Asumisen kaikkiin tukiin liittyen ja henkilöön joka on vailla kämppää Helsingissä.
Jätä yhteystietosi viestiisi niin ollaan yhteydessä asiasta.
Minulla on tyhjä yksiö Hgin kantakaupungilla.
Jos olet henkilö vailla työpaikkaa, luottotiedot menneet ja saat kelasta tukia, olet erityisen kiinnostava vuokralainen.
kela ja tuet sekä asunto
allikalli
3
299
Vastaukset
- RaivoRoosna
Vuokraan sen sinulta ja ja sinne majoittuisi 4 köyhää tyttöpoloa; 2 Virosta ja 2 Latviasta. Heillä ei ole työpaikkaa eikä luottotietoja.
Vuokraa maksan 2000 euroa/kk, josta vuoden vuokran etukäteen käteisenä.
Laita yhteystietosi alle niin tehdään kaupat. - DanielLadon
helista 372 712 1933
- hushushus
vuokralaisen, siis hlön jolle tulee kaikenlaisia tukia, tulee avat erillinen nordean säästötili ja hommata tilille oma pankkikortti ja antaa se mulle adunnon omistajalle.
että silleen sitä asuntoja hesass vuokraillaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803