Homoako???

Paraskaverii

Tahtoisin että paras kaveri ottaa suihin minulta. Ehkä voisin myös runkata häntä mutta itse en suihin ota. Kiinnostunut naisista yleisesti

4

174

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuuuhaa

      Todella homoa. Työnnä siis löylykauha persesees vitun kaappihomo runkkari

    • löölykaahanensinne

      HOMOO sairasta..paa perunaa suuhun kohta se on persiissäs kun ootat ja paska haisee

    • Voihuoh

      Kokeilunhalu on normaalia eikä tee susta homoa. Voit toki olla myös bi jos huomaat pitäväsi myös miehistä.

    • Ai että, tuntuisi hyvältä kosketella toisen miehen vehkeitä, suorastaan kiihottavalta, varsinkin kun kokisin, että toinen siitä nauttii. Suihinotto olisi vielä ihanampaan (varmaankin?), varsinkin kun en ole koskaan edes koskenut toisen penikseen. Tämä toiveeni ei tietenkään koskaan täyty, koska olen naimisissa oleva hetero. Kokemuksena olisi hienoa vaikka suudella toista miestä. Minussa tuntuu olevan homoutta n. 10%, kuten meissä kaikissa. Kokeilkaa kaikkea, jos siihen tulee mahdollisuus. Televisiosarjassa "Irtiottoja" miehet saunassa ehdottelivat toisilleen keskinäistä ryhmäseksiä, vaikka olivat täysiä äijäheteroita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      60
      1125
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      45
      778
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      729
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      91
      720
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      710
    6. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      651
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      70
      644
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      585
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      575
    10. Tunnistusleikki kaikille!

      Kiva ja turvallinen tunnistusleikki kaikille kaipailijoille! Kaivakaa jostain kohtaa käymistänne vanhoista viestittelyi
      Ikävä
      23
      569
    Aihe