seisooko miehillä

peppuneitsyt

seisooko miehillä silloin kun toinen panee hanuriin

13

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seitso

      Kun rupee orkku lähestyy niin pamahtaa seisomaan ja sitten lentää lastit !

    • Mun panokaverilla seisoo aina, kun panen sitä. Se sanoo, että osaan hieroa sen eturauhasta kalullani. Aika usein kaveri laukeaakin panon aikana. Tosi kiimainen kokemus etenkin satulassa

    • Kyrpääkunnolla

      kyllä seisoo ihsn kovana!

    • kovanaonkyrpä

      Itellä kovana ja lentää mällit yhtääkkiä ku toinen panee.

      • saunamajor

        Sinä foorumille pesiytynyt viirus, seksikeskustelujen syfilis joka sanaisen arkkusi tyhjennät kuin oman väljän suolesi keskusteluun kuin keskusteluun, joka olet näköjään addiktoitunut saunomisväline-fetisseihin ja tyrkytät peräkanjonissasi liotettua löylykauhaasi jokaiselle, ei kovinkaan yllättävästi juuri aineenvaihdunnan loppupäähän penetroitavaksi.
        Ehdontankin ihan virkistäväksi vaihteluksi, josko ottaisit itse ja tunkisit omin pikku kätösin sinne omaan kutisevan verestävään cacca-auckkoosi sen ruskeanlimaisen kauhasi ja lisäksi löylymittarin, vesiämpärin ja kaupan päälle vielä muutaman kilon kiuaskiviä sekä heti-valmiin helo-kiukaan.
        Voit myös yrittää miettiä vähäisen kapasiteettisi rajoissa onko tarpeen kommentoida asiattomasti solvaten ihan kaikkea.


      • vituttaaaaa

        Ylläpito vois alkaa estämään IP.osotteen pääsis nuista löyly kauha apinoista eroon!!


    • suksikilinvittuun

      On se perkeleen vitun saatanan sairas kusipää kilin vittu tuo saatanan löylykauha perse.Kyllä on kauhallinen kusta siittiön sekaan kaadettu kun nuin vittu saatanan kilin vittu kusiaivoa on tehty.

      • saatanaperkeleniin

        Saatana perkele vittu senkin kaappihomo runkkarit kyllä vituttaa kun kukaan ei bylsi perseeseen ei edes löylykauha jaksa vaivautua teidän kupan raiskaamia pierulaareja hoonaamaan


    • vituttaaaaaaaaa

      vitun muta turpa tapa ihtes kipolla!

      • voittaja.ainesta

        Todella upeasti irroiteltu sanansäilällä, aivan huikean mahtavaa verbaali-akrobatiaa.

        Kannattaa jatkaa kirjoittamista tuolla valitsemallasi tiellä, tyylisi on sen verran erikoista ja omaperäistä että kannattaa harkita niiden varmaankin jo pöytälaatikossasi (onko sinulla pöytää?) olevien novellien lähettämistä kustantajille.

        Vielä ehtii oikein hienosti tämän vuoden Finlandia-palkinnosta kilpailemaan.


    • Kyllä mulla ainakin. Nolottaa tosin.

      • ihanaseisokki

        ihana se vain on älä nolostele :)


      • ihanaseisokki kirjoitti:

        ihana se vain on älä nolostele :)

        Nolostuminen ja punastuminen on vähän sama juttu. Ei mitään aihetta mutta kumminkin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe