on perussuomalaiset
Ainoa mitä köyhän kannattaa äänestää
22
388
Vastaukset
- Roobe.Ankka
Saavatko vähän varakkaammatkin äänestää?
- Kokoomuksenapujoukko
Persut on oikeistopuolue. Oikeisto ei ole köyhien asialla.
Yrittäjää puolue pullollaan.- ukkospöllö
SDP ei ainakaan tee köyhien eteen mitään. Kun Rinne oli hetken valtiovarainministerinä, niin se lupasi peräti 10 euroa takuueläkkeeseen lisää.
SDP on petollisin puolue.
- Parasitoidimatut
Ainut kyse on nyt suklaanappisilmäisten laittomien maahantunkeutujien maasta pois saattamisesta ja uusien laittomien maahantunkeutumisien estämisestä.
Sen jälkeen katsotaan talousasoita sun muuta uudestaan...- pachoul
Sen twistisen virtsan kanssako?
- P3r5
Oon äänestänyt monta kertaa ja silti vaan olen köyhä. Haluatko minun siis pysyvän köyhänä?
- wertgeeeee
Muutos on hidasta niin kuin voit nähdä sen varmaan.
Ei kyse nyt ole köyhyydestä kirjaimellisesti vaan tavallisen kansan asioiden edistämisestä. - Hoplaax
Köyhyys on maapallon ihmisten keskuudessa yleisin ilmiö. Kannattaako siis poiketa valtavirrasta ja äänestämällä yrittää parantaa elintasoaan?
Ei kannata, sillä valta turmelee. Äänestitpä ketä tai mitä puoluetta hyvänsä, köyhyytesi ei siitä kohene.
Ainoa mahdollisuus on yrittää ottaa köyhyydestä kaikki siitä irtoava ilo irti. Esimerkiksi se, että sinun ei tarvitse huolehtia sijoituksiesi kohtaloa.
"Suuret setelit
Annan toisten mä talletella suuret setelit
Ne multa pitkät vain saa, elän, pelaan, kuljen ja laulu soi
Kas osaansa ei muutella voi, ja ja
Osaansa ei muutella voi" - Älä_äänestä_rahaa
Köyhyys on vain lännen ilmiö,idässä sitä ei tunnettu.
NL:n romahdettua pörssikurssien romahtaminen alkoi heiluttaa koko maailmaa.
Ja suurta romahdusta he ennustavatkin koko ajan.
Miksi siis lännen kapitalismi?
Itämaailmassa mitkään pörssikurssit ei ennen heilutelleet yhtään mitään,ja niin pitäisi olla nytkin,myös amerikoissa.
- KiitoksiaJaKumarrus
Olet ilmeisesti noussut pois köyhyydestä Ps:n eka hallituskautena?
- persiilleenmeni
Äänestin viimmevaaleissa mutta , matut tuli vaikken niitä tilannut eli Köyhällä ei ole varaa Persuihin , kurjistivat entisestään köyhien etuja ja Matut kiittää.
Perussuomalaisethan ei ole tehneet mitään muuta kuin leikanneet kokoomuksen ja keskustan kavereina. Soini on pahin maanpetturi mitä tiedän. Kai se on pakko alkaa äänestää vasemmistoa ja toivoa ettei mennä venäjälle.
- kgkbkgk
Näin on tehtävä.
- Entinen_persu
en varmasti äänestä enää persuja. takinkääntäjiä ja köyhien pääle kusijoita koko sakki
- Per-kel
Äänesti tai ei, sama lie lopputulos, ryssät tai jenkit kuiteski manipuloivat vaalien lopputulokset :)
- eiepäilystäkään
Onhan se paras järkipuolue, noista tyrkyllä olevista entisistä "höpöhöpöpuhujista".
- paras_on
Ei köyhä rahaa tarvitse ja persut pitävät parhaiten köyhien rahattomuudesta huolen leikkaamalla kaiken pois.
- EipystyEikykene
Ei ole köyhillä enään varaa äänestää valehtelevia persuja.
Persut ennen vaaleja: "suomalaisessa yhteiskunnassa noin miljoona ihmistä suurin piirtein tuhannen euron tuloilla. Siltä porukalta ei voi, ei saa, eikä ole varaa leikata."
...ja miten sitten kävikään vaalien jälkeen kun pääsivät päättämään? - Tätämieltä
Kunnallisvaaleissa kannattaa Helsingissä antaa äänensä Vihreille jos haluaa omalta osaltaan vaikuttaa pormestarin valintaan niin, että Kokoomukselaisesta ei sitä tule. Valinta tullaan käymään Vapaavuoren ja Sinnemäen välillä, muut putoavat. Mitä enemmän vihreitä istuu valtuustossa sen paremmat mahdollisuudet heillä on saada Sinnemäki pormestariksi.
Jos haluaa porvari pormestarin niin silloin puolue on Kokoomus.
Kannattaisi muistaa ,että kyseessä Kunnallisvaalit ei Eduskuntavaalit. Kokoomus, Keskusta ja Persut eivät Helsingissä ole köyhän asioita ajanneet.- Maksaja
Jos haluaa stadiin vielä enemmän muslimimiehiä ja moskeijan ja verot ylös, on puolueesi Vihreät, Jos taas et, niin äänestä Vapaavuorta ja Kokoomusta.
- täysinponnetonta
Katselin eilen muutaman minuutin, kun Rinne SDP kierteli Jan Anderssonin kysymystä, miten konkreettisesti autetaan vakuusarvonsa menettäneessä peruskorjauksen tarpeessa olevassa asunnossa asuvaa köyhää eläkeläistä. Työväen puolueen papumatttijohtaja höpötti niitä näitä talouskasvusta ja koko maan pitämisestä asuttuna.
- Eikäkannata
Tämä se on oikea suunta SKDL. https://youtu.be/7DtWM5eJ-MY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852