Erektiolääkkeet netistä

eörjtg

Väin täysin tollo tilaa nettikaupoista erektio- tai muita lääkkeitä. Näitä lääkkeitä ei myöskään kannata ostaa pimeästi moninkertaiseen hintaan, vaan pitää mennä lääkäriin. Erektiolääkereptin saa helposti. Tarvittaessa lääkäri tekee tutkimuksia ja kyselee terveydentilasta ja muista asioista. Nämä pienet tutkimukset, esimerkiksi eturauhasen tutkiminen ovat aivan pikkujuttuja ja kestävät hetken. Eturauhanen tutkitaan peräaukon kautta, mutta ei se ole paha toimenpide, olen kokeillut.

Erektiolääkeresepti lohkeaa tutulta lääkäriltä usein myös ilman tutkimuksia. Itse menisin mieslääkärille, he ymmärtävät asian paremmin.

9

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinniinniin

      Kannata ja kannata. Toisilla nyt vaan on rahaa vaikka takan sytykkeeks. Sinä taasen voit laskea niitä pennejäsi siellä ihan yksinäsi, me muut kyllä tilataan ihan fiilispohjalta asioita netistä.

      • rotkhlmf

        Netistä tilatut erektiolääkkeet voivat sisältää mitä tahansa, vaikka sementtiä tai maalia. Erektiolääkkeitä jää tulliin säkkikaupalla ja tulli lähettää tilaajalle vihaisen kirjeen ja joskus vielä sakkoja. Että mitä järkeä?


      • Anonyymi

        Hei,
        Olen vihdoin löytänyt tuotteen, joka antaa minulle hyvän erektio toisin kuin edellinen. Suosittelen Kamagra muita, joilla on ongelmia. http://kamagraboutique.com/


    • parastavaa

      Meikäläinen vetää opiaatteja mitä lääkäri määränyt. Oxycontin ja oxynorm. Paremmin toimivaa erektiolääkettä saa hakea.

    • Luojan kiitos ei oo vielä joutunut popsimaan pillereitä saadakseen erektion. So far on riittänyt hyvät esileikit, ja tarvittava määrä haluja! Joitain vuosia sitten aattelin testata Jellyä, ihan mielenkiinnosta, että miten se vaikuttaa? 3 päivää oli kupeet tulessa, ja olis pystyny panemaan vaikka kuinka monta kertaa päivässä! On niillä jännä vaikutus! =D Ei tarvinut ku nähdä vaimon perse, ni taas oli tanko pystyssä! =D

      • Entä kun näkee naaman, lerpahtaako?


      • Elämmevainkerran kirjoitti:

        Entä kun näkee naaman, lerpahtaako?

        Ei lerpahtanut. Kyllä hän oli kaunis myös! =) Ja muutenkin, jos lerpahtaa kesken kaiken on vika hvyinkin pitkälti omien korvien välissä. Eipä ole moista tapahtunut koskaan, niin vaikee sen enempää spekuloida asiaa! =D


      • nikotuomi79 kirjoitti:

        Ei lerpahtanut. Kyllä hän oli kaunis myös! =) Ja muutenkin, jos lerpahtaa kesken kaiken on vika hvyinkin pitkälti omien korvien välissä. Eipä ole moista tapahtunut koskaan, niin vaikee sen enempää spekuloida asiaa! =D

        Hyvä niin


    • Anonyymi

      Oon tilannut AliExpressiltä Japan Tengsu pillereitä. Maksoi muutaman hassun euron 16 pillerin purkki. Hyvin pelittää, sisältävät suurimmaksi osaksi sildenafiliä.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe