Tulin pienen tauon jälkeen taas tänne kirjoittelemaan.
Nyt eletään kevättä. Olemme saaneet nauttia auringon paisteesta. Mikäpä sen mukavampaa, kun nauttia hyvästä säästä ulkona. Olen alkanut näkemään värejäkin, kaikki eivät enää näytäkään vain harmaalta.
Vielä muutama kuukausi sitten olin ihan toisenlaisissa tunnelmissa. Silloin kaikki näytti hyvin sumuiselta. Tulevaisuus pelotti kovasti. Myös taloudellisesti meni todella heikosti. Vaikka vieläkään en ole ihan samassa tilanteessa, missä parhaimmillaan olen ollut, näen tulevaisuuden jo paljon valoisampana.
Uskon jo siihen, että voin saavuttaa sen, minkä ehdin menettää.
Kaikkea ei voi saada heti, täytyy vain hyväksyä se, että kuntoutuminen vie nyt aikaa.
Keväänodotusta kaikille!
Kevättä kohti mennään. Toivoa on!
9
162
Vastaukset
- mikä.on.tarinasi
Mikä on ollut ongelmasi?
Onko sinulle miestä turvanasi?- Luultavasti_se_on
parantumaton homo niin kuin yksi päijät-hämäläinen ainakin.
Miksi minun viestini poistettiin? Siinä ei ollut mitään sääntöjen vastaista! Totesin viestissäni vain lyhyesti, että en ole homo. En ymmärrä, mikä tuossa nyt on niin sääntöjen vastaista, että sellainen täytyy poistaa. Onko se kiellettyä nykyään todeta tuollaista. Jos olisin homo ja olisin vastannut, että kyllä olen, niin se varmaan olisi saanut olla täällä. Miksi sananvapautta näin rajoitetaan?
Miksi hetero ei voi todeta olevansa hetero?En etsi täältä puolisoa, enkä näin ollen tuo omaa sukupuoltakaan esille.
Pyrin kirjoittelemaan mahdollisimman anonyymisti. Asiani kannalta ei ole suuremmin merkitystä, kumpaa sukupuolta edustan, vai edustanko mitään.
Sen verran voin paljastaa, että sukupuoleni mahtuu perinteiseen 2-jakoiseen määritelmään. Edustan siis jompaa kumpaa niistä ja suuntautumiseltani olen hetero.- kunhan_sivusta_totean
Luzer kirjoitti:
En etsi täältä puolisoa, enkä näin ollen tuo omaa sukupuoltakaan esille.
Pyrin kirjoittelemaan mahdollisimman anonyymisti. Asiani kannalta ei ole suuremmin merkitystä, kumpaa sukupuolta edustan, vai edustanko mitään.
Sen verran voin paljastaa, että sukupuoleni mahtuu perinteiseen 2-jakoiseen määritelmään. Edustan siis jompaa kumpaa niistä ja suuntautumiseltani olen hetero.Rahavaikeuksista voi hyvin päätellä sinun olevan miespuolinen. Naiselle on harvinaisempaa olla samaan aikaa rahaton ja tulla vielä siitä avautumaan roskaforumille. Todennäköisyyssuhde 1/200
- Kuuluukohan_tämä
nimimerkki Luzer siihen Sofia-ryhmään?Kirjoittipa tänne kuka tahansa mitä tahansa niin heti ilmestyy ympärille joukko riekkujia, että feikit mellastavat.
En kuulu siihen ryhmään. En ymmärrä feikkausta. Sofiat ynnä muut vaikuttavat sellaisilta, mitä nyt tutustuin niiden nimimerkkien kirjoituskiin.
- Syrjäytyneen_vanhempi
Hyvä hyvä. Optimismi kannattaa.
Esimerkki: Kaksi hiirtä putosi ruokakomerossa kermakannuun. Toinen oli optimisti mutta toinen pessimisti. Pessimistihiiri totesi, ettei täältä ole mitään mahdollisuutta päästä pois, antoi periksi ja hukkui. Optimistihiiri sensijaan ajatteli, että kannattaa yrittää niin kauan kuin jaksaa ja jatkoi uimista. Lopulta jalkojen alla tuntui jotain kiinteää, jolloin hiiri pääsi ponnistamaan kannusta pois. Kerma oli muuttunut voiksi.Niin. Optimismi kannattaa. Mutta masentuneena sitä helposti ajattelee että kaikki on menetetty. Etenkin silloin ajattelee näin, kun rahat ovat täysin loppu, eikä yrittämisistä huolimatta sitä saa. Edelleenkin olen köyhä, mutta olen vihdoin avun piirissä, eikä nälkääkään tarvi enää nähdä. Ravitulla mielellä jaksaa ihan eri tavalla myös itse tehdä sellaisia valintoja, jotka nostavat itteä suosta. Olen jaksanut nyt käydä seuroissakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721832Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2741528Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3821238- 1281195