Helsingin kantakaupungissa, kallion porvoonkadulla vapautuu 26m2 asunto kuun vaihteen jälkeen. Asunto on täysin remontoitu sekä kunnossa. Etsimme asuntoon pitkäaikaista vuokralaista/vuokralaisia.
Pitkä työttömyytesi, sekä mahdolliset sairautesi eivät ole esteenä. Etsimme juuri tämän henkistä henkilöä/henkilöitä asukkaaksemme. Jätä alle tiedot mistä saamme sinuun yhteyttä
Yksiössä asuminen Helsingin kantakaupungissa
13
334
Vastaukset
- ddnndm
Onko vuokra kohtuullinen 400 euroa kuussa vai alle?
- Yksiöitähesassa
juu vuokra on kohtuullinen, kyllä
- Steinbec
Kohtuullinen vuokra tuollaisesta Stadissa olisi noin 600 euroa nykyisellä hintatasolla.
Seiskalla alkava on liikaa, menee Kelan norminkin yli reippaasti.- sitenvuan
600 euroa on markkinavuokra. Kohtuullinen hinta on vastikemenot kohtuullinen tuotto omistajalle. Ja joku 400 euroa voisi olla vuokrissa sitä luokkaa tuollaisella sijainnilla, että kulut saa pois, ja kohtuullisen pankkitilin korkoa aavistuksen paremman tuoton pääomalle. Isoilla vuokranantajilla liikevoittoprosentti on ollut jo useiden vuosien ajan yli 30 %, eli noin kolmannes vuokrista on viivan alle jäävää voittoa.
- herulin.hilma
Vuokran suuruudella ei ole merkitystä, koska minä en itse maksa siitä senttiäkään. Fatta sen bungaa.
- 78787897
No ei bungaa, jos menee yli normin.
- fd03ll
Jos on pimeästi vuokrattu kämppä niin ehkä 350 euroa/kuussa on maksimi. Tallinnassa yksiön voi vuokrata alkaen 150 eurolla kuussa.
- 788988ii
Kela hyväksyy hesas 675 ja siihen 25 veden päälle joten 700e/kk ei oo liikaa
- Yksiöitähesassa
asunto menee ainoastaan henkilölle/henkilöille jotka saavat tukia!
se on fakta.
Sopimusehdot katsotaan tapauskohtaisesti!- trollivuokraaja
Trollin ilmoitus jos oikeasti ko asunto olisi vuokrattavana niin sitä ei todellakaan tarvitse tehdä suoli24 kautta, siksi ei ole halukkaita.
- Ilotaloksi
Minä voin sen vuokrata.
Olen valmis maksamaan siitä 2000 euroa /kk ja maksan vuoden etukäteen käteisenä.
Mitä noita sos.- pummeille vuokraamaan kun rahamiehiäkin on.
Ystävälliset yhteystiedot voitte jättää alle. - vuokraustakojako
Valitettavasti emme hyväksy kuin hlöitä joilla on työttömyys, sairauksia ja nauttivat yhteiskunnan tukia.
Me tulemme esittämään aivan omat ehtomme vuokraukselle. - Yksiöitähesassa
Itseasiassa, niin kutsutut SOS-pummit ovatkin niitä “rahamiehiä“ mitä asumiseen tulee, he saavat yhteiskunnan tukia jotka tulee nimittäin käyttää asumiseen. Edellisen kirjoittajan mainitsemat rahamiehet kun yrittävät minimoida asumiseen käytettävän rahasumman.
Siinä on iso ero ja asunnonomistajan laariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622