Oulun keskustassa saa varastaa sähköä.

MaksavaAsiakas

Turvapaikanhakijoiden leiri varastaa sähköä valopylväästä Kauppurienkadulla aivan ydinkeskustassa, laittomalla kytkennällä. Onko tuo tosiaankin sallittu, esim. jos minä mene akkuja lataamaan sinne? Jos ei ole, niin minne tuosta lähi-idästä tutusta anarkiasta voi ilmoittaa.

52

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KetäTietää

      Älähän nyt niillehän on taattu täyshoito.

      • Ilmaistasähköäkaikille

        Täyshoidolle ei voine mitään, koska on lakiin perustuva. Mutta kyllä varastamiseen pitää pystyä puuttumaan. Tällaisen salliminen johtaa kurittomuuteen myös kantaväestön keskuudessa.


      • KetäTietää

        Varastamista se on sekin että niillä on täysylläpito ainakin minun veroja varastetaan.En ole antanut lupaa.


      • Jätä.väliin

        Kyseessä on islamin uhon näyttö. Toisin sanoen oululaiset on hiljaa ja vaikertaa.

        No,huomenna ei ole pakko mennä syömään muslimin tekemää pitzaa, eikä enää koskaan muulloinkaan.


      • Vieraslajit.hävitettävä
        Ilmaistasähköäkaikille kirjoitti:

        Täyshoidolle ei voine mitään, koska on lakiin perustuva. Mutta kyllä varastamiseen pitää pystyä puuttumaan. Tällaisen salliminen johtaa kurittomuuteen myös kantaväestön keskuudessa.

        "Täyshoidolle ei voine mitään, koska on lakiin perustuva".
        Ei muuten ole! Suomen Perustuslaissa sanotaan, että KAIKILLA maassa olevilla on SAMAT oikeudet ja sanotaan sekin, että jos tästä poikkeava laki joskus säädetään, se ei ole voimassa. Näin siis Perustuslaki. Pykäliä en ole vielä ehtinyt kaivaa esiin.
        Nyt jokainen vaatimaan ilmaista täyshoitoa, ilmaista lääkärinhoitoa jne. Jos ja kun ei sellaista saa, niin rikosilmoituksia tekemään. Ei yksi eikä kaksi rikosilmoitusta saa Oulun Polliisia liikkeelle, mutta jospa muutamia kymmeniä tai satoja saisi?
        Oulun Polliisihan muutenkin elvistelee oikein kirjallisesti ja allekirjoituksella vahvistettuna, että: "Meille kun ei näistä virkavelvollisuuksien laiminlyönneistä tule mitään sanktioita".
        Johonkin voinee tehdä rikosilmoituksen Polliisienkin rikoksista.
        Onko muuten rikosilmoituksen teko maksullista eli sakotetaanko siitä jo jättämisvaiheessa?
        Muutamia tapauksia: http://mvlehti.net/2015/07/16/hamaramiesten-ja-poliisin-kytkyt-synnyttivat-suomalaisen-mafian-poliisijohdon-makeat-vuodet/


    • kannustaja-

      varmasti on saatu kaupungilta tähän lupa

      • SiIminnäkijä

        No ei taatusti ole saatu. Suoraan valopylväästä laittomalla kytkennällä noin 100 metrin päästä leiristä. Mene katsomaan. Jos olisi lupa, niin se sähkö tuodaan luvanantajan toimesta siihen ihan viereen.


      • ögli

        Valopylvään sivurasia avattu väkivalloin ja piuha uitettu sisään. Ja nyt on luukku kiinni jeesusteipillä. Ei oikein vaikuta Oulun kaupungin tai Oulun Energian työltä.


    • vapaamaa.-

      ei kiinnosta ketään, joten lainatkoon ihan vapaasti

      • KylläKiinnostaa

        Jos nämä perustellusti kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneet toimivat miten lystää!
        Eikä heidän toimiinsa puututa, kun taidetaan pelätä rasistiksi leimaantumista.
        Missä on yhteiskunnan valvonta - onko sellaista tuolle ongelmakastille?

        Mamujen maahan ryntäyksen jälkeen Suomi ei ole ollut enää mikään vapaa maa, vaan maa, jossa suvakit kumartavat Mekkaan päin ja mamuja paapotaan kalliilla velkarahalla.

        Kaikki käy - kummallista, ettei täällä ymmärretä sitä, että maassa maan tavalla tai maasta pois! Irakin armeijan karkurit parkuvat "oikeutta" itselleen. Ei sitä täyshoidosta haluta tietenkään takaisin lähteä.


    • poliisipartio

      ilmoita poliisille, jos sun mielestä jotain jostain varastetaan

      • besserwisseri-

        Aloittaja toivoo, että täältä palstalta löytyisi joku rohkea joka tarttuisi asiaan. Kuka nyt itse mitään viitsisi tehdä.


      • MaksavaAsiakas
        besserwisseri- kirjoitti:

        Aloittaja toivoo, että täältä palstalta löytyisi joku rohkea joka tarttuisi asiaan. Kuka nyt itse mitään viitsisi tehdä.

        Juurihan tuossa esimerkillisesti itse viitsit tehdä ja analysoida toisten aloitusten tarkoituksia. Koskaan et itse osaa mitään aloitta, vaan aina valitat ja natkutat toisten aloituksiin. Et kykene. Itse tarkoitat sitä, että anarkiaa saa tehdä, kun se tehdään mielenosoitusmielessä. Varastaminen on sallittua "hädänalaisilla". Arvaapa kuinka paljon tuollainen varastamisen sormien läpi katsominen heikentää niiden maksajien veronmaksumoraalia, jotka tämän kaiken lystin maksavat. Pystyn itse säätelemään omia verojani, joita maksan todella paljon. Maksan tämän varastamisen sallimisen vuoksi tänä vuonna 10.000€:a vähemmän veroja. Hyvä tulla joku konkreettinen hinta tuollekin varastamiselle, jos on tuntunut tähän asti vähäpätöisesltä rikokselta.


      • kannustaja
        MaksavaAsiakas kirjoitti:

        Juurihan tuossa esimerkillisesti itse viitsit tehdä ja analysoida toisten aloitusten tarkoituksia. Koskaan et itse osaa mitään aloitta, vaan aina valitat ja natkutat toisten aloituksiin. Et kykene. Itse tarkoitat sitä, että anarkiaa saa tehdä, kun se tehdään mielenosoitusmielessä. Varastaminen on sallittua "hädänalaisilla". Arvaapa kuinka paljon tuollainen varastamisen sormien läpi katsominen heikentää niiden maksajien veronmaksumoraalia, jotka tämän kaiken lystin maksavat. Pystyn itse säätelemään omia verojani, joita maksan todella paljon. Maksan tämän varastamisen sallimisen vuoksi tänä vuonna 10.000€:a vähemmän veroja. Hyvä tulla joku konkreettinen hinta tuollekin varastamiselle, jos on tuntunut tähän asti vähäpätöisesltä rikokselta.

        hienoa. jatka samaan malliin.


    • risullapestävä

      Kuka nussi mun hampiharjasta pariston? Varas perlkele.

    • Voi-aikoja

      Oli niillä joku avotulikin mut tais joku käräyttää kun poistivat sen.

    • sallimus---

      kaikki on sallittua, mitä ei ole erikseen kielletty.

      • MaksavaAsiakas

        Kyllä varastaminen on aivan selkeästi laissa rikokseksi noteerattu. Monilla eri tavoilla. Myös tällaisella tavalla. Vai meinaatko, että sähkölinjoistakin saa mennä itse kytkemään sähköt mökkiinsä? Tässä on kyseessä aivan sama asia.


    • opetelkaa_uimaan

      Oulu on monikulttuurinen kaupunki, siksi myös monikulttuuriset sähköliitännät ovat rodullistetuilta ihmisiltä sallittu.

      • Asiat.kohdilleen

        Äärisuvakkien kulttuurimarksistilaisten kovaäänisen ulostuksen mukaan ihmisrotuja on vain yksi. Ei siis ole eri rotuja näitten (ei heidän vaan näitten) julistuksen mukaan. Suojaväri ei siis heidän mukaansa tee eri roduksi eikä keskimäärin 30 pistettä pienempi ÄO. 60 pistettä pienemi tekee eri roduksi. Sen rodun nimi on kääpiösimpanssa eli bonobo. Nämä suojavärilliset ovat siis älyllisesti ja värillisestikin ihmisen ja bonobon puolivälissä. Tämän asian on tutkineet ja vahvistaneet useat alan tutkijat eri puolilla maailmaa, mm professori Tatu Vanhanen tutkijaryhmineen.
        Tästä bonobojen ÄO:sta oli äskettäin artikkeli joko Tiede tai Tieteen kuvalehti -lehdessä.


