Onko jollakin tietoa missä järjestetään ja miten mukaan pääsee.
Seksibileet
3
766
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niitä Oulun alueella ole ainakaan en ole kuullut. Tytär halusi että pidetään pienet bileet, asutaan tytön kanssa kaksin minä 46 tyttö 22v. Sanoin on kesä asuna bikinit, tuli ja halasi katsoi miksi bikinit? Sinä pervo haluat nähdä tyttöjä, sanoin ehkä saa tulla noin viisitoista ja semmoisia ehtoja ei liikaa humalassa äänestetään pois yhdessä.
Oli keskiviikko tyttö sanoi tulee muutama ja tyttöjäkin et sitten porsasta.
Bileet alkoi noin 14. Porukkaa tuli vaihtoivat bikinit tai pojat uikkarit. Meno alkoi heti, sain halauksia tyttöiltä kun ymmärrän että jossakin saa olla. Grillattiin vuorotellen ja boolia oli koko ajan alussa normaalia sitten huomasin se väkevöityi kysyin pojilta nauroivat saadaan liikettä. yhdessä makuuhuoneessa oli musiikkia ja tanssit toisessa kuuli keskustella. Kun tuli hidasta tyttöni haki, kysyi onko liian rajua kun yksi pari jo suuteli kiihkeästi sanoin kunhan eivät huudä työö kuiskas osa tytöistä on kiinnostunut sinusta tyttö kuiskas et sinä ainakaan voi tanssia lähellä ja hiieraisi pillullaan työnnin eteenpäin kuiskas olet rakas ja lähti ovella tuli Irmeli vastaan sanoi täälähän sinä olet ja veti tanssimaan ensin vähän jännittyneenä sitten tuli lähelle kun tunsi että en pelkää, hieroi hieman pillulla kuiskas kuinka hurjiksi nämä mene kokeili ja kuiskas luoja mikä kalu tanssittiin tyär kävi ovella, jäin rauhottumaan ja menin huoneeseen osa tyttöistä hymyili tiesin olin koekaniinina.
Illan päälle osa meni pesuhuoneeseen sieltä kuului jo kovaa ääntelyä katsoin kuka tulee se oli tyttöni näytti vähän kieltä. Osa meni ulos tytär katsomaan että eivät huudä. Ilmeli tuli kuiskaamaan pissattaa ja käveli ovelle katsoi menin heti Irmeli veti housut nyt kyllä näytät ihali kaksin käsin silmät oli isona kun imi nousi ja kuiskas ei missata tätä ja levitti haarat pöydällä jessus kun oli tiukka kuiskasi olen 17 täyttänyt piti kiinni etrhän karkaa ei tullut mieleenkään imin nättejä tissejä IRmeli kuiski haluan hulluna jo silloin kun tunsin sinun kalun kuiski pannaan pannaan lujaaah ja piti kiinni imin lisää vapisi joko joko ja annoin mennä tarttui kuin hukkuva joka sykäyksellä painoin kun vedin ulos oli vähän veeta kuiskas olit ensimmäinen mies älä pelkää käytän jo pilleriä suukotti ja sanoin olit ihana niin ihana kuiskas korvaan ja iso.
Ilta meni nyt kamarissa oli jo useita rakastelemassa osat vaihtui kuin olisi normaalia. Menin katsomaan yksi tummaverikkö oli pylly pystyssa imemässä poikaa tyttöreni tuli ja vei taakse laski housut kuiskas nyt saat ja jäi katsomaan kuiskas toinen teinipillu nai Irmeliä se on paras kaveri. jalat leveni tytöllä ja kostui kunnolla lopetti imemisen tyttöni meni tilalle ja istui syliin näin kuinka pikku tyttöni imi kalua pillullaan paisuin järkyttävästi ja laukesin pieni pylly vapisi tyttö ulisi lakanaan.
Siirryin ulos join rauhassa, kaikki meni pesulle kun tulivat pojat sanoi baariin kuka lähtee. tyttäreni sanoi jään siivoamaan Irmeli huusi minä kaveriksi sitten muut lähti.
Irmeli siivoili pesuhuonetta tyttöni kysyi oliko kivaa sanoin yllättävää, tyttöni nosti käden rinnoilleen jota peitti vain paita tämä ei yllättänyt hieraisin hymyili niin niin nännit oli kovina huokasi ja niin odotin. Irmeli oli ovella vai on yksi jäänyt ilman tuli ja imi tyttöäni sanoin anna minäkin suudeltiin molemmat Irmeli vei käteli tyttöni pilluun vietiin tyttö sänkyyn painoi minun pään pilluun ja suuteli tyttöä kuului huokailua voi isä apuaa Irmeli sanoi pyydä pyydä tuli kuiskaus nai minua tyttöni oli vedet silmissä ja ohjasi sisään panin rauhassa värisevää naista Irmeli alkoi hyväilemään pillua silloin alkoi kiemurtelu ja huuto ei saatana eiii Irmeli imi rintoja alkoi tahaton jalkojen sätkintä ja laskin sisään pitkä tärähtely nousin Irmeli laittoi lakanan pälle rakas tyttöni nukahti. Istuttiin Irmelin kanssa sohvalla juotiin loppuja booleja kuiskas mitä laitoit sisään tuntuu että pillu onkuin luola kokeilin kuiskas ihan turvoksissa ei muut tuntunut siltä ja hätäsesti panivat.
Noustiin ja mentiin toiseen kamariin nyt sain maistaa teini pillua joka oikeasti haluaa pienet huulet kielellä sai molempia nuolla kerralla kuiskas tule nyt avusti sisään kuiskas ihanaa ja kietoi kädet ja jalat nyt tunnen olen täynnä, ei niin että lisää lisää sanoi vielä paina paina tuntui että ei mene kuiskas vapisi ja sanoi voi luoja kuolenko minä ja vikisi annoin mennä kuiski hyvä hyvä , katsoi silmiin sinä osaat ihanasti sanoi alan sulle ilotytöksi suukotin ala vaan. Noustiin tyttöni oli ovella ja kääntyi, Irmelille tuli soitto kyyti tulee peseyty ja antoi lähtiessä suukon kuulin kun halasi tyttöäni kuiskas ihana isä sulla.
Nukuttiin tytön kanssa vierekkäin sanoi vihasin sinua luulin että kohtelet äitiä huonosti kun piikitteli nyt uskon sinua äidissä vika oli, tuli kainaloon olet muuten ihana kuten Irmeli sanoisuukotin poskelle käänsi pään suukotin kalulaan hyokaili rintakehä nousi hyväilin rintoja ja hitaasti kohti rintoja suutama suukko kuiskas haluttaa onneksi Irmeli oli ensin nyt jaksat, rakasteltiin loppu yö- Anonyymi
Sillälailla spedellä taas sekottaa buaahaa onhan se naisten ahdistelija ja hupiukko
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752