Kokemuksia Sailan tallilla?

Hepostelija12

Mä oon siis menossa kaverini kanssa Sailan tallin viikonloppuleirille (16-18.6) onko joku tulossa sinne voitas tutustuu :-) oon siis 12 vee tyttö :) Voitteko laittaa myös kokemuksia sieltä kun en oo koskaan ollut siellä :-)

9

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuurilankatastrofi

      Eilen tuli kuluneeksi Kuurilan junaonnettomuudesta 50 vuotta. 26 henkilöä menehtyivät. Kaksi junaa törmäsivät yhteen. Molemmat junat kaatuivat ja moni matkustaja loukkasi itsensä. Turman syynä inhimillinen erehdys. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Jotenkin tuntuu hirvittävältä vieläkin tuo onnettomuus. Olisiko se kenties voitu välttää. Sitä ei varmaankaan koskaan saada selville, molempien junien kuljettajat menehtyivät. Mitä onnettomuuspaikkaan tulee, näkyvyys hieman huono, kyseisessä kohdassa loiva kaarre. Kaarteet luovat vaaranpaikkoja raideliikenteelle, mutta tuskin niitä välttääkään voidaan. Asia mikä hirvittää, on jatkuva nopeuksien kasvaminen. Jälki todella rumaa onnettomuuden sattuessa. Kuurilan onnettomuuspaikka sai muistomerkin 50 vuotta onnettomuuden jälkeen. Siellä rauhallinen tilaisuus hiljentyä miettimään raideliikenteen vaaroja.

      • Hepostelija12

        Miten tämä liittyy mitenkään tähän aiheeseen? :-)


      • Sovellaopittua

        Lue tarkkaan ja mieti. Sen jälkeen sovella oppimaasi.


      • Kokemuksiakaipaava

        Kyselin kokemuksia Sailan tallilta, en onnettomuuksista :)


    • Painovirhepääsikäymään

      Edelliseen tuli painovirhe. Onnettomuudesta tuli kuluneeksi 60 vuotta, ei siis 50 vuotta, kuten virheellisesti ilmoitin. Pahoittelen virhettä.

    • theKarri

      Hei! olen itse tulossa samaiselle leirille kanssasi! käyn sailan tunneilla viikottain, ja voin sanoa, että paikka on aivan mahtava! Saa tehdä omantasoisia tehtäviä ja heposet on ihania ja kivoja ratsastettavuudeltaan!

      • Hepostelija12

        Kiva kuulla!:) minkä ikäinen oot?


    • Saana132

      Sailan talli on siis ihan paras talli ja oon käynyt sielä nyt 8vuotta enkä parempaa tallia oo vielä löytänyt

    • Kashar

      Hyvä talli, siisti ja poneista pidetään hyvää huolta.
      Perustaitoja opetetaan, mutta jos kehittyä haluaa ja kisata niin ei ole oikea tallia.
      Koulua ja esteitä ja maastoa, hyvät maastot, rauhallinen sijainti.
      Muistaakseni pari kenttää, iso miinus kun ei ole maneesia, toinen kenttä on pieni ja toinen iso, mutta kesällä taitaa edelleen olla iso kenttä esteitä täynnä, eli kouluratoja ei sujuvasti harjoitella (en tiedä onko enää sama tilanne).
      Omistaja mukava .
      Käy nuoria, lapsia ja aikuisia, aika rauhallinen talli silti ja ei taida olla paljon isoja hevosia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe