Helsingin kantakaupungissa, kallion porvoonkadulla vapautuu 26m2 asunto kuun vaihteen jälkeen. Asunto on täysin remontoitu sekä kunnossa. Etsimme asuntoon pitkäaikaista vuokralaista/vuokralaisia.
Pitkä työttömyytesi, sekä mahdolliset sairautesi eivät ole esteenä. Etsimme juuri tämän henkistä henkilöä/henkilöitä asukkaaksemme. Jätä alle tiedot mistä saamme sinuun yhteyttä
Yksiössä asuminen Helsingin kantakaupungissa
13
343
Vastaukset
- ddnndm
Onko vuokra kohtuullinen 400 euroa kuussa vai alle?
- Yksiöitähesassa
juu vuokra on kohtuullinen, kyllä
- Steinbec
Kohtuullinen vuokra tuollaisesta Stadissa olisi noin 600 euroa nykyisellä hintatasolla.
Seiskalla alkava on liikaa, menee Kelan norminkin yli reippaasti.- sitenvuan
600 euroa on markkinavuokra. Kohtuullinen hinta on vastikemenot kohtuullinen tuotto omistajalle. Ja joku 400 euroa voisi olla vuokrissa sitä luokkaa tuollaisella sijainnilla, että kulut saa pois, ja kohtuullisen pankkitilin korkoa aavistuksen paremman tuoton pääomalle. Isoilla vuokranantajilla liikevoittoprosentti on ollut jo useiden vuosien ajan yli 30 %, eli noin kolmannes vuokrista on viivan alle jäävää voittoa.
- herulin.hilma
Vuokran suuruudella ei ole merkitystä, koska minä en itse maksa siitä senttiäkään. Fatta sen bungaa.
- 78787897
No ei bungaa, jos menee yli normin.
- fd03ll
Jos on pimeästi vuokrattu kämppä niin ehkä 350 euroa/kuussa on maksimi. Tallinnassa yksiön voi vuokrata alkaen 150 eurolla kuussa.
- 788988ii
Kela hyväksyy hesas 675 ja siihen 25 veden päälle joten 700e/kk ei oo liikaa
- Yksiöitähesassa
asunto menee ainoastaan henkilölle/henkilöille jotka saavat tukia!
se on fakta.
Sopimusehdot katsotaan tapauskohtaisesti!- trollivuokraaja
Trollin ilmoitus jos oikeasti ko asunto olisi vuokrattavana niin sitä ei todellakaan tarvitse tehdä suoli24 kautta, siksi ei ole halukkaita.
- Ilotaloksi
Minä voin sen vuokrata.
Olen valmis maksamaan siitä 2000 euroa /kk ja maksan vuoden etukäteen käteisenä.
Mitä noita sos.- pummeille vuokraamaan kun rahamiehiäkin on.
Ystävälliset yhteystiedot voitte jättää alle. - vuokraustakojako
Valitettavasti emme hyväksy kuin hlöitä joilla on työttömyys, sairauksia ja nauttivat yhteiskunnan tukia.
Me tulemme esittämään aivan omat ehtomme vuokraukselle. - Yksiöitähesassa
Itseasiassa, niin kutsutut SOS-pummit ovatkin niitä “rahamiehiä“ mitä asumiseen tulee, he saavat yhteiskunnan tukia jotka tulee nimittäin käyttää asumiseen. Edellisen kirjoittajan mainitsemat rahamiehet kun yrittävät minimoida asumiseen käytettävän rahasumman.
Siinä on iso ero ja asunnonomistajan laariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711