Poltti Nesteen vastapäätä olevan talon ja autoja jo puoli tusinaa. Varmaan joku tietää jotain. Pitääkö tulla ruumiita ennen kuin kerrotaan. Onko joku sytyttäjä päässyt juuri vankilasta kuka tietää.
Kuka on pyromaani Suoramalla?
2
277
Vastaukset
- Rimperiina
Poliisi tutkii mutta käsittääkseni tekijä vielä karkuteillä. Vatialassa oli viime viikolla tuhottu asuntobussi sisältä täysin mutta ei poltettu.
Toivotaan että jää kiinni. Mitään korvauksia näiltä tuskin saadaan, ei tuloja, luottotiedot menneet ja ulosotto päällä. - suoramoija
Taitaa olla joku muu, kuin entiset sytyttäjät. Poliisi näkyi suorittavan teknistä tutkintaa koirien kanssa siinä grillin takana palaneessa talossa. Kai nyt jostain joku DNA/sormenjälki saadaan, koska varmasti sama kaveri polttanut niitä autojakin Suoramalla. Voi tietenkin olla, että Poliisilla ei ole kaverin DNAta tai sormenjälkiä, jos ei ole polliisin wanha tuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858