On aivan kuten minkki - kaunis katsoa, nokkela, viehättävä..mutta ympäristölle vaarallinen. Haittaeläin valitettavasti :|
Grahn Laasonen
Sannisannisanni
1
110
Vastaukset
- Politiikan.arkipäivää
Lotto-Laasonen vei suomalaisilta satoja miljoonia siirtäessään Veikkauksen ruotsalaisomisteiseen (nykyään kiinalaisten) MTV3:n kanaville. MTV3 saa tuloslähetyksistä muutaman miljoonan joka vuosi, mutta yhteistyö ja mainostaminen antaa paljon isommat rahat tälle ulkomaiselle yhtiölle.
Veikkaus on perinteisesti tukenut suomalaista urheilua ja liikuntaa aina olympialaisista pienen kylän voimistelukerhoon.
Nämä rahat ovat nyt pienentyneet kun kapitalistin käsi on päässyt niihin käsiksi.
Lotto-Laasonen sai ministerin virkansakin juuri Veikkauksen nappauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637