Jos ajomäärä vuodessa on jota kuinkin tavanomainen määrä eli ei yli 20tkm vuodessa niin mikä olisi valintasi bensa-, diesel-, hybriidi-, vai sähköauto?
Bensa-, diesel-, hybriidi-, vai sähköauto?
3
107
Vastaukset
Bensiinimoottorillisen auton kävin eilen ostamassa, ajoa noin 20 Mm vuodessa.
- Kohti_hybridiä
Riippuu pitkälti missä ajat ja kuinka asut: kaupungissa, taajamassa, kerros- vai omakotitalossa.
- Kaupungissa hybridi tai sähkö riippuen latausmahdollisuudesta
- Taajamassa bensiini, diesel tai sähkö riippuen mieltymyksestä, latausmahdollisuudesta ja kukkarosta
Itse päädyin hybridiin kaupungissa - MinulleDiesel
Minulle sopivin on diesel ilman muuta. Ajoa tulee noin 20.000km/vuosi, josta erityisesti kevät-kesä-syksy on iso osa maantieajoa. Talvisin vähemmän.
Hybridi on liian kallis, puhtaaseen sähköön liittyy vielä lataus- ja latauksen riittävyysongelma. Bensakin voisi periaatteessa käydä, mutta ei pärjää dieselille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863