Kylähullu naurava mies

Säikky

Tiedättekö lahessa hullun 30-40v miehen joka tuijottaa ihmisiä kierolla katseellaan ja sitte jos tuijottaa takas niin se naureskelee tosi hämmentävällä tavalla? Siihen törmää milloin missäkin. Kesällä kulkee usein pyörällä ja saattaa vaan pysähtyä pyöränsä kanssa sun eteen ettet pääse kävelemään ja tuijottaa ja nauraa vaan, ei ikinä sano mitään. Kuka mahtaa olla, onko sillä joku nimitys? Ja onkohan siitä vaaraa kellekkään? Pelottava jokatapauksessa..

28

2837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pärress

      onko tää se kellä on aurinkolasit kesät talvet? Nojailee usein Launeen lidlin edessä, sellanen Lemmy tyylinen pulisonkiparta.

    • Säikky

      Missäpäin on Laune?

    • Iteoothullu

      Mitä sitten? Saa kai jokainen tehdä mitä lystää. Aloittaja se vasta outo on kun tuijottaa yksinäisiä nauravia pyöräilijöitä. Oletko joku pervo?

      • Säikky

        Ai tuijotan ku toinen pysähtyy eteen pyörä poikittain ku ite oot kävelemässä eteenpäin? Sillee ettei pääse liikkumaan mihinkään vaan on pakko pysähtyä ja jos yrittää mennä vierestä ohi ni se liikkuu itekki siihen, ei päästä jatkamaan matkaa ja sit vaan tuijottaa ja sanoo todella koomisesti "he he he". Se ei edes ajele mitenkään eteenpäin ite vaan pyörii vaan sen pyörän kanssa sinne tänne ja pysäyttää ohikulkijoita ja sit tuijottaa ja nauraa. Ja välillä lähtee myös seuraamaan.

        Pervo taidat ite olla.

        Ja en oo launeella nähny, keskustassa vaan. Ja ei oo aurinkolaseja vaan silmälasit, eikä oo pulisonkipartaa tällä.


    • Pilleristi

      Tulee niin älyvapaata juttua Säikyltä että mä voisin vetää 2 samanlaista mistä se on menny noin pihalle.

    • kevättäilmassakaikkialla

      Rakastunut nimimerkki säikkyyn

    • Enolehullu

      Kyllä tiedetään. Tosi karmiva se nauru.

    • ReinoUnido

      ai tää on se tunnettu Citrus ? ennen oli aina kesällä satamassa hekottamassa . sellaset tyhjät "kuolleen" ihmisen silmät sillä on ! joku erittäin epänormaali se on vaikka on harmiton niin kyllä sen haluaa kiertää kaukaa. onneks en ole nähnyt kolmeen vuoteen sitä

      • Anonyymi

        Kyseessä syntymästä asti vamma koska ei saanut happea tarpeeksi kohdussa, ihan faktatietoa ja on oikeesti tosi mukava ihminen ja ompa kyseinen henkilö jopa sukua mulle :)


    • ReinoUnido

      ei se kyll 40v ole vielä ? olisko edes 30 ?

    • esaoekkanen

      Avokämmentä niin kyllä se siitä hiljenee

      • Limppuliisa

        Pakarat esiin tyttö. Loppuu se hymyily ja hekotus.


    • jooojooo566

      Ei siitä vaaraa ole, juttelee jopa jos sille juttelee.

    • Nipplo

      Joo sama hullu joka joskus ajoi pimeällä pyörällä mun autoa vastaan... Ajoin jotain 4kymppiä autolla ja jätkä tulee suoraan kohti. Syksyilta melko pimeää jo.. Onneks katuvaloista pyöränheijastin sen verran näkyi et hiljensin. Nokkapellin kohdilla väisti. Pysähdyin ja avasin ikkunan. En muista mitä huusin sen verran ihmeissäni olin.

    • Poliisi.on.kyrpä

      Varmaan vain joku poliisi vapaalla. Nehän on hulluja ja tyhjäkatseisia idiootteja.

    • jokuties

      Kyseinen tyyppi on ollut samalla työpaikalla aikanaan hetken. Ihan normaali oli, mutta en tiedä sitten miksi on vapaa-ajalla tommonen. Liikkuu keskustan alueella aika paljon ja yritän vältellä jos näen.

    • drfgh

      Jospa tuo on VIHREITTEN tai VASEMMISTOLIITON edustaja.

    • tapparanmieskö

      Hemekö se on?

    • menecanadaanluuseri

      kuka on heme ? naurava kulkuri on sukunimeltään niäminen.

    • buaaahhh-buaaahahahahha

      Ihan normi-persu. Tavattavissa vaalien välilläkin.

      • qwweet

        Hän kuuluu kylläkin ns. keskustaan. Ei ole sopeutunut kaupunkiolosuhteisiin.


    • seonpelle

      Kyllä kaikki Riston tuntee. Tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.

    • hiiiihihihhhahaheh

      Miten eroaa muista lahtelaisista?

    • Mikälie profeetta tai jos se oiskii Bukowski uudelleen syntyneenä itsensä keksineenä.

    • Anonyymi

      Se menetti järkensä kun se jäi työttömäks monta vuotta sitten ja kaikki meni alta, ei o päässy yli siitä, se on aika arvaamaton sälli, impulsiivinen, riipuen sen hetken mielentilasta, ei kannata provosoida, voipi käydä huonosti.

    • Anonyymi

      Tuijottaa uhkaavasti suoraan silmiin. Tekis mieli sanoa onko asiaa vai mitä tölläät?

    • Anonyymi

      Rääkyykö parkkihalleissa variksen äänellä?

    • Anonyymi

      Onko se perusjuntin sukulainen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      94
      2578
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      186
      1661
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      79
      1608
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1350
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      1002
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      837
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      810
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      749
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      690
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      688
    Aihe