Sain tammikuussa sandimmum neoral käyttöön annostuksella 100 100g ihottuman hoitoon. Lääke kyllä on lähes parantanut ihottuman, mutta nyt hiuksia lähtee ihan valtavia määriä ja ennen niin paksu tukkani on harventunut osittain jopa kaljuksi. Alta pukkaa kyllä uutta tulemaan ja sivuvaikutuksiin kuuluvaa runsasta karvankasvua on lähinnä Kasvojen alueella. Koska hiusten lähtö ei kuulu sivuvaikutuksiin ei lääkäri aijo edes katsoa tilannetta vaan odotetaan kontrollikäyntiä huhtikuun loppuun ja tällä välillä päivittäin dermovat scalpia 0,5 mg, joka ei ole tähänkään asti auttanut asiaa. Mahtaako löytyä muita, jotka epäilevät hiustenlähdön johtuvan sandimmummista?
Sandimmum neoral ja hiustenlähtö
Mainaritar
0<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.