Mäenpään viha

senttaaja

11

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaneTurusta

Olet pommittanut Olavi Mäenpää viestejä jo monta päivää, onko Olavi nussinut joskus muijaasi ja lyönyt siinä ohessa sinua päähän kuin noin häntä vainoat,

• teppolax

Kirjoitusvimmasi lomassa voisit Jansson vastata miksi kävelet sipsuttamalla kuten naiset. Takaapäin vaikea erottaa käveleekö siinä Markus vai Marja?

• Hillomies

Mäenpää asuu hienossa omakotitalossa Espoon Westendissä. Olen käynyt.

• turkkulaineäänestäjä

Mäenpää asuu maantasalla olevassa pienessä eläinsuojeluyhdistyksen omistamassa korruptiolla hankitussa kaksiossa vuokralla osoitteessa Turunmaankatu 2 A 2, Harittu. Menkää moikkaamaan.

• SS-lehto

Pitääpä käydä "tervehtimässä" tätä rasistia.

• sentietkand

Tämä olikin uutinen, että Eläinsuojeluyhdistys omistaa asunnon kyseisestä talosta.
      Näihinkö yhdistyksen keräysavustukset ja toiminta-avustukset kuluukin siihen, että hommataan asunto Mäenpään tapaiselle tyypille.
      Olen suuresti hämmästynyt.

• NaapurinTaavi

Nimimerkki. sentietkand, minä puolestani olen vielä suuremmin hämmästynyt että olet oppinut kirjoittamaan, rippikouluijässä äitisi imetti sinua ja kuljit vaipoissa.

• sentietkand

Tässäkö selitys sille, että Olavi Mäenpää käyttää feikki ammattinimikettä eläinsuojeluvalvoja/tarkastaja vaalimainoksissaan.

• sentietkand

Turun Eläinsuojeluyhdistys on ollut viime vuodet hyvin kielteisessä julkisuudessa, yhdistyksessä paljastuneitten väärinkäytösten ja rikosten takia.
      Enpä enää ihmettele, kun siellä touhuaa ehdonalaisessa vapaudessa oleva Olavi Mäenpää.

• dindunuffingwuzagoodboi

Arvelen tämän tittelin liittyvän enemmänkin ko. herrasmiehen seksuaaliseen kiinnostukseen eläimiä kohtaan.

• dindunuffingwuzagoodboi

Olvi Ola Mäkipää, spermaparta, Haritun pulsu, jne. äijällä on monta nimeä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1447
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1381
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      791
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      607
    8. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      81
      582
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe