Asiallinen keskustelu seksiturismista

seksologikin

Kuten asiantuntijat tietävätkin, niin farangituristit eivät ole keksineet prostituutiota Thaimaassa. Thaimaalaiset keksivät sen ihan itse jo paljon ennen turisteja. Kuten WHO:n sivuillakin kerrotaan, niin 80% Thaimaan maksullisista palveluista käyttää paikalliset. Se on heidän kulttuurissaan se. Jalkavaimot ja pettämiset ovat kulttuurissaan yhtä normaalia kuin Japanissa tai Välimeren maissa. Ranskassa liikemiestä tai poliitikkoa ei edes pidetä miehenä, jos tällä ei ole nuoria rakastajia.

YLE uutisoi aiheesta tänään. Linkkiä ei voi näköjään laittaa, mutta se löytyy YLEn sivuilta.

Niin sanottu seksiturismi muistuttaa muutenkin Thaimaassa enemmänkin treffailua, kuin prostituutiota. Varsinaisia seksiaddikteja on loppupelissä aika vähän, jotka pelkän seksin vuoksi seuraa hakee. Suurin osa hakee sitä samaa, mitä härmäläisessä kyläbaarissa oleva yksinäinen poikamieskin hakee. Eli hengaillaan, pidetään hauskaa, otetaan vähän keittoa ja toivotaan romanssia, haetaan lämpöä ja seuraa.

Ei nämä kaikkialla tapahtuvat asiat ole kenenkään syytä, vaan ne ovat ihmisluonnolle normaaleja asioita.
Mikäli evoluutio ohjaa meidät joskus sukupuolivietittömiksi koeputki-ihmiskunnaksi, niin sitä ennen nämä toiminnot eivät koskaan katoa homo sapiensin toiminnoista.

Miettikääpäs miehet rehellisesti sellaista asiaa. Jos et olisikaan mies, vaan olisitkin jumalattoman hyvännäköinen seksikäs nainen, niin uhraisitko elämäsi jollekin tyhjätaskulle, oli tämä sitten muuten ihan millainen tahansa? Et uhraisi, vaan kokisit ansaitsevasi parempaa, koska monet muutkin varakkaammat miehet haluaisivat sinut, jotka kykenisivät vastaamaan tasoosi.

66

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22vuottathaimaassa

      On useita itsellenikin tuttuja tapauksia, kun nainen jää koukkuun ilotytön hommaan, mikä on täysin ymmärrettävää. Jotkut kiltit rakastuneet miehet ovat koettaneet ostaa ja "pelastaa" naisen. Nämä ottaa rahan vastaan kuin asiakkaalta konsanaan ja palaavat duuniinsa. On myös niitä joille kyseinen duuni ei sovi. He ovat sitten oikeasti pelastettavissa. Kaakkois-aasialaisessa kulttuurissa nainen päättää loppupelissä asioistaan ihan itse. Heidän kundikaverinsa ja miehensä kusettivat heitä jo alle parikymppisinä ja läksyt opittuaan heitä ei enää kuseta kukaan. Se on naisten maailma siitä eteenpäin, paitsi yläluokassa, joita on väkilukuun nähden mikroskooppinen määrä.

    • pattayan_ilotytöt

      Koittaako aloittaja pehmennellä omia huorissakäyntejään?

      • Alanyan.toyboys

        Amalian pään on pehmentänyt alkoholi ja muut huumeet aikoja sitten.


    • jargonini

      No jo on vuodatus näin tasa-arvon aikakautena? "

      Miettikääpäs miehet rehellisesti sellaista asiaa. Jos et olisikaan mies, vaan olisitkin jumalattoman hyvännäköinen seksikäs nainen, niin uhraisitko elämäsi jollekin tyhjätaskulle, oli tämä sitten muuten ihan millainen tahansa? Et uhraisi, vaan kokisit ansaitsevasi parempaa, koska monet muutkin varakkaammat miehet haluaisivat sinut, jotka kykenisivät vastaamaan tasoosi.

      Hyvännäköiset Tyhjäpäät ja Thaimaalaiset "tuontivaimot" tarvitsevat tosiaankin tänä päivänäkin vielä elättäjän. Osa hyvännäköisistä naisista tosin on jo tajunnut, että sitä voisi itsekkin opiskella, että pystyisi tekemään elämästään sellaisen kun itse haluaa? Mikään ei estä? Ei mikään.

      En ole sovinisti, vaan vankkumaton tasa-arvon kannattaja. Tasa-arvo tarkoittaa tasaarvoa, ei sitä että vain naiset saa enemmän oikeuksia ja mies toimii perheen elämän rahoittajana ja tekee raskaimmat työt ja vaihtaa auton renkaat? On ihan oikein, että imurin kanssa (jonka joku mies aina kantaa seuraavaan kerrokseen) rakennuksella pyörivä nainen saa samaa palkkaa kun betonikärryjä 8h päivässä työntävä mies?

      Kysyt miksi nainen ottaisi jonkun tyhjätaskun??

      Esitän vastakysymyksen: Miksi joku phuu phää joka ansaitsee 4000e/kk
      ottaa vaimokseen jonkun kielitaidottoman Thaimaalaisen naisen joka tienaa vain sopeutumisrahan kuukaudessa olikohan se noin 500e? Näillä miehillä pitäisi olla järkevä vastaus, joten antakatten tulla? Exä on lihonut ei selitä järkevästi, miksi otatte elätettäväksenne pahimmillaan koko vaimonne suvun? Keskituloiset Suomipojat. Mitä oikein luulette olevanne? Normaali hyvätuloinen ei tuo vaimoa Thaikuista.

      Näin taas muuten hellyyttävän näköisen Suomalaisen " HÄRÄN" pallero pojan cittarissa, oli tumman muodokkaan naisen kanssa ruokaostoksilla. Kotona varmaan on kaksistaan kivaa. Mutta tumma, kaunis seuralainen sen näköisellä miehellä? Ehkä herättää niin paljon ihmetystä, että kulkivat koko ajan 5metrin päässä toisistaan?? Nainen vain vei miehen työntämiin kärryihin keräämänsä ostokset? Huvittavaa seurailla näitä.

      • lollotilollll

        Ei taas tämä "cittarimies"... Olet säälittävyyden huippu ja surkea valehtelija.


      • cittarimies

        Tiedän olevani surkea valehtelija, joten en valehtele. Aina kun näen ylipainoisen, hamsterin näköisen n 50v suomalaismiehen kulkevan täydellisen vartalon omaavan n 25v tumman naisen kanssa, tiedän että kyseessä on normaali rakkaus suhde?

        He ovat ehkä tutustuneet jossain diskossa kun täydellisen vartalon omaava on hakenut plösöä hitaille? Tai plösö on pyytänyt täydellistä naista rannalla rasvaamaan vatsansa? Aikaa sitten vatsan rasvaamisessa kulunut sen verta kauan, että rakkaus on roihahtanut? Joskus tosin tiedän, että tyttö on tullut Suomeen elämään tasa-arvoista elämää ja osallistuu pariskunnan elämiskustannuksiin antamalla persettä, koska muuta varallisuutta eikä rahaa vaan ole.


      • ukkomiesss
        cittarimies kirjoitti:

        Tiedän olevani surkea valehtelija, joten en valehtele. Aina kun näen ylipainoisen, hamsterin näköisen n 50v suomalaismiehen kulkevan täydellisen vartalon omaavan n 25v tumman naisen kanssa, tiedän että kyseessä on normaali rakkaus suhde?

        He ovat ehkä tutustuneet jossain diskossa kun täydellisen vartalon omaava on hakenut plösöä hitaille? Tai plösö on pyytänyt täydellistä naista rannalla rasvaamaan vatsansa? Aikaa sitten vatsan rasvaamisessa kulunut sen verta kauan, että rakkaus on roihahtanut? Joskus tosin tiedän, että tyttö on tullut Suomeen elämään tasa-arvoista elämää ja osallistuu pariskunnan elämiskustannuksiin antamalla persettä, koska muuta varallisuutta eikä rahaa vaan ole.

        Onhan näitä Sauli Niinistöjä, Jari Kurreja ja Hjalliksia. Naiset rakastaa myös valtaa ja ulkonäkö on monasti sivuseikka. Kuka haluaa aivottoman miesmallinuken? Aivoton naismallinukke.

        Aina kun näet sen ylipainoisen hamsterin näköisen 50v suomimiehen kulkemassa täydellisen vartalon omaavan tumman naisen kanssa, niin olet perkeleen kateellinen ja menet kotiin tumputtamaan kyynel silmäkulmassa.

        Olen sen verran vanhanaikainen mies, että en edellytä naiseltani varallisuutta enkä edes työpaikkaa. Olen elättänyt kotivaimoja miltei 30 vuotta, eikä minulla ole ongelmaa asian kanssa. He ovat tehneet hienoa työtä kodin ja lasten kanssa ja sinne kotiin on ollut aina mukavaa mennä. Jos naiseni haluaa tehdä töitä, niin senkuin tekee. Pakko ei ole.

        Tutustumisista sen verran että ekan vaimoni bongasin kadulta keskellä kirkasta päivää, toisen erään yhtiön infotiskiltä messuilla ja thaivaimoni hotellin respasta. Ei tarvinnut vetää tämän hamsterin näköisen plösön hitaita diskossa, joka on sinusta kakarasta ainoa oikea paikka muodostaa parisuhde.


      • cittarimies

        Sä ootkin kauhee paneen. Joku vika kuitenkin täytyy olla kun liitot ei kestä? Tarinasi ei muuta mielipidettäni siitä, että joku (joka saa tasoistansa seuraa) ottaa perseaukisen elämän kumppanin, oli sitten kyseessä mies tai nainen. Totta kun puhutaan, niin epäilen että sinulla ei ole koskaan ollut suomalaista vaimoa.


      • outonumbaukko
        cittarimies kirjoitti:

        Sä ootkin kauhee paneen. Joku vika kuitenkin täytyy olla kun liitot ei kestä? Tarinasi ei muuta mielipidettäni siitä, että joku (joka saa tasoistansa seuraa) ottaa perseaukisen elämän kumppanin, oli sitten kyseessä mies tai nainen. Totta kun puhutaan, niin epäilen että sinulla ei ole koskaan ollut suomalaista vaimoa.

        Kyynisyydestäsi päätellen elät jonkun läskiporsaan kanssa, tai sitten sinut on jätetty. Lisäksi olet köyhä. Todennäköisesti olet Jyväskylässä työttömänä.
        Minulla on kauniita ja fiksuja exiä Suomessa. Itseäni parempia ihmisiä ja hyviä kotiäitejä. Erojen jälkeen menivät töihin. Sen verran aktiivinen mies olen edelleen, että naisilla on vaikeuksia pysyä perässä. Ei se kansalaisuudesta ole kiinni se, onko vaimoainesta vai ei. Heitukoita löytyy kaikista maista kuin hyviäkin. Minulle onnenpekalle on sattuneet ne hyvät.


      • cittarimies
        outonumbaukko kirjoitti:

        Kyynisyydestäsi päätellen elät jonkun läskiporsaan kanssa, tai sitten sinut on jätetty. Lisäksi olet köyhä. Todennäköisesti olet Jyväskylässä työttömänä.
        Minulla on kauniita ja fiksuja exiä Suomessa. Itseäni parempia ihmisiä ja hyviä kotiäitejä. Erojen jälkeen menivät töihin. Sen verran aktiivinen mies olen edelleen, että naisilla on vaikeuksia pysyä perässä. Ei se kansalaisuudesta ole kiinni se, onko vaimoainesta vai ei. Heitukoita löytyy kaikista maista kuin hyviäkin. Minulle onnenpekalle on sattuneet ne hyvät.

        Meneppäs nyt PUTTE siihen peilin eteen, katso itseäsi hetki ja kerro mihin kohtaan sinussa ne kauniit EXÄT oikein rakastuivat. Tai mihin itse rakastuisit itsessäsi.


      • tässätärkeimmät
        cittarimies kirjoitti:

        Meneppäs nyt PUTTE siihen peilin eteen, katso itseäsi hetki ja kerro mihin kohtaan sinussa ne kauniit EXÄT oikein rakastuivat. Tai mihin itse rakastuisit itsessäsi.

        Valoisaan habitukseeni, keskustelutaitooni, matalaan miehekkääseen ääneen, leveisiin hartioihini, turvalliseen olemukseeni, suhteellisen komeaan lärviini, syvänsinisiin silmiini, nuorekkuuteeni, voimakkaisiin käsivarsiini (180kg penkistä), huumorintajuuni, älykkyyteeni, puhujanlahjoihini... Minussa on kuulema se jokin, mitä useimmissa miehissä ei ole. Jopa miehet ovat sitä mieltä. Olen synnynnäinen johtaja.
        Lisäksi minulla on päälle 20 senttinen vehje, joka on kestävää sorttia. Entiset naiseni koettavat houkutella minua seksisuhteeseen, mutta en ole sellainen mies.
        Sitten olen vielä herrasmies ja suojelevainen naisia kohtaan ja se tulee ihan luonnosta, eikä ole näyteltyä.

        Siinä kai ne tärkeimmät. Kuis siellä Jyväskylässä? Sittarista tarjouskaljaa ja kurkit hyllyrivien väliin, josko jollakin olis thaivaimo, jota voit stalkata?


      • teukkarinen
        tässätärkeimmät kirjoitti:

        Valoisaan habitukseeni, keskustelutaitooni, matalaan miehekkääseen ääneen, leveisiin hartioihini, turvalliseen olemukseeni, suhteellisen komeaan lärviini, syvänsinisiin silmiini, nuorekkuuteeni, voimakkaisiin käsivarsiini (180kg penkistä), huumorintajuuni, älykkyyteeni, puhujanlahjoihini... Minussa on kuulema se jokin, mitä useimmissa miehissä ei ole. Jopa miehet ovat sitä mieltä. Olen synnynnäinen johtaja.
        Lisäksi minulla on päälle 20 senttinen vehje, joka on kestävää sorttia. Entiset naiseni koettavat houkutella minua seksisuhteeseen, mutta en ole sellainen mies.
        Sitten olen vielä herrasmies ja suojelevainen naisia kohtaan ja se tulee ihan luonnosta, eikä ole näyteltyä.

        Siinä kai ne tärkeimmät. Kuis siellä Jyväskylässä? Sittarista tarjouskaljaa ja kurkit hyllyrivien väliin, josko jollakin olis thaivaimo, jota voit stalkata?

        Kuinka sairas on mies, joka kehuu penistään anonyyminä anonyymeille netin matkailupalstalla?


      • cittarimies

        Moi. Tuo tumma nainen mistä kerroin aiemmin ei ollut Thai. Se pallero oli käyttänyt järkeensä ja, jos tuontivaimo on ainoa vaihtoehto avioliiton solmimiselle? Niin ottanut samalla rahalla kauniin ja hyväkroppaisen, tiedäthän sä, tai olet kai huomannut minkä näköistä thai vaimoo täällä suomessa pyörii? Ite nähnyt cittareissa ainakin parisataa ja yhden käden sormilla pystyn laskemaan hyvännäköiset. Ei ne parhaat tänne tuu jonkun kusihousun määräiltäväksi ja pantavaksi, ne tienaa toosallaan sielläkin ihan kivasti.

        Muuten täällä menee ihan kohtalaisesti. Vuosittainen n 3kk kestävä lomautukseni loppuu parin viikon päästä, ihan niinkun on loppunut jo viimeiset 12 vuotta. Sitten painetaan duunia taas " HÄRÄN" lailla. Ei noi lomautukset mua sillee harmita, saahan siinä tosin liitolta vaan n 50% normi kk palkasta, mutta kyllä tää 1700e kk käteen riittää, säästöönkin jää melkein tonni kuussa, kun asumiskuluja on pelkkä 180ekk yhtiövastike.

        Ikää miul on kohta 35v ettei sillä tavalla tule enään humputeltuakaan kun nuorempana. Jos tuntuu että raha loppuu niin täytyy sitten laittaa toinen kesämökki myyntiin ja myydä asuntoauto. Kyllä sitä luulis yhellä kesämökillä ja asuntovaunulla kesät pärjäävän? Mutta koitahan sinä päästä panemaan. ;-)


      • Faktatehdas
        cittarimies kirjoitti:

        Moi. Tuo tumma nainen mistä kerroin aiemmin ei ollut Thai. Se pallero oli käyttänyt järkeensä ja, jos tuontivaimo on ainoa vaihtoehto avioliiton solmimiselle? Niin ottanut samalla rahalla kauniin ja hyväkroppaisen, tiedäthän sä, tai olet kai huomannut minkä näköistä thai vaimoo täällä suomessa pyörii? Ite nähnyt cittareissa ainakin parisataa ja yhden käden sormilla pystyn laskemaan hyvännäköiset. Ei ne parhaat tänne tuu jonkun kusihousun määräiltäväksi ja pantavaksi, ne tienaa toosallaan sielläkin ihan kivasti.

        Muuten täällä menee ihan kohtalaisesti. Vuosittainen n 3kk kestävä lomautukseni loppuu parin viikon päästä, ihan niinkun on loppunut jo viimeiset 12 vuotta. Sitten painetaan duunia taas " HÄRÄN" lailla. Ei noi lomautukset mua sillee harmita, saahan siinä tosin liitolta vaan n 50% normi kk palkasta, mutta kyllä tää 1700e kk käteen riittää, säästöönkin jää melkein tonni kuussa, kun asumiskuluja on pelkkä 180ekk yhtiövastike.

        Ikää miul on kohta 35v ettei sillä tavalla tule enään humputeltuakaan kun nuorempana. Jos tuntuu että raha loppuu niin täytyy sitten laittaa toinen kesämökki myyntiin ja myydä asuntoauto. Kyllä sitä luulis yhellä kesämökillä ja asuntovaunulla kesät pärjäävän? Mutta koitahan sinä päästä panemaan. ;-)

        Olet kuitenkin sen verran vielä verran nuori, kokematon ja naiivi, suht köyhäkin, ettet tunnu tietävän ihmissuhteista mitään.
        Ne eivät ole mikään bisnesdiili eikä tasa-arvovertailu. Niillä ei ole tekemistä koulujen eikä kielitaitojen kanssa, eikä ihmiset keskimäärin ole mitään kanejakaan, jotka vaan panee. Siihen suhteeseen tarvitaan kiintymystä ja halua pitää toisesta huolta. Ei sitä thainaistakaan kukaan patteriin sido himassa ja örise sen päällä kahden tunnin välein, vaikka niin kuvitteletkin tai mahdollisesti jopa toivot.
        Kyllä siinä hommassa pitää olla lämpöä molemminpuolin, tai se on tuhoon tuomittu. Sama koskee kaikkia kansalaisuuksia. Valkoinen iho ja peruskoulu eivät tee kenestäkään parempaa tai huonompaa, eikä tee tummakaan. En ikinä huolisi mitään itseni kloonia. Eihän sellaisessa ole mitään särmää eikä haastetta.

        Tiedätkö, että kun on syönyt kaurapuuroa joka aamu tarpeeksi kauan, niin kaipaa jotakin muuta. Saattaa jopa tulla sellainen kammo siihen kaurapuuroon, ettei halua sitä enää koskaan. Tästä on kyse aika monella tummempaan vaihtaneella. Kyllästyminen. Jokainen haalikoon ihan itse ilman sinun apuasi tai citymarket- analyysejäsi sellaisen kumppanin kuin haluavat.

        Tuo pillu tuntuu olevan sinulle se olennaisin kysymys. Sinun iässäsi olin minäkin siitä enemmän kiinnostunut kuin nykyisin, mutta en jankuttanut siitä koko ajan kenellekään, että "jätkä varmaan menee panee, ekkös menekkin panee"? Ei tuollainen ole kovin tervettä.

        Olen sanonut tämän ennenkin, mutta Pattayan suomalaiset, sekä nuoret että vanhat, ovat hyvää porukkaa ja hyviä miehiä. Uusi sukupolvi on tullut vanhemman sekaan täydessä sovussa ja rauhassa. Kummassakaan sukupolvessa ei ole pillun perässä juoksijoita kuin todella harvassa ja niidenkin juoksut yleensä loppuu joko rahan puutteeseen tai siihen että löytää kumppanin.

        Väitän että useampi lähtee vieraan matkaan yhden illan suhde mielessään suomalaisesta baarista tai yökerhosta per ilta, kuin yhdestäkään thaikkukuppilasta. Esimerkiksi Suomibaareissa ei ole maksullisia naisia. Ne on siellä töissä tai omistajan puolisoja tai sukulaisia.

        Ne suomibaarien miehet, jotka siellä istuvat ahkerasti, ovat kauempana seksituristin habituksesta kuin Carl Haglund, tai sitten heillä on vaimo mukana. Tietäisit nämä asiat jos näkisit paikan päältä.


      • Räkäläkokobaari
        Faktatehdas kirjoitti:

        Olet kuitenkin sen verran vielä verran nuori, kokematon ja naiivi, suht köyhäkin, ettet tunnu tietävän ihmissuhteista mitään.
        Ne eivät ole mikään bisnesdiili eikä tasa-arvovertailu. Niillä ei ole tekemistä koulujen eikä kielitaitojen kanssa, eikä ihmiset keskimäärin ole mitään kanejakaan, jotka vaan panee. Siihen suhteeseen tarvitaan kiintymystä ja halua pitää toisesta huolta. Ei sitä thainaistakaan kukaan patteriin sido himassa ja örise sen päällä kahden tunnin välein, vaikka niin kuvitteletkin tai mahdollisesti jopa toivot.
        Kyllä siinä hommassa pitää olla lämpöä molemminpuolin, tai se on tuhoon tuomittu. Sama koskee kaikkia kansalaisuuksia. Valkoinen iho ja peruskoulu eivät tee kenestäkään parempaa tai huonompaa, eikä tee tummakaan. En ikinä huolisi mitään itseni kloonia. Eihän sellaisessa ole mitään särmää eikä haastetta.

        Tiedätkö, että kun on syönyt kaurapuuroa joka aamu tarpeeksi kauan, niin kaipaa jotakin muuta. Saattaa jopa tulla sellainen kammo siihen kaurapuuroon, ettei halua sitä enää koskaan. Tästä on kyse aika monella tummempaan vaihtaneella. Kyllästyminen. Jokainen haalikoon ihan itse ilman sinun apuasi tai citymarket- analyysejäsi sellaisen kumppanin kuin haluavat.

        Tuo pillu tuntuu olevan sinulle se olennaisin kysymys. Sinun iässäsi olin minäkin siitä enemmän kiinnostunut kuin nykyisin, mutta en jankuttanut siitä koko ajan kenellekään, että "jätkä varmaan menee panee, ekkös menekkin panee"? Ei tuollainen ole kovin tervettä.

        Olen sanonut tämän ennenkin, mutta Pattayan suomalaiset, sekä nuoret että vanhat, ovat hyvää porukkaa ja hyviä miehiä. Uusi sukupolvi on tullut vanhemman sekaan täydessä sovussa ja rauhassa. Kummassakaan sukupolvessa ei ole pillun perässä juoksijoita kuin todella harvassa ja niidenkin juoksut yleensä loppuu joko rahan puutteeseen tai siihen että löytää kumppanin.

        Väitän että useampi lähtee vieraan matkaan yhden illan suhde mielessään suomalaisesta baarista tai yökerhosta per ilta, kuin yhdestäkään thaikkukuppilasta. Esimerkiksi Suomibaareissa ei ole maksullisia naisia. Ne on siellä töissä tai omistajan puolisoja tai sukulaisia.

        Ne suomibaarien miehet, jotka siellä istuvat ahkerasti, ovat kauempana seksituristin habituksesta kuin Carl Haglund, tai sitten heillä on vaimo mukana. Tietäisit nämä asiat jos näkisit paikan päältä.

        Ilen baarin rumat tytöt lähtevät kyllä rahasta mukaan. Taitaa tosin olla ainoa ns.suomibaari josta lähtee.


    • eilerpoille

      Linkki näköjään poistetaan automaattisesti. Mutta googlaa:

      Seksiturismi vain osa Thaimaan prostituutiota – Perinteellä on syvät kotimaiset juuret

      niin löytyy. Uutinen ei sovellu lerpalle.

    • linkinlaittohelppoa
      • Eikauaakestäny

        Varmaankin se että edellinen aloitus samasta aiheesta linkin kanssa lähti hetkessä huissin Nevadaan.


    • telepatjaa

      Onko suomessa jotenkin onnellisuus kiellettyä? Jos joku on tyytyväisen oloinen elämäänsä, jonkun pitää aina etsiä jotakin negatiivista. En vaan ymmärrä.
      Miksi siitä pitää pahoittaa mielensä siinä määrin että, alkaa avautumaan keskustelupalstoilla negatiiviseen sävyyn?

      Minusta se että joku on löytänyt onnensa, mistä tahansa, pitäisi olla tyytyväinen hänen puolestaan.

      Ei toisen onni ole itseltään mitenkään pois.
      Jos joku vähemmän tyylikäskin mies saa pyllyä hyvä kroppaiselta naiselta, eikös se ole pelkästään hieno asia?

      Jos toisella on varaa elättää, ja toinen vastavuoroisesti huolehtii jostakin muusta, minusta se on ok diili. Tosin vain asianosaiset sen kohdallaan tietävät.

      Mitä merkitystä entisillä tekemisilläänkään on? Jos toistensa menneisyys kelpaa toiselle, niin ei siitä luulisi muillakaan olevan huomautettavaa.

      Omiin valintoihin voi ihan oikeasti vaikuttaa. Jos pahoittaa mielensä siitä että jotkut näyttävät tyytyväisimmiltä, kannattaisi heidän asioittensa sijasta pohtia omia asioita.

      • onhannnäitä

        Yksinäiset moniongelmaiset kotihiiret tutkivat toisten elämää, koska heillä ei ole omaa. Siksi sellainen inhoaa onnellisia ja haluaisi heille pahaa.


      • wikipiki

        Ei jos siihen saantiin liittyy taloudellinen panostus, silloin ostajalla on moraalisia ongelmia, eikä vain yleensä itsensä kanssa... Ihminen ei ole kauppatavaraa...


      • Kauppamiesmaan

        Pihi ja mielisairas Lerppa-Amalia miettii, miten saada riisipussiannoksella uusi kumppani. Ei ne tyhmiä ole thaikut ja huoli jotakin saitaa lerppaa, joka ei kykene lapsillekaan tarjoamaan mitään. Ei edes kouluun ruokarahaa. Siksi olet yksin netissä loppuelämäsi.


      • Kaikkimyyitseään
        wikipiki kirjoitti:

        Ei jos siihen saantiin liittyy taloudellinen panostus, silloin ostajalla on moraalisia ongelmia, eikä vain yleensä itsensä kanssa... Ihminen ei ole kauppatavaraa...

        Ihminen ei ole kauppatavaraa, siitä olen samaa mieltä.

        Mutta prostituutiossa ei myydä ihmistä vaan palvelua. Siinä työ tehdään pillulla, kun taas muissa palvelutöissä työ tehdään käsillä, jaloilla tai päällä, mutta muuten ei eroa mitenkään muista palveluammateista.

        Jokainen meistä "myy itseään" myymme aikaamme ja palveluksia joko työnantajalle tai asiakkaille.


      • tilastotkehiin
        wikipiki kirjoitti:

        Ei jos siihen saantiin liittyy taloudellinen panostus, silloin ostajalla on moraalisia ongelmia, eikä vain yleensä itsensä kanssa... Ihminen ei ole kauppatavaraa...

        WHO:n mukaan 39000 lapsiavioliittoa joka päivä maailmassa, eikä Thaimaata ole edes mainittuna. Thaimaassa lapsiavioliitoissa miespuoleinen on yleensä samanikäinen kylän kolli, joka on laittanut tytön tiineeksi. Toinen meininki on varsinkin muslimimaissa. Turkissakin on nykyään suojaikäraja 12 vuotta.. Joissakin maissa se on 10 vuotta. Thaimaassa se on 18 vuotta ja 16 vuotta silloin, kun kumppani on samaa ikäluokkaa oleva thaimaalainen poika.

        http://www.who.int/mediacentre/news/releases/2013/child_marriage_20130307/en/

        Nuo ongelmat ei muutenkaan liity tavalliseen suomalaiseen turismiin. Siitä on tilastot todisteena. Kymmeneen vuoteen vain 1 suomalainen pedofiili on tuomittu Pattayalla. Samaan aikaan Suomessa 14000 suomalaista on tuomittu. Tämä ero on siis 1,4 miljoonaa prosenttia.


      • Wikipiki
        Kaikkimyyitseään kirjoitti:

        Ihminen ei ole kauppatavaraa, siitä olen samaa mieltä.

        Mutta prostituutiossa ei myydä ihmistä vaan palvelua. Siinä työ tehdään pillulla, kun taas muissa palvelutöissä työ tehdään käsillä, jaloilla tai päällä, mutta muuten ei eroa mitenkään muista palveluammateista.

        Jokainen meistä "myy itseään" myymme aikaamme ja palveluksia joko työnantajalle tai asiakkaille.

        Sinulla poika on vielä paljon oppimista elämässä, toivotaan se se kohtelee sinua hopea hansikkain, yleensä elämä rokottaa, jos moraali on hukassa.


      • onkotaaskrapula
        Wikipiki kirjoitti:

        Sinulla poika on vielä paljon oppimista elämässä, toivotaan se se kohtelee sinua hopea hansikkain, yleensä elämä rokottaa, jos moraali on hukassa.

        Lerppa... Kun sinä et voi tietää tuntemattomien ihmisten moraalista etkä heidän naisasioistaan yhtään mitään. Et myöskään voi tietää, mitä liikkuu kenenkin sinulle tuntemattoman baaritytön tai maaseudun tytön päässä.

        Seksin moralisoiminen on erittäin laaja käsite. Maailmassa on moniavioisuutta, haaremeja, lapsiavioliittoja, pakkonaittamista, naisten myymistä, orjuuttamista sun muuta paskaa. Nämä ilmiöt eivät ole merkittävissä määrin edustettuina Thaimaassa eikä Suomessa, vaan muissa maissa.

        Seksi ei ole tabu, vaan ihmisen normaali vietti. Kumpi sinusta on naisen kannalta parempi, seuratyttö, joka elättää työllään samalla lapsensa ja äitinsä, pitäen usein hauskaa työssään? Vaiko lestadiolaisperhe, jossa yhteisöön ja sääntöihin eristetty nainen viettää koko elämänsä yhden miehen rikki naituna lastentekokoneena, kunnes kuolee siinä noin 11 lapsen kohdalla komplikaatioihin?

        Jos et tunne yhtäkään seuratyttöä etkä heidän miehiään ja kenties heidän nykyistä suhdettaan, niin olet täysin väärä henkilö analysoimaan ja moralisoimaan heitä kumpaakaan.

        PS: Lerppa, sinut paljasti taas tuo ikuinen yhdyssanavirheilysi pojuttelun lisäksi. Sinä olet solvannut tuntemattomia täällä jo kaksi vuotta, huoritellut ja soittanut suutasi tuhansia kertoja, yleistänyt kaikki miehet sioiksi ja kaikki naiset huoriksi. Olet valehdellut satoja kertoja vaikka mitä. Sinun suustasi moraalisaarna on sama asia kuin koettaa kuunnelle puuceessa, mitä paskaläjä kuiskuttaa.

        Siksipä oletkin onneton ressukka, koska olet paskamainen ihminen.


      • 656546456456

        Resuperse, resuperse... vastaan kun kauniisti pyydät, katsoppas Thaimaassa on noin 70 miljoonaa ihmistä, josta hieman yli puolet naisia, eli noin 35 miljoonaa, josta leidareita noin viisi miljoonaa, ja teidän kayttämiä oppaita maksimissaan puoli miljoonaa... noita leidareita on sexiturismin palveluksessa on noin satatuhatta, kun sinun kokemukset rajoittuvat tähän marginaaliseen ihmisryhmään, joka on kaikista onnettomin koko thaimaassa, naisista täällä puhutaan kuin suurikin asiantuntija, eikä muuta kokemusta ole kun tämä edellä mainittu ryhmä.

        Lisäksi Thaimaan kansalaiset vähenevät kokoajan sexikaupasta, koska he pärjäävät ilmankin, koillisthaimaa kehittyy mm. kumipuun takia, joten maksulliset tulevat köyhistä lähimaista, tämän takia muuten ah2 on perkeleesti ratsioita, etsivät ihmiskaupan uhreja.

        Barfinet menee periaatteessa aina rikollisille, ja kyse on parituksesta.

        Minua on suunnattomasti naurattanut reppanoiden kommentit, yksikään ei ole koskaan kertonut, kokemuksiaan naisista sexikaupan ulkopuolelta, vaikka heitä on miljoonia, te resuperseet käytte oikeasti sääliksi...

