Kokemuksia Sailan tallilla?

Hepostelija12

Mä oon siis menossa kaverini kanssa Sailan tallin viikonloppuleirille (16-18.6) onko joku tulossa sinne voitas tutustuu :-) oon siis 12 vee tyttö :) Voitteko laittaa myös kokemuksia sieltä kun en oo koskaan ollut siellä :-)

9

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuurilankatastrofi

Eilen tuli kuluneeksi Kuurilan junaonnettomuudesta 50 vuotta. 26 henkilöä menehtyivät. Kaksi junaa törmäsivät yhteen. Molemmat junat kaatuivat ja moni matkustaja loukkasi itsensä. Turman syynä inhimillinen erehdys. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Jotenkin tuntuu hirvittävältä vieläkin tuo onnettomuus. Olisiko se kenties voitu välttää. Sitä ei varmaankaan koskaan saada selville, molempien junien kuljettajat menehtyivät. Mitä onnettomuuspaikkaan tulee, näkyvyys hieman huono, kyseisessä kohdassa loiva kaarre. Kaarteet luovat vaaranpaikkoja raideliikenteelle, mutta tuskin niitä välttääkään voidaan. Asia mikä hirvittää, on jatkuva nopeuksien kasvaminen. Jälki todella rumaa onnettomuuden sattuessa. Kuurilan onnettomuuspaikka sai muistomerkin 50 vuotta onnettomuuden jälkeen. Siellä rauhallinen tilaisuus hiljentyä miettimään raideliikenteen vaaroja.

• Hepostelija12

Miten tämä liittyy mitenkään tähän aiheeseen? :-)

• Sovellaopittua

Lue tarkkaan ja mieti. Sen jälkeen sovella oppimaasi.

• Kokemuksiakaipaava

Kyselin kokemuksia Sailan tallilta, en onnettomuuksista :)

• Painovirhepääsikäymään

Edelliseen tuli painovirhe. Onnettomuudesta tuli kuluneeksi 60 vuotta, ei siis 50 vuotta, kuten virheellisesti ilmoitin. Pahoittelen virhettä.

• theKarri

Hei! olen itse tulossa samaiselle leirille kanssasi! käyn sailan tunneilla viikottain, ja voin sanoa, että paikka on aivan mahtava! Saa tehdä omantasoisia tehtäviä ja heposet on ihania ja kivoja ratsastettavuudeltaan!

• Hepostelija12

Kiva kuulla!:) minkä ikäinen oot?

• Saana132

Sailan talli on siis ihan paras talli ja oon käynyt sielä nyt 8vuotta enkä parempaa tallia oo vielä löytänyt

• Kashar

Hyvä talli, siisti ja poneista pidetään hyvää huolta.
      Perustaitoja opetetaan, mutta jos kehittyä haluaa ja kisata niin ei ole oikea tallia.
      Koulua ja esteitä ja maastoa, hyvät maastot, rauhallinen sijainti.
      Muistaakseni pari kenttää, iso miinus kun ei ole maneesia, toinen kenttä on pieni ja toinen iso, mutta kesällä taitaa edelleen olla iso kenttä esteitä täynnä, eli kouluratoja ei sujuvasti harjoitella (en tiedä onko enää sama tilanne).
      Omistaja mukava .
      Käy nuoria, lapsia ja aikuisia, aika rauhallinen talli silti ja ei taida olla paljon isoja hevosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe