Kyllä P Räsänen oli paljon parempi kuin S Essayah puhumaan asoista
Missä taito puhua
9
161
Vastaukset
- Käymäänvainn
Ei ottanut Essayah puheeksi tv:ssä perheiden asuntojen terveellisyyttä vaikka perheystävällinen olikin.
Olisi pitänyt vaatia avointa rakentamista, tietoja miten nykyisin estetään virheet uusiin rakennuksiin - se olisi ollut perheiden parhaaksi oikein kunnon jytky. - 5678933
Sari Essayahin esiintyminen vaalitentissä oli ylivoimaista, jos verrataan Antti Rinteeseen tai Petteri Orpoon. Selviytyi erinomaisesti tentistä, eikä jäänyt missään kysymyksessä sormi suuhun. Loistava tyyppi Räsäsen jälkeen, joka oli vähän räksyttäjätyyppiä.
Kysymys "peruisitteko tekemänne koulutusleikkaukset" osoittautui Essayahille yllättävän vaikeaksi. Alkoi kiemurrella ja punastella kuin pahinkin poliitikko. Olisi vain vastannut että "osittain".
- ristillistemokraatti
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Kysymys "peruisitteko tekemänne koulutusleikkaukset" osoittautui Essayahille yllättävän vaikeaksi. Alkoi kiemurrella ja punastella kuin pahinkin poliitikko. Olisi vain vastannut että "osittain".
Samoin ajankohtainen kysymys yksinelävistä. Melkein syntyi vaikutelma, että PJ ei tunnistanut termiä ja sen kohderyhmää.
- evlut.paavi.Räsänen
Ei ollut niin tehokas. Kun Räsänen esiintyi televisiossa niin satoja erosi kirkosta. Niin tein minäkin pari vuotta sitten. Räsänen esiintyi kuin muka joku arkkipiispa vaikka ei ole edes pappisvihkimistä.
- sapeli1234
Minusta hän peittosi tullen mennen aikaisemmin esiintyneet puoluejohtajat. Arvot kohdallaan, kyllä KD:llä on kasvunvaraa Perus.S ja Sos.dem äänestäjistä. Minun mottoni on "jokaisen postiluukun takana pitäisi olla maksaja", vastuuhenkilöstä puhumattakaan. Ääni teille eikä takinkääntäjille.
- pitäsmuistaatämä
Perhe on tärkeä ja pitäs muistaa, et on myös ns.perhehelvettejä eli on väkivaltaa, pettämistä, juopottelua ym.
Siksi moni haluaakin elää yksin, ja se ei tarkoita , et on yksinäinen.- ristillistemokraatti
Ei yksin elämistä tai yksin asumista tarvitse perustella perheväkivallalla ja muilla kauhuskenaarioilla. Yksin eläminen ihan omasta halusta ilman mitään traumoja tai sen kummempia selittelyjä on ihan Raamatussakin hyväksyttyä normaalia elämää. Yhden hengen talous ei myöskään automaattisesti tarkoita parisuhteettomuuta. Seurustella voi ilmankin, että lyödään hynttyyt yhteen ja muutetaan saman katon alle.
KD:lla on tässä asiassa vielä paljon aikansa eläneitä asenteita tuuletettavana, mikä kävi ilmi myös Essayahin tentistäkin kun oli pallo PJ:lta vielä hukassa.
- lisääkökurjuutta
Yksinasuja maksaa kaiken yksin, ja on törkeyden huippu, et asumistukea leikattas. Ihan sama kelle menee omaisuutta, kunhan yksinasuja, varsinkin vanhana saa kunnollisen asunnon lopuksi elämää ja ilman asumistukea ei onnistu.
Eilen vaan katsoin puheenjohtaja tenttiä ja asumistukea ei sai maksaa, sano puheenjohtaja?Kadehtia asuntojen omistajia on todella väärin, sillä juuri he tarjoaa asunnon köyhälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569