Vesajärvellä laskettiin paskavetet mettään vaikka oikee osote ois ollu ikaalinen ahdetie3
Paskavedet metsään
10
516
Vastaukset
- Tzhernobyl
1986 tälläi keväällä satoi semmosta vettä hämeenkyrössäkin ettei ole vieläkään maastosta hävinny.
- paskahoikkalaan
Siinä oli vaan sadevettä ja vähän kusta.Paska kuuluu hoikkalaan.
- hävettää
Eikö hävetä? tahallista hommaa kuin risumies ja nyt paskaäijät!
- Pienet.paskat.vaan
Ei hävetä yhtään, kylä ny koivut kasvaa.
- timotiik
Meillä harjussa kaadetaa öljykin kasvimaalle
- Öljytvaihtuu
Öljy kuuluu luontoo, sieltähän se on tullutkin. Meillä on 60 vuotta vaihdettu öljyt maahan laskemalla (ei omalle maalle tietenkään).
- Kakkamaisteri
Esitän, että kaikki villieläimet metsistä tapetaan. Paljonko mahtaa iso uroshirvi laskea virtsaa ja ulosteita metsiin, vieläpä erottelematta pohjavesialueita. Entä näin keväällä heräilevät karhut, mitkä päästävät ns. pihkapaskankin luontoon. Kaikki muutkin villieläimet ulostavat ja virtsaavat hirvittävät päästöt metsiin ja pelloille.
Vesajärven edusmies totesi järkevästi, että paperia ei jätteessä ollut. Siitä on todettava, että Vesajärvellä pyyhitään sammaleella. Sama tyyli on metsän eläimilläkin, ei ne käytä nokialaista eikä mänttäläistä! - crossaamaanlintuharjuun
Olen aina tiennyt rikolliset tyhmiksi ja oikeasti yksinkertaisiksi mutta että maanomistaja, maanviljelijä, metsänomistaja, mitä ilmeisemmin nämäkin paikalliset ovat, eikö, niin siellä sitä tietämystä onkin, eli ei mitään väliä mistään.
Kunhan EU tulla ja muilla kansallisilla lisillä on saatu kalliit paskakärryt ostettua niin eikö mitä tyhjennetään paskat metsään kun kalliilla on tehty uusi puhdistamo pappilanjoen sivuun.- luonnosta.vieraannuttu
Miten luonto säästyy jos 5000 litraa vettä ja 20 litraa kusta
kuskataan pohjavesialueen lävitse typen oksideja päästävällä
ajoneuvolla 20 km puhdistamoon joka kuluttaa kemikaaleja
ja kivihiilellä tehtyä sähköä.
- Kaikkimaksaa
Luonnosta.vieraannuttu ymmärtää varmaa silloin paremmin niitä jotka eivät tarvitse/halua kesämökeilleen lakien mukaista vesienpienpuhdistamoa jos koska sikala tai muu maatalousyrittäjäkään ei sitä tarvitse kuten pakollista jätteiden keräystä, koska on tähänkin asti saanut ne kuljetettua vakituisen asunnon roskiin, josta joka kuukausi maksaa.
Luonnosta.vieraannuttu on todellakin kun kesäisin lenkkeilee maaseudun pikkuteillä ja poluilla niin lähes kaikilla takapihoilla ja maatilan nurkilla maaseutuyrittäjillä on kaatopaikka ongelma jätteineen , se mitään jos se siellä omalla maalla olisi hevosvetoajoilta sitä romua mutta kun maaleista,autoista, akuista, asbestisista katteista, eletroniikkaromustaja öljyistä alkaen sitä löytyy, se varmaan elävöittää puhdasta luontoa, tosin se alkaa tehdä vaikutelman maaseutuyrittäjästä hyvinkin yksinkertaiseksi ja laiskaksi jääneestä romurallia sahtipäissään ajelevasta aikamiespojasta jonka luonnonsuojelu näyttö jää aika pieneksi.
Vaikka itse kuulun typenoksideja päästävään maaseudulta työhön bendelöivään veronmaksajistoon on minun 5000 litrassa jätevettä on huomattavasti enemmän puhdistettavaa kuin Vesajärveläisellä seurantalolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html4486795Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh6795760Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html4203706- 823322
- 843276
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M6713214Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola4503122Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936