Rovaniemellä joku nainen päätti pysäköidä keskussairaalan helikopterin laskeutumiskentälle. Mitäköhän sanktioita on tulossa?
Pysäköinti mediheli paikalle
6
205
Vastaukset
- pillukas
Jos poka on delannu niin kahleet saa kinttuihin, nutturapää?
ParkkiSAKKO noin 10 päiväsakkoa
Eikös vuodessa yleensä noin 3 parkkisakkoa anneta suomessa... ei sellaista siis kovinkaan helpolla saa- OikeusJaKohtuus
Siinä rikottiin moottoriajoneuvolla ajo kielletty -merkkiä, siitä sakot. Lisäksi voi pistää korvausvelvollisuuden helikopterin ylimääräisestä lentoajasta ja pelastuslaitoksen kutsumisesta hinaamaan autoa pois paikalta. Semmoinen 1000€ olisi passeli summa ja suunnilleen kohdallaan.
Jos tuli jotain terveysvaurioita viivästyksestä, niin niistä sitten lisää erikseen. - Selitys_höpinä
Mitähän se keksii selitykseksi. Ei nähny merkkiä, huono terveydentila, huoli omaisesta vaikutti arviointi- ja havainnointikykyyn,meinasi myöhästyä, ei ollu muita paikkoja,liikennemerkit huonosti havaittavissa, ei ajanu itse autoa....
- So_What_
Tällä määrällä julkisuutta se jää kohta ilman rangaistusta. Sehän jo sinänsä on nykyään rangaistus, että joutuu nettiarvostelun kohteeksi.
Olisivat vaan kaataneet sen auton pois edestä... - Teliah
No kun Timitri Allan ja Feija oli vienyt kaikki invapaikat niin pakkohan se auto johonkin oli pantava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684