AA-yhdistys oikaisee vääriä uutisia

Aito avioliitto-yhdistystä on erehdytty jossain uutisessa luulemaan uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutuneeksi.

AA kertoo tiedotteessaan, että on tapahtunut jonkinlainen virhe tai sekaannus, koska onhan yhdistys poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton.
AA pahoittelee väärää julkaisua ja aikoo tutkia julkaisun alkuperän.

https://www.facebook.com/aitoavioliittoaivopierut/photos/a.1240815705949027.1073741827.1240809209283010/1670074333023160/?type=3&theater

Onhan se niin väärin kun kansan enemmistöä edustava suuri ja vaikutusvaltainen yhdistys on joutunut moisen erehdyksen kohteeksi.
Toivottavasti syylliset saadaan kiikkiin ja tunnustamaan erehdyksensä.

30

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • invamopsikoyskii

      Kiva kun peukutit taas itseäsi ;)

    • Niinpä, aiemman näytön perusteella AA-kerhoa ei mitenkään voi liittää uskonnolliseen fanatismiin (Turunen) eikä vähemmistöjä uhkailevaan äärioikeistoon (Rahkonen) 😁

      Ihan uskottavaa vaihtoehtoista faktaa AA:lta jälleen, kun kunnallisvaalit tulossa ja sekä KD että persut piilottelevat todellisia kasvojaan.

      • iinestäti

        "Pahoittelemme väärää julkaisua ja tutkimme väärän julkaisun alkuperää."
        Eikö ole hienoa, että tutkivat mistä se sinne on tullut?


      • AitoAviosuo
        iinestäti kirjoitti:

        "Pahoittelemme väärää julkaisua ja tutkimme väärän julkaisun alkuperää."
        Eikö ole hienoa, että tutkivat mistä se sinne on tullut?

        Ei kaatopaikkaa siivota yhtä roskapussia poistamalla!


      • PekunMV-sivusto
        AitoAviosuo kirjoitti:

        Ei kaatopaikkaa siivota yhtä roskapussia poistamalla!

        Homottajat teette taas kärpäsestä härkästä kun oikeaa asiaa ei ole.


      • Surisiko.kärpänen
        PekunMV-sivusto kirjoitti:

        Homottajat teette taas kärpäsestä härkästä kun oikeaa asiaa ei ole.

        Aa-poppoo onkin oikea kärpästunkio. Luulevat olevansa hyödyllisessä hommassa, mutta pyörittävät itseään samassa pökäleessä vuodesta toiseen. Esimerkiksi tämä surullisen kuuluisa ritson-eu-hanke. Viiimeinen käyttöpäivämäärä on aikaa sitten mennyt umpeen, mutta sitä herkullisemmalta se AA-kerhosta tuntuu. Säälittävää pörräystä.


      • PekunMV-sivusto
        Surisiko.kärpänen kirjoitti:

        Aa-poppoo onkin oikea kärpästunkio. Luulevat olevansa hyödyllisessä hommassa, mutta pyörittävät itseään samassa pökäleessä vuodesta toiseen. Esimerkiksi tämä surullisen kuuluisa ritson-eu-hanke. Viiimeinen käyttöpäivämäärä on aikaa sitten mennyt umpeen, mutta sitä herkullisemmalta se AA-kerhosta tuntuu. Säälittävää pörräystä.

        Ei Rizzolla ole mitään eu-hanketta se on kansainvälinen hanke.
        Suvaitse kuule sinäkin sellaisia ihmisiä jotka kannatavat avioliittoa sellaisena kuin miksi se on tarkoitettukin.
        Tuo Aa:n rääpimisenne on todella suvaitsematonta ja lapsellista.


      • Kärpäsen.surinaa
        PekunMV-sivusto kirjoitti:

        Ei Rizzolla ole mitään eu-hanketta se on kansainvälinen hanke.
        Suvaitse kuule sinäkin sellaisia ihmisiä jotka kannatavat avioliittoa sellaisena kuin miksi se on tarkoitettukin.
        Tuo Aa:n rääpimisenne on todella suvaitsematonta ja lapsellista.

        Sehän on vain ritson oma toivoton hanke ja kunnallisvaalikampanjan, nyt kun EU-komissiokin on pannut lapun jo luukulle.


      • PekunMV-sivut
        Kärpäsen.surinaa kirjoitti:

        Sehän on vain ritson oma toivoton hanke ja kunnallisvaalikampanjan, nyt kun EU-komissiokin on pannut lapun jo luukulle.

        Sinulla on sairas mielikuvitus, homottaja!


      • MelkeinOikeaMedia
        PekunMV-sivut kirjoitti:

        Sinulla on sairas mielikuvitus, homottaja!

        Suvaitse kuule sinäkin sellaisia ihmisiä jotka kannatavat avioliittoa sellaisena kuin miksi se on tarkoitettukin. Suvakki vai ei? Siinä pulma!


      • PekunMV-sivusto kirjoitti:

        Ei Rizzolla ole mitään eu-hanketta se on kansainvälinen hanke.
        Suvaitse kuule sinäkin sellaisia ihmisiä jotka kannatavat avioliittoa sellaisena kuin miksi se on tarkoitettukin.
        Tuo Aa:n rääpimisenne on todella suvaitsematonta ja lapsellista.

        Rehellisesti sanoen kun vertaa näiden Aa-kerholaisten kannanottoihin, niin täällä krijoittelu on huomattavan paljon enemmän aikuismaista.


      • PekunMv-sivut
        mummomuori kirjoitti:

        Rehellisesti sanoen kun vertaa näiden Aa-kerholaisten kannanottoihin, niin täällä krijoittelu on huomattavan paljon enemmän aikuismaista.

        Teidän homottajien kirjoitukset ovat lähinnä ala-asteikäisten lällätyksiä. Kun ette pysty esittämään oikeita asioita näytätte kieltänne kuin pikkulapset asioille joista ette pidä.


      • PekunMv-sivut kirjoitti:

        Teidän homottajien kirjoitukset ovat lähinnä ala-asteikäisten lällätyksiä. Kun ette pysty esittämään oikeita asioita näytätte kieltänne kuin pikkulapset asioille joista ette pidä.

        Sinä sitten päätit antaa ihan näytteen?


    • Kiitos tämän aamun huumoripläjäyksestä. Nauroin vesissä silmin.

      • AA ei ollut sitä huumoriksi tarkoittanut, vaan vakavaksi asiaksi, josta on leikki kauempana kuin puuhevosesta.


      • Pe.ku kirjoitti:

        AA ei ollut sitä huumoriksi tarkoittanut, vaan vakavaksi asiaksi, josta on leikki kauempana kuin puuhevosesta.

        Eivät varmaan he tarkoittaneet. Tulivat vain julkistaneeksi oman typeryytensä. Kai ylläpitävät voivat nähdä, kuka mitäkin materiaalia laittaa? Ei liene salaisuus.


    • Villi veikkaus on että An:n sivuilla ei koskaan tulla kertomaan miten ja kenen toimesta tuo "vahinko" pääsi tapahtumaan.

      :-)

      • "Pahoittelemme väärää julkaisua ja tutkimme väärän julkaisun alkuperää."

        Tuon perusteella AA-sivuilta pitäisi tyhjentää kaikki sisältö. :).


      • AA vois valittaa julkisen sanan neuvostolle, jotta heidän uskonnollisesta ja poliittisesta kannasta saataisiin entistäkin tarkempi kuva medioille :)


      • Editointiapua.AA.lle

        Vielä kun sais retusoitua sen ritson hengennostatusvideon sieltä suuren enemmistön miekkarista, mikä jäi isomman alle. Surullinen tapaus.


    • Todella hienoa, että Aa on ryhtynyt toimenpiteisiin tämän väärän julkaisun suhteen! Toivon, että he selvittävät kuka tämän julkaisun on tehnyt heidän sivuillaan ja sen selvitettyään julkaisevat tiedon sivuillaan.

      FB sivuston ylläpitäjältähän tämän asian selvittäminen vie varmasti enemmän kuin pari klikkausta, eiköstä vaan?

      Ovatkohan jo päässeet väärän julkaisun tekijän jalanjäljille? lol Ja hihhulit uskovat tämänkin skeidan.

      • :D Mitenkän tilanne on nyt, joko löytyi oikeat "pahatekijät".


    • olen.luullut

      Tosi tärkeää että erehdys oikaistaan mahdollisimman pian.
      Olen luullut että AA:n toiminnassa on lahko takana, ja että kaikki aktiivit ovat äärikristittyjä. Onneksi asia nyt korjataan ja minäkin saan oikeaa tietoa.

      • AA-kööri ei ole vielä tuonut sisäpiirinsä koiranleukaa julkisesti kynittäväksi.

        Voisiko kyseessä olla Ahvion Juha?


    • Aito avioliitto ry:n tiedotusstrategia tässäkin asiassa:

      1. "tutkimme väärän julkaisun alkuperää"
      2. vaikenemme asiasta, vaikka väärän julkaisun alkuperä on selvitettävissä parilla klikkauksella
      3. estämme ulkopuolisten kyselyt tästäkin asiasta fb-sivuillamme
      4 vaikenemme yhä ja odotamme että asia unohtuu

      • Noin se taitaa ikävä kyllä mennä.


    • TietoaRäyhiksestä

      eM, KUINKAs kieroja hihhuleita voi oikaista?

      • Epäloogista

        On se kumma, ku AA:lle kelpasi muslimien nimet aloitteeseensa, mutta nyt ovat leiriytyneenä rautatieasemalla Helsingissä vastustaen PERHEEN yhdistämistä.


      • Epäloogista kirjoitti:

        On se kumma, ku AA:lle kelpasi muslimien nimet aloitteeseensa, mutta nyt ovat leiriytyneenä rautatieasemalla Helsingissä vastustaen PERHEEN yhdistämistä.

        Juu, nimiä kerätessä kehuivat muslimeja.
        AA-aloitteentekijä Rahkonen on nyt Suomen tunnetuimpia islam-fobiasta kärsiviä ja on ehdottanut heidän sulkemistaan samaan keskitysleiriin homojen kanssa, sekä uskonsa ja rakennustensa tuhontaa.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Juu, nimiä kerätessä kehuivat muslimeja.
        AA-aloitteentekijä Rahkonen on nyt Suomen tunnetuimpia islam-fobiasta kärsiviä ja on ehdottanut heidän sulkemistaan samaan keskitysleiriin homojen kanssa, sekä uskonsa ja rakennustensa tuhontaa.

        Tuo oli yksi esimerkki tuosta kaksinaamaisuudesta. Kyllä todellakin muslimit kelpasivat allekirjoittajiksi, mutta muuten sitten puukotetaan heitä selkään silmät kirkkaina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe