Väin täysin tollo tilaa nettikaupoista erektio- tai muita lääkkeitä. Näitä lääkkeitä ei myöskään kannata ostaa pimeästi moninkertaiseen hintaan, vaan pitää mennä lääkäriin. Erektiolääkereptin saa helposti. Tarvittaessa lääkäri tekee tutkimuksia ja kyselee terveydentilasta ja muista asioista. Nämä pienet tutkimukset, esimerkiksi eturauhasen tutkiminen ovat aivan pikkujuttuja ja kestävät hetken. Eturauhanen tutkitaan peräaukon kautta, mutta ei se ole paha toimenpide, olen kokeillut.
Erektiolääkeresepti lohkeaa tutulta lääkäriltä usein myös ilman tutkimuksia. Itse menisin mieslääkärille, he ymmärtävät asian paremmin.
Erektiolääkkeet netistä
9
516
Vastaukset
- niinniinniin
Kannata ja kannata. Toisilla nyt vaan on rahaa vaikka takan sytykkeeks. Sinä taasen voit laskea niitä pennejäsi siellä ihan yksinäsi, me muut kyllä tilataan ihan fiilispohjalta asioita netistä.
- rotkhlmf
Netistä tilatut erektiolääkkeet voivat sisältää mitä tahansa, vaikka sementtiä tai maalia. Erektiolääkkeitä jää tulliin säkkikaupalla ja tulli lähettää tilaajalle vihaisen kirjeen ja joskus vielä sakkoja. Että mitä järkeä?
- Anonyymi
Hei,
Olen vihdoin löytänyt tuotteen, joka antaa minulle hyvän erektio toisin kuin edellinen. Suosittelen Kamagra muita, joilla on ongelmia. http://kamagraboutique.com/
- parastavaa
Meikäläinen vetää opiaatteja mitä lääkäri määränyt. Oxycontin ja oxynorm. Paremmin toimivaa erektiolääkettä saa hakea.
Luojan kiitos ei oo vielä joutunut popsimaan pillereitä saadakseen erektion. So far on riittänyt hyvät esileikit, ja tarvittava määrä haluja! Joitain vuosia sitten aattelin testata Jellyä, ihan mielenkiinnosta, että miten se vaikuttaa? 3 päivää oli kupeet tulessa, ja olis pystyny panemaan vaikka kuinka monta kertaa päivässä! On niillä jännä vaikutus! =D Ei tarvinut ku nähdä vaimon perse, ni taas oli tanko pystyssä! =D
Elämmevainkerran kirjoitti:
Entä kun näkee naaman, lerpahtaako?
Ei lerpahtanut. Kyllä hän oli kaunis myös! =) Ja muutenkin, jos lerpahtaa kesken kaiken on vika hvyinkin pitkälti omien korvien välissä. Eipä ole moista tapahtunut koskaan, niin vaikee sen enempää spekuloida asiaa! =D
nikotuomi79 kirjoitti:
Ei lerpahtanut. Kyllä hän oli kaunis myös! =) Ja muutenkin, jos lerpahtaa kesken kaiken on vika hvyinkin pitkälti omien korvien välissä. Eipä ole moista tapahtunut koskaan, niin vaikee sen enempää spekuloida asiaa! =D
Hyvä niin
- Anonyymi
Oon tilannut AliExpressiltä Japan Tengsu pillereitä. Maksoi muutaman hassun euron 16 pillerin purkki. Hyvin pelittää, sisältävät suurimmaksi osaksi sildenafiliä.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886123Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3095458Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk553409Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123155Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101720Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211660Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät331477Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1841152