    • miettijä

      Suuttuvatko jos käy 'korjailemassa' sähkökytkentää. kutsuvatko poliisin

      • LaitontaMikäLaitonta

        Leikkurit mukaan ja laiton sähkövirran varastaminen loppuu! Eivät kantasuomalaisetkaan saa vedellä laittomia kytkentöjä omiin tarkoituksiinsa - nämä kielteisen turvapaikkapäätöksen saanet matut valittavat kohtaloaan punaisen teltan luona. Paskaa puhuvat väittäen Suomen turvapaikkasäädösten olevan kohtuuttomia ja tiukempia kuin muualla. Samalla tasolla ne ovat muissakin Euroopan maissa.


      • weew
        LaitontaMikäLaitonta kirjoitti:

        Leikkurit mukaan ja laiton sähkövirran varastaminen loppuu! Eivät kantasuomalaisetkaan saa vedellä laittomia kytkentöjä omiin tarkoituksiinsa - nämä kielteisen turvapaikkapäätöksen saanet matut valittavat kohtaloaan punaisen teltan luona. Paskaa puhuvat väittäen Suomen turvapaikkasäädösten olevan kohtuuttomia ja tiukempia kuin muualla. Samalla tasolla ne ovat muissakin Euroopan maissa.

        Löyhemmät ne on kuin muilla. Yrittäisivätpä esim. Itävaltaan, Viroon, Latviaan, Liettuaan, Unkariin jne. Tämä Suomi nyt vaan on päätepiste, kun on lähdetty hakemaan parasta mahdollista juhlapaikkaa.


      • JuhlapaikkaSuomi
        weew kirjoitti:

        Löyhemmät ne on kuin muilla. Yrittäisivätpä esim. Itävaltaan, Viroon, Latviaan, Liettuaan, Unkariin jne. Tämä Suomi nyt vaan on päätepiste, kun on lähdetty hakemaan parasta mahdollista juhlapaikkaa.

        Viroon, Latviaan, Liettuaan tai Unkariin matut eivät edes halua. Ei noilla mailla ole tarjota niin ruhtinaallista ylläpitoa kuin mitä Suomi tarjoaa nyt heille. Siksi ne kynsin hampain haluavat jäädä tänne. Kuten "Weew" kirjoittaa, ovat lähteneet hakemaan parasta mahdollista juhlapaikkaa ja siksi tänne asti tulivat .Ei lypsävästä lehmästä haluta irti päästää!


    • huuuuuhaaaa

      Jos suomessa on paha olla,, niin tervemenoa sinne parenpaan maahan.
      PS:, emme jää teitä kaipaamaan.

    • ioiuo

      Shhhh, hiljaa. Rikos turvapaikanhakijana heikentää oleellisesti entisestään mahdollisuuksia saada turvapaikka Suomesta.

    • piritostamati

      Voi että ku joku paska pölli mun käytetyt paristot. Oisin myyny ne ja ostellu piriä.

    • Heheheege

      Siinä ne olisi kaikki kerralla tarjolla. Se huonoin mahdollinen aines pitää itsestään eniten meteliä. Ei siellä perheellisiä työnhakijoita ole. Poikamiehet punttisalitauolla käyvät siellä pullistelemassa. Kyytiin siitä vaan, tonni kouraan ja kotio. Lopputulos on joka tapauksessa se. Mihinkään en tätä etukäteen mieltään osoittavaa ainesta tarvita. Lasten, vanhusten. äitien ja sairaiden huolehtiminen ja suojelu kotimaassaan on ihan unohtunut näiltä hemmoilta.

    • lopunalku

      joko varastelu on loppunut

      • Vittunoidenkans

        Ei ole. Edelleen on sama varastus päällä. Ja lisää anarkiaa on tullut. Tiernapoikapatsaalla kustaan ja paskannetaan kadulle, kun ei ole vessoja Valkean sulkeutumisen aikana.


      • ihmettelijä-
        Vittunoidenkans kirjoitti:

        Ei ole. Edelleen on sama varastus päällä. Ja lisää anarkiaa on tullut. Tiernapoikapatsaalla kustaan ja paskannetaan kadulle, kun ei ole vessoja Valkean sulkeutumisen aikana.

        miksi kukaan ei valita, vai eikö tuo oikeasti haittaa.........
        minä en voi ilmoittaa mihinkään, kun ei ole ko. tapausta nähnyt. liekö edes totta.


      • typerät.rasset
        ihmettelijä- kirjoitti:

        miksi kukaan ei valita, vai eikö tuo oikeasti haittaa.........
        minä en voi ilmoittaa mihinkään, kun ei ole ko. tapausta nähnyt. liekö edes totta.

        "liekö edes totta."

        Mitäs luulisit, rasistien hölynpölyä koko juttu!


      • ssasw
        typerät.rasset kirjoitti:

        "liekö edes totta."

        Mitäs luulisit, rasistien hölynpölyä koko juttu!

        Sinne vain tutustumaan tilanteeseen, liveshow näytelmä on päällä koko ajan siitä miten ihminen voi elää elättinä ja valittaa kaikesta sekä paskoa pesänsä viereen.


      • takakatsomo
        ssasw kirjoitti:

        Sinne vain tutustumaan tilanteeseen, liveshow näytelmä on päällä koko ajan siitä miten ihminen voi elää elättinä ja valittaa kaikesta sekä paskoa pesänsä viereen.

        saako katsoa ilmaiseksi, vai onko pääsymaksua


    • yhvihulanen

      eikö kukaan voisi mennä kertomaan että näistä matuista on jo tienattu tarpeeksi ja uusia odotetaan. Spr ja muut ovat jo heitä hyväksikäyttäneet ihan kympillä ja nyt on tulossa lisää rahastettavia ,menkää nyt joku joka arabiaa puhuun selittään että suomessa on viisaita ihmisiä jotka aina kääntävät kaiken rahantekohommaksi eikä heitä enään tarvita koska on tulossa uusia rahantekomatuja suomeen.

    • leirimatkailija

      en usko, että Oulussa on mitään leiriä. Kalevassakin kerrotaan vain helsingin rautatietorin leiristä

      • LeiriLöytyyValkean

        läheltä Kauppurienkadulta - punainen teltta, jossa kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneet matut pitävät melua itsestään. Oikein oksettaa tuota teatteria katsoa - lähtöpassit ja heput takaisin Irakiin ja Syyriaan sukunsa ja äitiensä luokse, jotka he jättivät sinne. Varastavat sähköä jostain pylväästä...miksei siihen puututa, jos pitää paikkaansa?

        Elintasopakolaiset, jotka eivät halua lähteä maasta vapaaehtoisesti. Ei tietenkään, koska luuserit haluavat jatkaa elämistä täysihoitolaisina. Tuon lystin valtio antaa heille puhtaalla velkarahalla, jonka me veronmaksajat kustannamme.


    • ilmoitusasia

      Niin suomalaista. Kukaan ei ilmoita kenellekään (esim. poliisille) sähkön varastamisesta. Keskustelupalstalla vaan pidetään älämölöä siitä miksei kukaan tee mitään.
      minä en voi ilmoittaa, kun en ole varastamista nähnyt.

    • säälittävyydethuipussaan

      Vihapuheitten lietsojat syytävät joka paikkaa tuota samaa älämölöä. Kukaan ei ota tosissaan.

    • kyylabääbää

      jäikö ala-aste kesken?
      kaapeleisa kulukee amppeeria ja ompi volttanderia sen verran että jos jollahi piuhallas yrität "pölliä" ni päsähät sinisensavuna ilimaan sammoin tein.
      =D

      • ihan_meid_kesken

        Näyttä että sinulla ainakaan ei ole tietämystä mitä ovat ampperit, voltit. Senverran voin kertoa että jolla on tietämystä, voi tiettyjä kytkentöjä tehdä myös jännitteen olla kytkettynä. Tätä ei kannata kokeilla kotona.


    • enolero

      olen sipilä tuomitsen sähkön varastamisen,ja lontoon terroriiskun

    • 23453

      Ompas viritelmä johto kulkee pitkin katua, saa nähdä miten käy kun johto vaurioituu kuka saa ensimmäisen sähköiskun. Toivottavasti ei lapset kärsi tästä aikuisten typeryydestä. No on oulu ainakin sähköistetty kapunki onnea siitä, vaikkakin aika kehitysmaalaisittain.

    • Jertokaa

      Tee valituksen heti huomenna jos joku kertoo MINNE valittaa

      • kovaatuhua

        Eikö tuosta voi valittaa kaupungille, poliisikin käy sehän voi viedä asiaa eteenpäin.


    • pulinatboys
    • pulinatboys

      tämmöistä faktaa bongasin facebookista....
      "
      Jenna Simula: Kaupungilta on lupa 29.3. asti ja sähkön maksaa tilaaja. Vuokraa eivät maksa. Ilmeisesti ovat myös poliisille ilmoittaneet.
      "

      • tolkuttaja-

        jenna vaikuttaa ihan tolkulta naiselta.


      • lakikirjailija

        yllättäen kaikki menee lakien ja säädösten mukaan


    • EiSelkää

      Opas suomalaiset selkärangattomia.

      • ihaite-

        ite oot


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe