pikaista ruoka-apua perheeseen

mari00

Hei.tämä on aivan rehellinen avunpyyntö ja lahjoitus pyyntö.Olen perheenäiti joka taloudellisesti jamassa velkoje kanssa ja kuitenkin töissä olen.palkka ei suuri ja juuri mistään palkasta ei jää tilille rahaa,nyt semmoinen tilanne että viikonlopuksi pitäii saada perheelle ruokaa.Olisiko täällä kukaan johon voin ottaa yhteyttä joka haluaisi lahjoittaa esimerkiksi ruokarahaa tai lahjakortin ruokakauppaan?Tarve olisi ihan perusruualle.asiallisia vastauksia kiitos.Laitathan sähköposti osoitteesi niin otan sinuun yhteyttä jos oikeasti haluat auttaa!Ilkeilijät ja arvostelijat älkää vaivaantuko.Kiitos jo etukäteen.t.Mari

8

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenenonvastuu

Sosiaalipäivystys? Diakonia?

• ruoka pankista me muutkin saamme apua! olen itsekin vakituisessa palkka suhteessa mutta niin vaan olen joutunut hakemaan ruokakasseja! en ole saanut keltään ikinä lainaksi rahaa. kahta lasta vein yksin eteenpäin ja olin 10 vuotta velkajärjestelyssä. Rohkeasti vaan ruokapankkiin kirkon tai sossun kautta! ja sieltä saa nykyään ihan ok sapuskaa ,ei ole pelkkiä jauhoja enää.

• Lieppo1962

Ja miksi esität sitten parempaa. Sulla autovelka jaja vuokrakämppä. Etsit epätoivoisena miestä,jota ei löydy,koska oot ruma. Mutta narsistina näet itsesi tosi hyvännäköisenä. Hahahahajaaaaaa. Naurattaa.

• Höh..höh

Miten voit kuvitella, että kukaan täysjärkinen panisi sähköpostiosoitettaan näkyviin tälle foorumille? Kirjoita omasi, niin asia saattaa edistyä!

• Kolikot_peliin

Lidlissä riisi maksaa 75 senttiä kilo. Riisikilossa on enemmän kuin riittävästi syömistä yhdelle naiselle yhdeksi päiväksi. Jos vietnamilaiset pysyvät näin hengissä koko ikänsä niin mikset sinä pari päivää?

Eivätkä makaroni tai maksalaatikkokaan ole kovin kalliita.

• älätuhlaa

syö perunoita, niihin sulla on varaa kun lopetat tupakoinnin kaljoittelun, ja muun kulutus elämän. myös lopeta koirat ja kissat.
      osta ruokaa, älä tuhlaa !!

• Kaupungin diakoni, facebook ryhmät?

• eläkerjää

Monesti on niin ettei osata käyttää rahaa.Humpataan tilipäivänä sitten kaikki,käydään pitsalla ym.Osta kotiin ryynejä,jauhoja,perunaa,silloin kun on rahaa.Keitä puuroa,leivo leipää.Keitä pottuja,ja tee kastiketta,ei sen niin luksusta aina tarvi olla.Itse ostan esim.ale tiskistä kaupassa jauhettua jauhelihaa,jaa 400g.annoksen pakkaseen kahteen osaan,ja teen jauhelihakastiketta,joka on todella hyvää.Ja valmistuukin suht nopeesti,sillä aikaa kun potut kiehuu.Jaan ruokaan varatut rahat 4 kuoreen,näin minulla on ruokarahaa koko kuukaudeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3141
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2699
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1807
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      961
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe