Ainoa mitä köyhän kannattaa äänestää

3e2e323e3e

on perussuomalaiset

22

352

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roobe.Ankka

      Saavatko vähän varakkaammatkin äänestää?

    • Kokoomuksenapujoukko

      Persut on oikeistopuolue. Oikeisto ei ole köyhien asialla.
      Yrittäjää puolue pullollaan.

      • ukkospöllö

        SDP ei ainakaan tee köyhien eteen mitään. Kun Rinne oli hetken valtiovarainministerinä, niin se lupasi peräti 10 euroa takuueläkkeeseen lisää.
        SDP on petollisin puolue.


    • Parasitoidimatut

      Ainut kyse on nyt suklaanappisilmäisten laittomien maahantunkeutujien maasta pois saattamisesta ja uusien laittomien maahantunkeutumisien estämisestä.

      Sen jälkeen katsotaan talousasoita sun muuta uudestaan...

      • pachoul

        Sen twistisen virtsan kanssako?


    • P3r5

      Oon äänestänyt monta kertaa ja silti vaan olen köyhä. Haluatko minun siis pysyvän köyhänä?

      • wertgeeeee

        Muutos on hidasta niin kuin voit nähdä sen varmaan.
        Ei kyse nyt ole köyhyydestä kirjaimellisesti vaan tavallisen kansan asioiden edistämisestä.


      • Hoplaax

        Köyhyys on maapallon ihmisten keskuudessa yleisin ilmiö. Kannattaako siis poiketa valtavirrasta ja äänestämällä yrittää parantaa elintasoaan?

        Ei kannata, sillä valta turmelee. Äänestitpä ketä tai mitä puoluetta hyvänsä, köyhyytesi ei siitä kohene.

        Ainoa mahdollisuus on yrittää ottaa köyhyydestä kaikki siitä irtoava ilo irti. Esimerkiksi se, että sinun ei tarvitse huolehtia sijoituksiesi kohtaloa.

        "Suuret setelit
        Annan toisten mä talletella suuret setelit
        Ne multa pitkät vain saa, elän, pelaan, kuljen ja laulu soi
        Kas osaansa ei muutella voi, ja ja
        Osaansa ei muutella voi"


      • Älä_äänestä_rahaa

        Köyhyys on vain lännen ilmiö,idässä sitä ei tunnettu.
        NL:n romahdettua pörssikurssien romahtaminen alkoi heiluttaa koko maailmaa.
        Ja suurta romahdusta he ennustavatkin koko ajan.
        Miksi siis lännen kapitalismi?
        Itämaailmassa mitkään pörssikurssit ei ennen heilutelleet yhtään mitään,ja niin pitäisi olla nytkin,myös amerikoissa.


    • KiitoksiaJaKumarrus

      Olet ilmeisesti noussut pois köyhyydestä Ps:n eka hallituskautena?

    • persiilleenmeni

      Äänestin viimmevaaleissa mutta , matut tuli vaikken niitä tilannut eli Köyhällä ei ole varaa Persuihin , kurjistivat entisestään köyhien etuja ja Matut kiittää.

    • Perussuomalaisethan ei ole tehneet mitään muuta kuin leikanneet kokoomuksen ja keskustan kavereina. Soini on pahin maanpetturi mitä tiedän. Kai se on pakko alkaa äänestää vasemmistoa ja toivoa ettei mennä venäjälle.

      • kgkbkgk

        Näin on tehtävä.


    • Entinen_persu

      en varmasti äänestä enää persuja. takinkääntäjiä ja köyhien pääle kusijoita koko sakki

    • Per-kel

      Äänesti tai ei, sama lie lopputulos, ryssät tai jenkit kuiteski manipuloivat vaalien lopputulokset :)

    • eiepäilystäkään

      Onhan se paras järkipuolue, noista tyrkyllä olevista entisistä "höpöhöpöpuhujista".

    • paras_on

      Ei köyhä rahaa tarvitse ja persut pitävät parhaiten köyhien rahattomuudesta huolen leikkaamalla kaiken pois.

    • EipystyEikykene

      Ei ole köyhillä enään varaa äänestää valehtelevia persuja.

      Persut ennen vaaleja: "suomalaisessa yhteiskunnassa noin miljoona ihmistä suurin piirtein tuhannen euron tuloilla. Siltä porukalta ei voi, ei saa, eikä ole varaa leikata."

      ...ja miten sitten kävikään vaalien jälkeen kun pääsivät päättämään?

    • Tätämieltä

      Kunnallisvaaleissa kannattaa Helsingissä antaa äänensä Vihreille jos haluaa omalta osaltaan vaikuttaa pormestarin valintaan niin, että Kokoomukselaisesta ei sitä tule. Valinta tullaan käymään Vapaavuoren ja Sinnemäen välillä, muut putoavat. Mitä enemmän vihreitä istuu valtuustossa sen paremmat mahdollisuudet heillä on saada Sinnemäki pormestariksi.
      Jos haluaa porvari pormestarin niin silloin puolue on Kokoomus.
      Kannattaisi muistaa ,että kyseessä Kunnallisvaalit ei Eduskuntavaalit. Kokoomus, Keskusta ja Persut eivät Helsingissä ole köyhän asioita ajanneet.

      • Maksaja

        Jos haluaa stadiin vielä enemmän muslimimiehiä ja moskeijan ja verot ylös, on puolueesi Vihreät, Jos taas et, niin äänestä Vapaavuorta ja Kokoomusta.


    • täysinponnetonta

      Katselin eilen muutaman minuutin, kun Rinne SDP kierteli Jan Anderssonin kysymystä, miten konkreettisesti autetaan vakuusarvonsa menettäneessä peruskorjauksen tarpeessa olevassa asunnossa asuvaa köyhää eläkeläistä. Työväen puolueen papumatttijohtaja höpötti niitä näitä talouskasvusta ja koko maan pitämisestä asuttuna.

    • Eikäkannata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe