Vastaus suoraan kysymykseen

pattisboi

Voi kyllä löytyy monia paljonkin surkeimpia lomakohteita - Hua Hin on itseasiassa
HYVÄ paikka.
Tiedoksi tyhmemmille ; Uima-altaaseen voi asentaa värillistä kaakelia , jolloin saadaan
tosi kauniita värejä.

21

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25369999999

      Kyllähän niitä parinvaihtoja tapahtuu . kuitenkin harvemmin Hua Hinissä ,
      Dont worry !

    • happyholidays

      Sorry , sorry , SURKEIN lomakohde ei minunkaan mielestäni suinkaan ole HUA HIN ,
      meitä on paljon jotka vuosi vuoden jälkeen - muitakin lomakohteita testattuamme-
      palaamme ihanaan Hua Hiniin , sieltä löytyy kaikki lomaan tarvittava. Kokeilkaas, koukkuun jäätte.

    • Jarkkoeipalaa

      Ikävä todeta, että en lähivuosina sinne palaa. Pari kertaa riitti. Huonoin Thaimaan kohteista.

    • OulunKaapo

      Voiko joku todella löytää jotain hyvää Hua Hinistä.

    • 2589156375555

      Kyllähän Hua Hinistä voi ja löytääkin hyvää vaikka millä mitalla. Kysymys kuuluu :
      Voiko näiltä palstoilta löytyä mitää hyvää ja viisasta koskien mitä tahansa asiaa ?
      Niin valitettavan negatiivinen porukka täällä porua pitää. Missähän näillä tyypeillä olisi kaikki hyvin ....

      • KaikkiHyvinGooglessa

        Viron risteilyllä, tukholman risteilyllä, alaniassa ja canarialla.


    • MeilleRiitti3viikkoa

      Thaimaasta ei löydy hua hiniä huonompaa lomakohdetta. Ylimainostettu kohde jossa monet eivät viihdy, monet käyneet vain kerran. Jos hua hin olisi parempi kohde niin miksi ei matkustaja määrät ei ole lisääntyneet niin kuin muiden Thaimaan kohteiden.

    • parikommenttia

      Low Budget / No Budget matkailuun Hua Hin on erinomainen valinta, koska siellä ei ole mitään tekemistä.

      Kulkukoirien ruokintapaikalla voi aina piipahtaa hakemassa murkinaa. Koirat pelkää kivittämistä ja pakenevat kun nakkelet morkuloita. Nuotiolla kananluista saa maukasta soppaa keitettyä. Jos ei ole tulitikkuja, niin hakeudu maastopalojen ääreen ja heitä siihen lisää risuja.

      Osaako joku muutes kertoa, että mitä ihmettä on tapahtunut apinakukkulalle? Missä kaikki apinat on? Muutama vammautunut yksilö syö siellä toistensa arpikudosta. Meinasin oksentaa, kun kävin siellä. Kaikki siivoamatta, munkkeja ei enää ole, myyntikojut autioina, apinoiden uima-altaassa on lietettä pohjalla muutama sentti, eikä vettä lainkaan. Ajaako ne sen alas ja rakentaa sinne jotakin? Minua hirvitti etenkin se apinoiden kohtalo.

      • HuaHinKuihtuuPois

        Myös Venetsian kauppakeskuksessa paljon tyhjää myymälätilaa


      • kuihtumassaon
        HuaHinKuihtuuPois kirjoitti:

        Myös Venetsian kauppakeskuksessa paljon tyhjää myymälätilaa

        Uumoilevat että konkka odottaa Hua Hinin Venetsiaa


    • HuaHinissäEiHyvä

      Venetsiassa oli todella hiljaista ja kauppoja oli tammikuussa kiinni, sen lisäksi kanava haisi. En suosittele oli vieläpä sisäänpääsymaksu???

      • 656546456456

        Sisäänpääsymaksua ei ole ollut enää vuosiin, käyttöaste on noin 90%, peruskorjatusta tehty paljon, kävin viimeeksi tammikuussa, asiakkaita oli paljon... varsinkin kiinalaisia... paikka ei juurikaan minua kiinnosta...


      • TylsäHuaHin

        Monia ei kiinnosta koko Hua hin.


      • 66775544
        TylsäHuaHin kirjoitti:

        Monia ei kiinnosta koko Hua hin.

        Totta ja vielä vähemmän virtsantuoksuinen tyhjä Venetsia


      • MätäneväVenetsia
        656546456456 kirjoitti:

        Sisäänpääsymaksua ei ole ollut enää vuosiin, käyttöaste on noin 90%, peruskorjatusta tehty paljon, kävin viimeeksi tammikuussa, asiakkaita oli paljon... varsinkin kiinalaisia... paikka ei juurikaan minua kiinnosta...

        Peruskorjauksia? Miksi niinkin uusi kompleksi vaatii jo peruskorjauksia. Todistaako peruskorjauksien tarve surkeasta rakennustaidosta vai mistä. Eikö Venetsia valmistunut noin 3-4 vuotta sitten ja nyt jo peruskorjauksien tarpeessa.


      • sesiitä
        MätäneväVenetsia kirjoitti:

        Peruskorjauksia? Miksi niinkin uusi kompleksi vaatii jo peruskorjauksia. Todistaako peruskorjauksien tarve surkeasta rakennustaidosta vai mistä. Eikö Venetsia valmistunut noin 3-4 vuotta sitten ja nyt jo peruskorjauksien tarpeessa.

        Susi jo syntyessään on oikea maininta siitä puhuttaessa.
        Kävijämäärät olemattomia, loppuansa odottaa.


      • 656546456456

        Olen samaa mieltä paikka ei ole kiinnostava, ja myy samaa krääsää kuin kaikki muutkin kalliiseen hintaan, olen käynyt siellä neljä viisi kertaa, illalla se on aika hienon näköinen, mutta turistipaskaa...

        En koskaan veisi ystäviäni sinne siellä ei ole mitään sellaista mitä kukaan tarvitsee, mutta ei ole myöskään havainnut mitään epämääräisiä hajuja, parhaat paikat minne vien ystäviäni on elefanttisairaala, näköalapaikka, kao sam roi yot

        jos haluaa katsoa mitä tapahtuu aja pranburin uusille hotellialueille... jonne rakennetaan ainakin 10 uutta hotelli kompleksia... kaikki loistohotelleja...

        eli painopiste siirtyy hua hinistä pranburiin jollain aikajänteellä, ja palvelut on tarpeeksi etäällä toisistaan ettei paikkaa tuhota liikaa...


      • mistäoikeinpuhut
        656546456456 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä paikka ei ole kiinnostava, ja myy samaa krääsää kuin kaikki muutkin kalliiseen hintaan, olen käynyt siellä neljä viisi kertaa, illalla se on aika hienon näköinen, mutta turistipaskaa...

        En koskaan veisi ystäviäni sinne siellä ei ole mitään sellaista mitä kukaan tarvitsee, mutta ei ole myöskään havainnut mitään epämääräisiä hajuja, parhaat paikat minne vien ystäviäni on elefanttisairaala, näköalapaikka, kao sam roi yot

        jos haluaa katsoa mitä tapahtuu aja pranburin uusille hotellialueille... jonne rakennetaan ainakin 10 uutta hotelli kompleksia... kaikki loistohotelleja...

        eli painopiste siirtyy hua hinistä pranburiin jollain aikajänteellä, ja palvelut on tarpeeksi etäällä toisistaan ettei paikkaa tuhota liikaa...

        Tuhota siis mitä...? Vanhoja homeisia betonitötteröitä vai minkä tuhoamisesta puhut?


      • 656546456456

        Tarkoitin lähinnä uimarantaa, hengitysilmaa, muutenkin lukemisen ymmärtäminen on sinulla hukassa, miten uusi juuri rakenteilla oleva voidaan ymmärtää vanhoiksi homeisiksi tötteröiksi.


      • PilleriAuttais

        Olit 7 minuuttia aiemmin toisessa keskustelussa TaikaJimii.
        Toivottavasti nautit yöstäsi.


    • sellanenalkuperäinen

      Eihän sinne rannalle saa rakentaa eikä rakentaminen paljoa hengitysilmaa tuhoa. Ekoautoilu lisääntyy. Vai alkuperäinen ranta ja ilma. Ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe