Yksiössä asuminen Helsingin kantakaupungissa

Yksiöitähesassa

Helsingin kantakaupungissa, kallion porvoonkadulla vapautuu 26m2 asunto kuun vaihteen jälkeen. Asunto on täysin remontoitu sekä kunnossa. Etsimme asuntoon pitkäaikaista vuokralaista/vuokralaisia.

Pitkä työttömyytesi, sekä mahdolliset sairautesi eivät ole esteenä. Etsimme juuri tämän henkistä henkilöä/henkilöitä asukkaaksemme. Jätä alle tiedot mistä saamme sinuun yhteyttä

13

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddnndm

      Onko vuokra kohtuullinen 400 euroa kuussa vai alle?

      • Yksiöitähesassa

        juu vuokra on kohtuullinen, kyllä


    • Steinbec

      Kohtuullinen vuokra tuollaisesta Stadissa olisi noin 600 euroa nykyisellä hintatasolla.
      Seiskalla alkava on liikaa, menee Kelan norminkin yli reippaasti.

      • sitenvuan

        600 euroa on markkinavuokra. Kohtuullinen hinta on vastikemenot kohtuullinen tuotto omistajalle. Ja joku 400 euroa voisi olla vuokrissa sitä luokkaa tuollaisella sijainnilla, että kulut saa pois, ja kohtuullisen pankkitilin korkoa aavistuksen paremman tuoton pääomalle. Isoilla vuokranantajilla liikevoittoprosentti on ollut jo useiden vuosien ajan yli 30 %, eli noin kolmannes vuokrista on viivan alle jäävää voittoa.


    • herulin.hilma

      Vuokran suuruudella ei ole merkitystä, koska minä en itse maksa siitä senttiäkään. Fatta sen bungaa.

      • 78787897

        No ei bungaa, jos menee yli normin.


    • fd03ll

      Jos on pimeästi vuokrattu kämppä niin ehkä 350 euroa/kuussa on maksimi. Tallinnassa yksiön voi vuokrata alkaen 150 eurolla kuussa.

    • 788988ii

      Kela hyväksyy hesas 675 ja siihen 25 veden päälle joten 700e/kk ei oo liikaa

    • Yksiöitähesassa

      asunto menee ainoastaan henkilölle/henkilöille jotka saavat tukia!
      se on fakta.
      Sopimusehdot katsotaan tapauskohtaisesti!

      • trollivuokraaja

        Trollin ilmoitus jos oikeasti ko asunto olisi vuokrattavana niin sitä ei todellakaan tarvitse tehdä suoli24 kautta, siksi ei ole halukkaita.


    • Ilotaloksi

      Minä voin sen vuokrata.
      Olen valmis maksamaan siitä 2000 euroa /kk ja maksan vuoden etukäteen käteisenä.
      Mitä noita sos.- pummeille vuokraamaan kun rahamiehiäkin on.
      Ystävälliset yhteystiedot voitte jättää alle.

    • vuokraustakojako

      Valitettavasti emme hyväksy kuin hlöitä joilla on työttömyys, sairauksia ja nauttivat yhteiskunnan tukia.
      Me tulemme esittämään aivan omat ehtomme vuokraukselle.

    • Yksiöitähesassa

      Itseasiassa, niin kutsutut SOS-pummit ovatkin niitä “rahamiehiä“ mitä asumiseen tulee, he saavat yhteiskunnan tukia jotka tulee nimittäin käyttää asumiseen. Edellisen kirjoittajan mainitsemat rahamiehet kun yrittävät minimoida asumiseen käytettävän rahasumman.

      Siinä on iso ero ja asunnonomistajan laariin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe