Selkärangaton pettäjämies

eiharhakuviaenää

No nyt se sitten selvisi mikä sä olet miehiäs. Vituttaa kun oon ajatellut asiat aina parhain päin susta ja uskonut suhun. Miten voi ihmisestä erehtyä näin?
Sä osasit puhuu ja olla kun maailma kohtelis sua kaltoin, että olisit olosuhteiden uhri. Sait sympatiani, ihastuin ja näin sussa jotain arvokasta ja hyvää.
Paska sä oot. Pelkurimaisuudella ja epärehellisyydellä et pääse ikinä tuosta jamasta!
Olin sulle vain pillu, näin se oli. Et kantanu vastuutas, sysäsit kaiken mun niskaan. Kun olit uskoton.
Vihdoin selvisi vuoden jälkeen, ettei vaimosi tiennyt kuin murto-osan. Minä olin vietellyt. Ei mitään hänen osallisuudestaan. Kuinka tyypillisestä.
Kerroin mun miehelle kaiken jo silloin, rehellisesti ja suoraan.
Siksi loittonit. Kun piti olla hiljaa koko jutusta.
Idiootti sinisilmäinen minä. Oon kantanut syyllisyyden yksin. Sä luulit päässees kuin koira veräjästä.
Toivottavasti teillä on vaimon kanssa hyvät keskustelut.
Ja mä halusin sulle vaan hyvää. En ollut kostonhimoinen.
Mun mies soitti hänen vaimolleen ja kertoi totuuden. Vaimo järkyttyi. Toivottavasti paska saa ansionsa mukaan. Rip sinisilmäisyys ja vaalitut tunteet.

8

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ap____

      Ja kyllä, olin petturi paska itse. Virhe mikä virhe. Tein väärin.
      Mutta mussa oli munaa ja suoraaselkäisyyttä enemmän kuin sussa. Et ole mies!
      Toivottavasti luet tämän.

    • Kakkonenjokaluulee

      Mahtavaa kun löytyy tosi ihminen joka totuuden kertoo! Ihan oikein se teki. Ja sinä salasuhteen salasit uskollisen miehelle jonka vaimo ei tiennyt lorttoilusta. No ei se mitään meilläkin on kiinnitetty jäänyt salasuhteesta. Vielä se lortto jatkaa. Miten ihmeessä se saa uskomaan sen asioistaan? Jos ollut salasuhteesta niin eikö kaiken järjen mukaan pitäisi olla hiljaa ja hävetä? No onneksi noita breideid liittymiä riittää käyttöön. Kotona kielletään ja ei ole yhteyttä ottanut. Heh no onneksi osaan puhelimen tarkistaa kahvituksia siis jatkaa. On se akka uskomaton pitäisikö muutamaa rouvaa varoittaa lutkasta kun se on niidenkin miesten ystävä? Ehkä olisi hyvä varoittaa!

      • Ap___

        Mitähän vittu sä selität? Ei liity aloitukseen millään lailla.


      • ihmisyys.hoidettava
        Ap___ kirjoitti:

        Mitähän vittu sä selität? Ei liity aloitukseen millään lailla.

        ehkäpä pettäjämieskin haluaa rakkautta ja läheisyyttä jostain jos ei kotoaan saa??


      • Kuuluuko-sulle
        ihmisyys.hoidettava kirjoitti:

        ehkäpä pettäjämieskin haluaa rakkautta ja läheisyyttä jostain jos ei kotoaan saa??

        painu sä siitä selityksines hiiteen !!!!


      • yrittäisitjotainedes
        Kuuluuko-sulle kirjoitti:

        painu sä siitä selityksines hiiteen !!!!

        ottiko hermonpäälle,osaton siis olet.


      • eihernettänenuun

        provoilu aloitus vaan.


      • sivustaseurannut

        Ai provoilu,tais olla joku tosissaan sun vedätyksistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe