Tahtoisin että paras kaveri ottaa suihin minulta. Ehkä voisin myös runkata häntä mutta itse en suihin ota. Kiinnostunut naisista yleisesti
Homoako???
4
232
Vastaukset
- huuuuhaa
Todella homoa. Työnnä siis löylykauha persesees vitun kaappihomo runkkari
- löölykaahanensinne
HOMOO sairasta..paa perunaa suuhun kohta se on persiissäs kun ootat ja paska haisee
- Voihuoh
Kokeilunhalu on normaalia eikä tee susta homoa. Voit toki olla myös bi jos huomaat pitäväsi myös miehistä.
Ai että, tuntuisi hyvältä kosketella toisen miehen vehkeitä, suorastaan kiihottavalta, varsinkin kun kokisin, että toinen siitä nauttii. Suihinotto olisi vielä ihanampaan (varmaankin?), varsinkin kun en ole koskaan edes koskenut toisen penikseen. Tämä toiveeni ei tietenkään koskaan täyty, koska olen naimisissa oleva hetero. Kokemuksena olisi hienoa vaikka suudella toista miestä. Minussa tuntuu olevan homoutta n. 10%, kuten meissä kaikissa. Kokeilkaa kaikkea, jos siihen tulee mahdollisuus. Televisiosarjassa "Irtiottoja" miehet saunassa ehdottelivat toisilleen keskinäistä ryhmäseksiä, vaikka olivat täysiä äijäheteroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle202656Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671679Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71637Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121590Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471523Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911454Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681366Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311147En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106