        Muuten hauskaa tuo lerppa sanan käyttö, käytät sitä kaikkiin jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi, lisäksi tiedätkö reppana että on olemassa eräs seksuaalipoikkeama jolloin hommat ei hoidu kuin maksullisten kanssa... jos kaikki ne jotka ovat eri mieltä kanssasi, ovat lerppoja... kun sitä tyrkytät... taidat olla impotentti jolle kyvyn antaa ainoastaan tämä viiteryhmä... reppana.


      • äläshöpötälerppa
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse, resuperse... vastaan kun kauniisti pyydät, katsoppas Thaimaassa on noin 70 miljoonaa ihmistä, josta hieman yli puolet naisia, eli noin 35 miljoonaa, josta leidareita noin viisi miljoonaa, ja teidän kayttämiä oppaita maksimissaan puoli miljoonaa... noita leidareita on sexiturismin palveluksessa on noin satatuhatta, kun sinun kokemukset rajoittuvat tähän marginaaliseen ihmisryhmään, joka on kaikista onnettomin koko thaimaassa, naisista täällä puhutaan kuin suurikin asiantuntija, eikä muuta kokemusta ole kun tämä edellä mainittu ryhmä.

        Lisäksi Thaimaan kansalaiset vähenevät kokoajan sexikaupasta, koska he pärjäävät ilmankin, koillisthaimaa kehittyy mm. kumipuun takia, joten maksulliset tulevat köyhistä lähimaista, tämän takia muuten ah2 on perkeleesti ratsioita, etsivät ihmiskaupan uhreja.

        Barfinet menee periaatteessa aina rikollisille, ja kyse on parituksesta.

        Minua on suunnattomasti naurattanut reppanoiden kommentit, yksikään ei ole koskaan kertonut, kokemuksiaan naisista sexikaupan ulkopuolelta, vaikka heitä on miljoonia, te resuperseet käytte oikeasti sääliksi...

        Muuten hauskaa tuo lerppa sanan käyttö, käytät sitä kaikkiin jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi, lisäksi tiedätkö reppana että on olemassa eräs seksuaalipoikkeama jolloin hommat ei hoidu kuin maksullisten kanssa... jos kaikki ne jotka ovat eri mieltä kanssasi, ovat lerppoja... kun sitä tyrkytät... taidat olla impotentti jolle kyvyn antaa ainoastaan tämä viiteryhmä... reppana.

        Minä olen lerppa naimisissa paikallisittain ihan suht varakkaan farmaritytön kanssa perintötilalla. Meillä on hieno puitteet hienossa kunnossa, ei mitään ongelmia.
        Monet ystäväni asuvat Pattayalla, ja siksi en tykkää heidän haukkumisestaan, varsinkaan koska sinä et tunne heitä eikä heissä ole mitään haukuttavaa. Tavallisia parisuhteessa eläviä miehiä ja naisia.

        Ne tyttöbaarit ovat tilapäisiä nähtävyyksiä joillekin aloitteleville viikkoturisteille, ei juurikaan sen kummempaa. Ei kokeneemmat eikä varsinkaan asukkaat niissä enää käy kuin korkeintaan jonkun matsin katsomassa telkusta, jos ei omasta telkkarista sitä näe. Suomibaareissa ei ole maksullista seuraa tarjolla. Ne on thaimaalaisten omia juttuja.

        Barfinet menee baarin pitämiseksi pystyssä ja tytöt töissä. Parittaminen on erittäin harvinaista ja tuomiot kovia. Tytöt ovat ainakin Pattayalla vapaita menemään ja tulemaan kuin lystäävät. Työsuhteen voi lopettaa koska vaan. Isot ja menestyvät baarit maksoivat takavuosina korruptia poliiseille, osa varmaan edelleenkin, mutta se ei ole tyttöjen eikä asiakkaiden ongelma.

        Katkeruudestasi ja vihastasi päätellen et edes osaa nauraa. Sinäkö olet nyt siis impotenttienkin asiantuntija? No sen kyllä uskon. Siksi sinua sanotaan lerpaksi, Lerppa.


      • Faktatehdas
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse, resuperse... vastaan kun kauniisti pyydät, katsoppas Thaimaassa on noin 70 miljoonaa ihmistä, josta hieman yli puolet naisia, eli noin 35 miljoonaa, josta leidareita noin viisi miljoonaa, ja teidän kayttämiä oppaita maksimissaan puoli miljoonaa... noita leidareita on sexiturismin palveluksessa on noin satatuhatta, kun sinun kokemukset rajoittuvat tähän marginaaliseen ihmisryhmään, joka on kaikista onnettomin koko thaimaassa, naisista täällä puhutaan kuin suurikin asiantuntija, eikä muuta kokemusta ole kun tämä edellä mainittu ryhmä.

        Lisäksi Thaimaan kansalaiset vähenevät kokoajan sexikaupasta, koska he pärjäävät ilmankin, koillisthaimaa kehittyy mm. kumipuun takia, joten maksulliset tulevat köyhistä lähimaista, tämän takia muuten ah2 on perkeleesti ratsioita, etsivät ihmiskaupan uhreja.

        Barfinet menee periaatteessa aina rikollisille, ja kyse on parituksesta.

        Minua on suunnattomasti naurattanut reppanoiden kommentit, yksikään ei ole koskaan kertonut, kokemuksiaan naisista sexikaupan ulkopuolelta, vaikka heitä on miljoonia, te resuperseet käytte oikeasti sääliksi...

        Muuten hauskaa tuo lerppa sanan käyttö, käytät sitä kaikkiin jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi, lisäksi tiedätkö reppana että on olemassa eräs seksuaalipoikkeama jolloin hommat ei hoidu kuin maksullisten kanssa... jos kaikki ne jotka ovat eri mieltä kanssasi, ovat lerppoja... kun sitä tyrkytät... taidat olla impotentti jolle kyvyn antaa ainoastaan tämä viiteryhmä... reppana.

        Sulla on edelleen tuo matematiikka pahasti hakusassa muutenkin, kuin neliökilometrin neliömetrien suhteen, "insinööri"..

        http://davidbonnie.com/2014/08/11/why-are-there-so-many-ladyboys-in-thailand/

        Akateemikkojen arvion mukaan leidareiden määräarviot vaihtelee nimittäin 10 - 300 tuhannen välillä.

        Mitä sinulla on leidareita vastaan? Ei minulla ole koskaan mitään ongelmia ollut leidareiden kanssa. He ovat siitäkin hyviä, että ne rajoittavat väestönkasvua.

        Äijä on asuvinaan Thaimaassa, eikä tunne tätä kolmatta sukupuolta ollenkaan. Sä olet vitsi koko ukkeli.


      • 656546456456
        Faktatehdas kirjoitti:

        Sulla on edelleen tuo matematiikka pahasti hakusassa muutenkin, kuin neliökilometrin neliömetrien suhteen, "insinööri"..

        http://davidbonnie.com/2014/08/11/why-are-there-so-many-ladyboys-in-thailand/

        Akateemikkojen arvion mukaan leidareiden määräarviot vaihtelee nimittäin 10 - 300 tuhannen välillä.

        Mitä sinulla on leidareita vastaan? Ei minulla ole koskaan mitään ongelmia ollut leidareiden kanssa. He ovat siitäkin hyviä, että ne rajoittavat väestönkasvua.

        Äijä on asuvinaan Thaimaassa, eikä tunne tätä kolmatta sukupuolta ollenkaan. Sä olet vitsi koko ukkeli.

        Katoey on useiden tutkimusten mukaan 5-15% mies väestöstä, tuolla 10.000- 300.000 välillä olevalla määrällä ei voitaisi kustantaa omia lehtiä sekä tv kanavia, on myös tärkeää ymmärtää että katoey eivät ole homoja, resuperse.


      • 656546456456

        Mistä resuperse päättelit minulla on joitain heitä vastaa, päin vastoin... he on erittäin mukavaa seuraa... ja hyviä bilettäjiä, reppana.


      • lerpanmatikka
        656546456456 kirjoitti:

        Mistä resuperse päättelit minulla on joitain heitä vastaa, päin vastoin... he on erittäin mukavaa seuraa... ja hyviä bilettäjiä, reppana.

        Kutsu heitä millä nimellä huvittaa, mutta heitä ei siltikään ole enempää kuin tuo 10-300 tuhatta. Leidareita siis. Siis ihan saman verran väkilukuun nähden, kuin meillä länsimaissa on homoja. Tällä kertaa matematiikkasi ei heittänyt kuin 500 - 18 kertaisesti, kun neliökilometrissäsi se heitti tuhatkertaisesti, insinööri.


      • 656546456456

      • hiekkaharjussako
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse totuus voi olla vaikeaa, reppana... https://fi.wikipedia.org/wiki/Katoey

        Juu, mutta ensin esitit että leidarit ovat pahasta, syntiä ja huono juttu Thaimaalle, mutta nyt oletkin heidän kaverinsa. Kumpaa versiota tulisi uskoa? Sinähän puhut koko ajan Pattayan leidareista ikäänkuin ne olisivat miinusta Pattayalle. Et taida raasku tietää itsekään omaa mielipidettäsi.


      • 656546456456
        äläshöpötälerppa kirjoitti:

        Minä olen lerppa naimisissa paikallisittain ihan suht varakkaan farmaritytön kanssa perintötilalla. Meillä on hieno puitteet hienossa kunnossa, ei mitään ongelmia.
        Monet ystäväni asuvat Pattayalla, ja siksi en tykkää heidän haukkumisestaan, varsinkaan koska sinä et tunne heitä eikä heissä ole mitään haukuttavaa. Tavallisia parisuhteessa eläviä miehiä ja naisia.

        Ne tyttöbaarit ovat tilapäisiä nähtävyyksiä joillekin aloitteleville viikkoturisteille, ei juurikaan sen kummempaa. Ei kokeneemmat eikä varsinkaan asukkaat niissä enää käy kuin korkeintaan jonkun matsin katsomassa telkusta, jos ei omasta telkkarista sitä näe. Suomibaareissa ei ole maksullista seuraa tarjolla. Ne on thaimaalaisten omia juttuja.

        Barfinet menee baarin pitämiseksi pystyssä ja tytöt töissä. Parittaminen on erittäin harvinaista ja tuomiot kovia. Tytöt ovat ainakin Pattayalla vapaita menemään ja tulemaan kuin lystäävät. Työsuhteen voi lopettaa koska vaan. Isot ja menestyvät baarit maksoivat takavuosina korruptia poliiseille, osa varmaan edelleenkin, mutta se ei ole tyttöjen eikä asiakkaiden ongelma.

        Katkeruudestasi ja vihastasi päätellen et edes osaa nauraa. Sinäkö olet nyt siis impotenttienkin asiantuntija? No sen kyllä uskon. Siksi sinua sanotaan lerpaksi, Lerppa.

        Niinpä olet harmi vaan että varsin suuri osan näiden suuritilallisten tyttäret on melkeinpä pattayan yleisintä tarjontaa, ennen ihmiset eli riisiä viljelemällä mutta nykyään istuttamisen ja kauden sadon kerätään koneella ihmistyölle ei ole tarvetta, olen niin paljon liikkunut Thaimaassa että tiedän varmasti,

        Thaimaan keskiluokka ei edes katso falleja päin, mutta palveluammateissa toimivat tai kouluttamattomat kuolaavat perään, eikä sillä ole mitään tekemistä rakastumisen takia, vaan rahastamisen...

        Suomen lainsäädäntöä sovelletaan myös thaimaassa asuviin suomen kansalaisiin, esim. baarinpitäjiin, turisteihin erään hovioikeuden tuomion mukaan pattayalla asiakkaan maksama barfine katsottiin parituksesta saaduksi tuotoksi, samansuuntaisia tuomioita löytyy myös muualta eu alueilta, esim. hollannissa, ranskassa, italiassa sekä saksassa...


      • 656546456456
        hiekkaharjussako kirjoitti:

        Juu, mutta ensin esitit että leidarit ovat pahasta, syntiä ja huono juttu Thaimaalle, mutta nyt oletkin heidän kaverinsa. Kumpaa versiota tulisi uskoa? Sinähän puhut koko ajan Pattayan leidareista ikäänkuin ne olisivat miinusta Pattayalle. Et taida raasku tietää itsekään omaa mielipidettäsi.

        Resuperse en ole missään arvostellut heitä, päin vastoin... ainoastaan rattayapojat on vahingoksi palstalle ja pattayalle, reppana,


      • äläshöpötälerppa
        656546456456 kirjoitti:

        Niinpä olet harmi vaan että varsin suuri osan näiden suuritilallisten tyttäret on melkeinpä pattayan yleisintä tarjontaa, ennen ihmiset eli riisiä viljelemällä mutta nykyään istuttamisen ja kauden sadon kerätään koneella ihmistyölle ei ole tarvetta, olen niin paljon liikkunut Thaimaassa että tiedän varmasti,

        Thaimaan keskiluokka ei edes katso falleja päin, mutta palveluammateissa toimivat tai kouluttamattomat kuolaavat perään, eikä sillä ole mitään tekemistä rakastumisen takia, vaan rahastamisen...

        Suomen lainsäädäntöä sovelletaan myös thaimaassa asuviin suomen kansalaisiin, esim. baarinpitäjiin, turisteihin erään hovioikeuden tuomion mukaan pattayalla asiakkaan maksama barfine katsottiin parituksesta saaduksi tuotoksi, samansuuntaisia tuomioita löytyy myös muualta eu alueilta, esim. hollannissa, ranskassa, italiassa sekä saksassa...

        Laitapas sitten satuseppo se "erään hovioikeuden tuomion mukainen" lausunto. Ketään kun ei ole tuomittu Pattayalla barfinen maksamisesta. Barfinella kesketetään tarjoilijan juomanmyynti siltä päivältä ja siitä se maksu johtuu, kun se ei enää myy viinaa asiakkaille sinä päivänä.

        Gogo-baareissa tytöillä on työsuhteen mukaan myytävä kuukaudessa tietty määrä alkoholiannoksia, eikä se määrä ole ihan pieni. Baarit ovat liiketoimintaa, siinä missä suomalaisen puhelinmyyjänkin odotetaan myyvän tietyn määrän kuukaudessa.

        Tuolla "minun" landella kasvatetaan viittä eri lajiketta ja lisäksi kalaa ja karjaa, plus kanoja on omiin tarpeisiin. Kolme käsin käytettävää konetta on pienen traktorin lisäksi, joista yhtä käytetään kastelujärjestelmän pyörittämiseen ja kalalammen hapettamiseen. Töitä ei ole kovin paljoa ja riisiä ei laisinkaan.
        Itse en osallistu peltotöihin, vaan kunnostelen tiluksien rakennelmia ja taloa rakennusalan yrittäjänä, silloin kun huvittaa. Muutoin teen jokusen tunnin netissä töitä viikossa.

        Joten älä taas koeta kukankasvattaja opettaa isääsi naimaan. Se osaa jo.

        Juuri tuli sieltä "teiltäpäin" meille neljässä pahvilaatikossa linja-autolla 30 uutta kanaa. Rahti maksoi 350 bahtia / 650km.

        Olet ehkä liikkunut Thaimaassa, mutta et oppinut selkeästikään mitään.

        Ja noista leidareista.. Sinähän olet suorastaan räkinyt jutuissasi niiden naamalle ja ehdottanut, että suomalaiset sinulle tuntemattomat miehet panee niitä yötäpäivää vahingossa ja tarkoituksella.

        Tuon sanan "bileseurankin", varastit jonkun toisen sanavalikoimasta, kuten kaikki muutkin juttusi nimimerkeistä lähtien. Sinulla kun ei nääs ole sitä kuuluisaa omaa elämää.

        Lerppako "bilettäisi" leidareiden kanssa? Hehheh. Keksihän taas jotakin uusia juttuja, riisipussin tinkaaja.

        Thaimaan keskiluokka on sitäpaitsi sitä noin 30 tuhatta bahtia kuukaudessa tienaavaa porukkaa ja kyllä niille falle vallan hyvin kelpaa, jos kohdalle sattuu. Sinulle riisipussin tinkaajalle se tietenkin on mahdotonta, koska sinä et osallistu perheen menoihin.


      • nnMMnn

        Enpä ole Lerpan loan heittoon vähän aikaan viitsinyt edes kiinnittää huomiota, mutta kiinnitin huomioni lauseeseen "tunnen Thaimaan" ja Lerppa väittää Lek Fain olevan kaupunki vaikka on amphoe, jossa väittää asuvansa. Lerpan Thaimaan tuntemus on googlen varassa.


      • 654767567657
        äläshöpötälerppa kirjoitti:

        Laitapas sitten satuseppo se "erään hovioikeuden tuomion mukainen" lausunto. Ketään kun ei ole tuomittu Pattayalla barfinen maksamisesta. Barfinella kesketetään tarjoilijan juomanmyynti siltä päivältä ja siitä se maksu johtuu, kun se ei enää myy viinaa asiakkaille sinä päivänä.

        Gogo-baareissa tytöillä on työsuhteen mukaan myytävä kuukaudessa tietty määrä alkoholiannoksia, eikä se määrä ole ihan pieni. Baarit ovat liiketoimintaa, siinä missä suomalaisen puhelinmyyjänkin odotetaan myyvän tietyn määrän kuukaudessa.

        Tuolla "minun" landella kasvatetaan viittä eri lajiketta ja lisäksi kalaa ja karjaa, plus kanoja on omiin tarpeisiin. Kolme käsin käytettävää konetta on pienen traktorin lisäksi, joista yhtä käytetään kastelujärjestelmän pyörittämiseen ja kalalammen hapettamiseen. Töitä ei ole kovin paljoa ja riisiä ei laisinkaan.
        Itse en osallistu peltotöihin, vaan kunnostelen tiluksien rakennelmia ja taloa rakennusalan yrittäjänä, silloin kun huvittaa. Muutoin teen jokusen tunnin netissä töitä viikossa.

        Joten älä taas koeta kukankasvattaja opettaa isääsi naimaan. Se osaa jo.

        Juuri tuli sieltä "teiltäpäin" meille neljässä pahvilaatikossa linja-autolla 30 uutta kanaa. Rahti maksoi 350 bahtia / 650km.

        Olet ehkä liikkunut Thaimaassa, mutta et oppinut selkeästikään mitään.

        Ja noista leidareista.. Sinähän olet suorastaan räkinyt jutuissasi niiden naamalle ja ehdottanut, että suomalaiset sinulle tuntemattomat miehet panee niitä yötäpäivää vahingossa ja tarkoituksella.

        Tuon sanan "bileseurankin", varastit jonkun toisen sanavalikoimasta, kuten kaikki muutkin juttusi nimimerkeistä lähtien. Sinulla kun ei nääs ole sitä kuuluisaa omaa elämää.

        Lerppako "bilettäisi" leidareiden kanssa? Hehheh. Keksihän taas jotakin uusia juttuja, riisipussin tinkaaja.

        Thaimaan keskiluokka on sitäpaitsi sitä noin 30 tuhatta bahtia kuukaudessa tienaavaa porukkaa ja kyllä niille falle vallan hyvin kelpaa, jos kohdalle sattuu. Sinulle riisipussin tinkaajalle se tietenkin on mahdotonta, koska sinä et osallistu perheen menoihin.

        Resuperse, totta ketään ei ole tuomittu pattayalla barfinen maksamisesta, vaan baarinpitäjä sen vastaanottamisesta, ko käsitteli sen muistaakseni vuonna 2007 tai 2008 hovi taisi olla vuonna 2010, KKO ei myöntänyt valituslupaa... Syyttäjä vaati ehdotonta mikä menikin läpi, muistaakseni tuomio oli kuusi vuotta... Ja rikoksena saatu hyöty valtiolle, saksassa näitä on paljon... Reppana.


      • 654767567657

        Niinkö keskipalkka on noin 12.000 b kuukaudessa, minimi 300b työpäivä 10 h ja tuokin on paljon työn tuottavuuteen nähden, minimi palkka otettiin käyttöön muutama vuosi sitten jolloin Bangkokissa oli voimakas konkurssi aalto, kun tuota 7,5 euron päiväpalkkaa ei pystytty maksamaan, alle 150.000 b vuosi tuloja ei veroteta lainkaan,ja sinä resuperse luulet tietäväsi asioista jotain.


      • satojakaatojaThaimaassa

        Se barfine on minkä asiakas baarin maksaa on nimenomaan tytön päiväpalkka. Jos ei ole baarissa töissä niin ei saa palkkaa jonka tytön ostanut asiakas maksaa.


      • näinjanuinm
        654767567657 kirjoitti:

        Niinkö keskipalkka on noin 12.000 b kuukaudessa, minimi 300b työpäivä 10 h ja tuokin on paljon työn tuottavuuteen nähden, minimi palkka otettiin käyttöön muutama vuosi sitten jolloin Bangkokissa oli voimakas konkurssi aalto, kun tuota 7,5 euron päiväpalkkaa ei pystytty maksamaan, alle 150.000 b vuosi tuloja ei veroteta lainkaan,ja sinä resuperse luulet tietäväsi asioista jotain.

        Keskipalkalla 12 tuhatta ei pääse Thaimaan keskiluokkaan, sanan varsinaisessa merkityksessä ja landella ei mitään keskipalkkoja automaattisesti maksella kenellekään. Jos raha riittää safkaan ja välillä vähän viihteeseen, niin se riittää useimmille. Bangkok on osittain eri asia.


      • 654767567657

        Niinkö on Thaimaan keskipalkka nimenomaan on hieman alle 13.000 b minimi palkka on 300b 10 tunnin työpäivästä, että taas sellainen asiantuntija... Alle 150.000 vuosi palkalla veroprosentti on nolla. http://maastamuutto.fi/wiki/Thaimaa


      • 654767567657
        satojakaatojaThaimaassa kirjoitti:

        Se barfine on minkä asiakas baarin maksaa on nimenomaan tytön päiväpalkka. Jos ei ole baarissa töissä niin ei saa palkkaa jonka tytön ostanut asiakas maksaa.

        Kaatoja ? lohilammikolla kalastaminen ei ole kalastamista, reppana.


    • omatasiat

      Vain suomalainen on valmis maksamaan 50 jos naapuri häviää 100.

      • soi7

        mistäs sulle saatais pillua?


    • hulluseon

      Miksi e vastailette tämäm suomessa asuvan google matkailijan juttuihin.
      Lerpaksi kutsuttu nainen suomesta käsin kertoo miten asiat ovat ja te väittelette sen kanssa itse en vastaile oisko teistäkin aika lopettaa.
      Mitää mitä te sanotte ei ole tolle väliä, koska hän luulee tietävänsä jostain jotain luultavasti on niin läski ettei pysty koneen äärestä poistumaan.
      Ei ole muuta tekemistä kuin etsiä tietoa thaimaasta ja sitten kertoa kuinka paha paikka pattaya on ja miten hirveitä siellä käyvät miehet ovat.
      Mites noi tuhannet naiset jotka käyvät pattayalla ovatko hekin resuperseitä
      Siis lopettakaa sille vastaaminen.
      Ps. on ihan sama mitä sille kirjoitat sillä on vain oma totuus eikä sen sairaaseen päähän mahdu ,mitään järkevää.

      • Faktatehdas

        Yhdyn kirjoitukseesi ja lopetan omalta osaltani vastaamisen hänelle. Toivon että kaikki tekisivät niin, koska silloin häneltä loppuu täällä sosiaalinen elämä ja joutuu siirtymään muualle trollaamaan.


    • ThaiLady1

      Hyvä Faktatehdas, yhdy mieluummin vaimoosi ja aattele kanssaveljiesi kanssa.

      Tämä trolli esiintyy täälä noin neljällä eri persoonalla vuoroin aloitellen juttuja ja sitten väitellen itse itsensä kanssa.

      Lopeta sitten kans oikeesti ja tiedoksi muille, jos ette lopeta, pataan tulee niin että paukkuu.

    • Teppo68

      Pankaas nyt peukalojarru päälle, Pattayan luuserit.

    • melekooostaontoeminta

      Lähteepä tuosta eräästä tutusta baarista yksi tytöistä keikkahommiin Etelä-Koreaan kahden viikon päästä. Kolmen kuukauden pesti ja hyvät massit luvattu.

      Googlasin tuon Korean prostituutiotilannetta ja sepäs ei olekaan kaunista katseltavaa. Prostituutio Etelä-Koreassa on laitonta. 50 miljoonan asukkaan maassa myy arvion mukaan itseään kuitenkin 1 / 25 naisista, eli sellaiset miljoona seksin myyjää. Löytyy myös jenkkisotilaiden perustamia seksileirikeskuksia, jotka on voimissaan edelleen. 20% paikallisista miehistä kertoo käyvänsä maksullisissa vähintään 4 x kuussa.

      Eipä tuo prostituutio minua haittaa, ymmärrän sen ja jokaisen on elettävä, mutta sitten törmäsin siihen, että Korea on ihmiskaupan keskuksia Aasiassa ja sieltä lähetetään pelkästään jenkkeihin naisia pakkotöihin tuhansia vuosittain. Losissa pelkästään arvioidaan olevan 8000 koreasta tuotua prostua. Sitten taas Koreaan tuodaan vuodessa tuhansia naisia Venäjältä.

      Näitä viedään ja myydään sitten myös Japaniin, Kiinaan, Singaporeen, Australiaan...

      2007 vuonna arvioitiin että bisneksen arvo oli 13 miljardia dollaria.

      Hyväksyn prostituution ja tyttöbaarit, mutta vastustan jyrkästi ihmiskauppaa ja parittamista.

      Sitä vaan jaksan aina ihmetellä, että jokin paljon tämän asian ja kulttuurinsa puolesta kiltimpi maa kuten Thaimaa, vedetään esiin puhuttaessa seksiteollisuudesta. Kyllä tämä länsimaistunut Korea esimerkiksi on seksiteollisuuden mittarilla moninkertaisesti Thaimaata pahempi paikka. Pyhä maa Israel on myös ihmiskaupan maailman ykkösiä, mutta siitä ei koskaan puhuta missään.

      Se on näköjään niin, että mitä suurempi bruttokansantuote, niin sitä enemmän ollaan hyshys näiden maiden ongelmista ja annetaan ymmärtää että heillä on kaikki hyvin ja ongelmia on vain köyhemmissä maissa.

      Olen tuosta tutusta tytöstä nyt hieman huolissaan. Mietin jo, josko kerättäisiin vähän porukalla rahaa hänelle, ettei tarvi lähteä tuonne pahiksien maahan.

    • kulkijakulkijavaan

      Olisiko mahdollista laillista prostituutio, tehdä siitä ihan tavallinen ammatti muiden joukossa? Olisi yksinyrittäjiä ja työnantajia työnantajavelvoitteineen. Kaikki ihmiskauppa olisi tietenkin laitonta, kuten nykyäänkin.

      Seksuaaliset tarpeet eivät välttämättä aina liity rakkaudentunteisiin. Kysyn myös, miksi seksuaalisuutta pitäisi rajoittaa nykyisessä hyvin liberaalissa yhteiskunnassamme? Jos parisuhteessa - tai polyamorisessa suhteessa - joku ei ole tyytyväinen seksuaalisesti, hän turhautuu eikä siitäkään seuraa hyvää loppuviimein.

      Jospa me ihmiset oppisimme keskustelemaan näistä asioista, ja hakemaan yhdessä ratkaisuja epätyydyttäviin tilanteisiin esim. just parisuhteissa. Ei tarvitsisi salailla, joka se jo nakertaa ihmissuhteita. Olisiko aika oppia kehittymään egoistisesta mustasukkaisuduesta kohti Stingin mukaisesti "if you love somebody, set them free"?

      • toimiijossakin

        Liberaaleissa, avoimissa, kansainvälisissä, rikkaissa ja globaaleissa valtioissa se on onnistunut ihan hyvin, kuten Saksassa ja Sveitsissä esimerkiksi.

        Vanhoollisissa maissa ja kuningaskunnissa se taas on kulttuurihistoriallisesti vaikeaa, koska se tavallaan veisi arvovaltaa pois kuningashuoneelta. Vanha edesmennyt kunkku on vielä pitkään Thaimaan arvovallan esikuva ja moraalinvartija. Se ei vaan käy.

        Berseellä tienatut rahat jäävät Thaimaassa Thaimaahan. Siksipä ei ole juurikaan väliä verotetaanko sitä ansiota suoraan vai kulutuksen kautta. Ensinnäkin se thaimaalainen, joka niitä palveluksia käyttää, on jo veronsa siitä käteenjäävästä tulosta maksanut kuten myös hänen työnantajansa. Kun raha siirtyy toiselle, hän hankkii sillä kaikenlaista elääkseen, ja niissä kä tuotteissa on vero ja ehkä myös tuontivero ja kauppiaskin makselee veroja.

        Useampi vaimo olisi kyllä mukava... Mutta suomalainen ja thaimaalainen nainen ovat molemmat niin mustasukkaisia, ettei se helpolla onnistu. Tulisi ruumiita. Tietysti sellaiset kikattavat lesbobimbot voisi olla mukavia noin niinkuin lemmikkeinä.. Mutta kai niihinkin kyllästyy. :)


    • varovaisina.siellä

      Bangkokissa on nyt julistettu ensimmäiset tuomiot parittajille, jotka ylläpitivät seksipalveluita tarjoavaa hieromalaitosta Ding Daengin alueella. Hieromon pyörittäjien tuomiot vaihtelivat 8-11 vuoteen linnaa ja sakkoja päälle jopa 700000 bahtia. Tuomioiden pienuus johtui oikeuden mukaan syytettyjen tunnustuksista ja linnakakku ja sakot olisi ilman rikosten tunnustamista ollut tuplasti isommat.

      • VarovainenÄiti

        No kuka noissa hieromoissa on käynyt ?

        Suomalaisia ?


      • eivätkertoneet
        VarovainenÄiti kirjoitti:

        No kuka noissa hieromoissa on käynyt ?

        Suomalaisia ?

        Ei kerrottu.


      • 656546456456

        Tässä kyseisessä casessa tuli tuomio ihmiskaupasta ja alaikäisistä joita oli 12, toimik pelotteena pattayalla.


    • HutsulaHininHiiRaan

      656546456456 Yrittää taas lakaista maton alle Hua Hinissä esiintyvän seksikaupan kun Pattayan seksikaupasta jaksaa jankuttaa.
      Moni matkustaa Hua Hiniin vain ja ainoastaan halvan ja helposti saatavan seksin takia. Kävisit siellä joskus, niin näkisit.
      Kohta taas tulee ....Pattayalla enemmän, se on totta mutta myös enemmän asukkaita ja turisteja Pattayalla. Mutta Hua Hinissä enemmän kuin Phuketin kohteissa.

      • 656546456456

        Vaikeaa resuperse kohta 1. Tämä ei ole hua hin palsta, 2. Prostituutiosta pattayalla ja hua hinissä ei voi puhua edes samassa lauseessa, 3. Bangkokin ja pattayan prostituutiosta ei voi keskustella samassa lauseessa, pattaya päihittää kaikki kaupungit 4-0, 4. Pattayaa ja phukettia ei myöskään voi rinnastaa. Kävisit joskus niin näkisit, voi poju asun hua hinissä.


      • hulluseon
        656546456456 kirjoitti:

        Vaikeaa resuperse kohta 1. Tämä ei ole hua hin palsta, 2. Prostituutiosta pattayalla ja hua hinissä ei voi puhua edes samassa lauseessa, 3. Bangkokin ja pattayan prostituutiosta ei voi keskustella samassa lauseessa, pattaya päihittää kaikki kaupungit 4-0, 4. Pattayaa ja phukettia ei myöskään voi rinnastaa. Kävisit joskus niin näkisit, voi poju asun hua hinissä.

        Tämä ei myöskään ole Bangkok palsta. Eikä Hua Hin palsta ole Pattaya palsta. Ja orlando aiheet ei kuulu Thaimaan palstoille

        Sinähän asut Lek fai nimisessä kaupungissä väitteesi mukaan. Kukaan ei vai tunne sen nimistä kaupunkia.


      • 654767567657

        EI varmaan olekaan kun tämän koti kaupunkini nimi on Hin Lek Fai, ja pinta-ala hieman yli 100km2... muistutukseksi pattaya on 22,2 km.


      • ThaimaanKiertolainen

      • 656546456456

        En tarvitse mitään wikipediaa tietämään missä asun, tämä on hin lek fai ja nimenomaan kaupunki...


      • HuonoPaikallisTuntemus

        Hin Lek Fai on Hua Hinissä sijaitseva asuinalue, ei todellakaan kaupunki ja pinta-alakin meni metsään. Huonosti tunnet asuinpaikkasi. Eihän sitä opi netin ääressä provoilemalla, idiootti.


    • läskipervosika

      Ei toi lerppa ole myöskään hua hinnissä.En jaksa ymmärtää reidän jutustelua mielisairaan ihmisen kanssa.

    • legotpatterinvälissä

      Vieläkään en ymmärrä eikös se ole hyvä, että prostituutioon ja ihmiskauppaan puututaan.
      Tosin mihinkään mitä tämä numerosarja kirjoittaa en usko.
      Jos valehtelee asuvansa thaimaassa ja olevansa mies vaikka on nainen ja ihan suomesta niin ei paljoa luottamusta herätä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe