Vaivautuneesti yrittää Lieksan lehen kannessa hymyä pukata. Joutui "neuvottelemaan" pakosta sopimuksen. Täyttä teatteria tuo on, hölmämpikin huomaa. Martti H meni lankaan ja yritti tosissaan pukata juttua putkeen. Onneksi poliitikot eivät ihan halpaan tällä kertaa menneet. Sihvosen töllön töiden vuoksi joudutte olemaan tosi tarkkana. Mies asuu Nsessa eikä toimillaan edistä Lieksan etuja. Taustat on muuallakin kuin sosiaalisessa mediassa täysin tiedossa. Turha median syyksi töllön töitä pistää.
Lautakunta pisti Sihvosen ruotuun
15
420
Vastaukset
- Ode.an.die.freude
Sihvonen hoiti erittäin mallikkaasti asian. Lopputulos on suorastaan tyylikäs. Moni raakkui suotta kun ei tunne kunnallista päätöksenteko järjestelmää.
- tandella
Niinkös luulet. Minun käsitykseni on se, että muuta vaihtoehtoa ei ollut. Lautakunta velvoitti hänen neuvottelemaan sopimus ja se on nyt tässä. Ihan turhaan mustasi Sihvonen taas Lieksan mainetta omilla pullisteluillaan. Kyllä lautakunnan jäsenilläkin on näissä asioissa suu. Ei meitä kuntalaisia ihan pimennossa ja Lieksan lapun valeuutisten varassa pidetä.
Jos luulet että minä en tunne kuntalakia ja järjestelmää niin erehdyt. Olen kyseisen lautakunnan varajäsen mutta en kuitenkaan lähde herjaamaan.Mutta ennakolta sanoin mielipiteeni ja todella olen ollut sanojana, että jos tuo esitys menee läpi niin se on huono.kun kyseessä on maailmankuulu taiteilijan saaminen Lieksaan jos tänne olisi tullut jääkiekkoilija niin varmaan olisi siitä maksettu ja esitys olisi ollut toinen jo alkujaan ilman vastakkainajatusta heitän asian kehiin
Oli onni että vanhaa kuunneltiin ja asiasta on neuvoteltu kas kun ei Lieksan lehti suoraan maininnut nimeäni melkoisen ryöpytyksen tuolta suunnalta on tullut vihjailevasti.
Lieksan lehti teki jälleen melkoisen keltaisen lehden tavoin lööpin nuoleskellen ja kuinka siitä on ollut haitaa jo aikaisemmin.- sinkomies
Missä suhteessa tuossa asiassa Korpista kuunneltiin. Noissa lautakunnan ja tai päätöksentekijän lausunnoissa ei mainita Korpista.
Voisko Korpinen valaista, vaikkapa aloitteena tai liitttenä, olenko jättänyt jotakin huomioimatta. Sinähän olet sellanen varamies. sinkomies kirjoitti:
Missä suhteessa tuossa asiassa Korpista kuunneltiin. Noissa lautakunnan ja tai päätöksentekijän lausunnoissa ei mainita Korpista.
Voisko Korpinen valaista, vaikkapa aloitteena tai liitttenä, olenko jättänyt jotakin huomioimatta. Sinähän olet sellanen varamies.Olen ollut lautakunnan kokouksessa läsnä viime vuonna ja tunnen siksi asian varamiehenä ollessani kokouksessa toimin siinä tehtävässä täysvaltaisesti Kyllä eriävä mielipide näkyy pöytäkirjassa
Muuten tekstistä laulajalle juuri tulin kilpailusta jossa oli 27 laulajaa ja sitten seuraavalla kierroksella oli 17 josta pääsin jatkoon Tangokisoihin Nilsiään
Muuten jälleen tuo nimimerkin varastaja on häiriköimässä sinkomiehenävastaan asiallisesti solvaukseen jonka edellä olen jo todennut.Eli varsinaisen jäsenen ollessa estyneenä silloin varahenkilö toimii lautakunnassa samöin oikeuksin ja valvollisuuksin kuin varsinainen jäsen.Näin on myös tapahtunut joten kirjoituksesi on ainoastaan tietämättömyyttä vastoin parempaa tietoa siitä miten kunta toimii.Olen ollut kuntapäättäjänä eri tehtävissä jo eri kunnissa ja maakunnallisena edustajana jo 43 vuoden ajan, joten kokemusta lienee joten pistä numero mieleen en ole eilisen teerenpoika asioita hoitamaan.
markkukorpinen kirjoitti:
vastaan asiallisesti solvaukseen jonka edellä olen jo todennut.Eli varsinaisen jäsenen ollessa estyneenä silloin varahenkilö toimii lautakunnassa samöin oikeuksin ja valvollisuuksin kuin varsinainen jäsen.Näin on myös tapahtunut joten kirjoituksesi on ainoastaan tietämättömyyttä vastoin parempaa tietoa siitä miten kunta toimii.Olen ollut kuntapäättäjänä eri tehtävissä jo eri kunnissa ja maakunnallisena edustajana jo 43 vuoden ajan, joten kokemusta lienee joten pistä numero mieleen en ole eilisen teerenpoika asioita hoitamaan.
Kyseessä on myös jälleen jopa identtiteettivarkaus"varajäsenmarkku" nimimerkki lähestyy asiaa aivan kuin olisi henkilöni, koska tiedän ettei tuossa lautakunnassa ole toista samannimistä henkilöä varajäsenenä
Muutenkin kirjoitus sisältää hyvin harkitsematonta tekstiä jälleen tuolta kiusaajalta.jopa vuosikymmenen olleelta vainoajalta tällä palstalla eri muodoin. eli hyvin köykäistä ajattelua häneltä asioihin.
- Tekstistälaulajatry
Varamies on varamies vaikka voissa paistaisi.
- herrahissi
Voi jopa pudota varamien varamieheksi:)
- saatseja
Sihvonen hoiti erittäin mallikkaasti, koko Suomi ihmetteli asiaa. Nyt yritetään paikata munausta! Kannattaa seurata tarkkaan miehen touhuja. Ei turhaan Nurmeksesta käsin Lieksaan aja? Miksiköhän? Kysykää Nurmeksesta
- Pinkomies
Mutta mitä sanoo laki?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936670
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345211Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634387- 553481
- 503345
- 513062
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886