Vanamosta muistelmia ja tarinoita

EliittienKoulu

Kertokaahan vanamossa olleet konkarit miten elämä nykyisin potkii ja muutakin höpinää vanamosta. Harmi että tuo legendaarinen koulu lopetettiin.

22

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmiina79

      Hyvin menee, naimisissa & lasta :) Lukihäiriön takia Vanamossa kävin ylä-asteen ja hyvä kouluhan se oli, ihmisillä vain ikäviä ennakkoluuloja

    • SiekkilänVanamo

      Vanamoa kävi tuhmat ja tyhmät. Ajatella, Vanamon aikaan oli vain tarkkis, jolla tuhmat ja sitten se toinen puoli oppimishäiriöisille.
      Nyt kaikenmaailman esy ym luokkia lukematon määrä.

    • UfcMestari

      Tuolla koulussa joutu tappelee niin paljon välitunneilla että amirkhanikin olis saanut sakinhivitusta kovimmilta.

    • normioppilas

      Itse kävin ala-astetta Siekkilän koulussa jonka toisessa siivessä tuo kuuluisa Vanamo oli. Ja kyllä näitä vanamolaisia joutui aina vähän pelkäämään välitunnilla. Monet oli aika arvaamatonta porukkaa.

    • ipiste

      Iha hyvi o menny linassa o lusitu ja välilä oltu vapaala piste

    • LegendaarinenLause

      Passska haisee.

    • Savolaistonttu

      Up Up. Huomenna krapula jälleen kerran, olis kiva jos tänne mielenkiintoseen ketjuun tulis vähän jotain tarinaakin jota vois huomenna lueskella sängyn pohjalta kun päätä kolottelee.

    • SAMAJUTTU

      Iha hyvi o menny linassa o lusitu ja välilä oltu vapaala piste...taas sama jutu RIP

    • Melkeinolin

      Kertokaahan koska nimittäin meinasin joutua kahteen kertaan vanamoon tarkkikselle, kait se oli syynä kun olin jonkinverran äkkipikanen koltiainen. Linnassa en oo ollu, työelämässä jo toistakymmentävuotta. Monet tutut olleen siellä vanamon vauhtiveikoissa.

    • apparilaine

      kaks vellosta keinu kerra piha keinuissa housut nilkoiss a seisoen ja siittimet pystyssä tytöt kijlu jätkiä vaa nauratti

    • Kovajätkäkele

      Vankiloissa ollut ku vanamosta valmistuin. Sekakäyttöä ja asunnoton. Hyvin menee.

    • Lankisen-JoJo

      Mitäs jos laitettaisi adressi pystyyn että Vanamo on saatava takaisin samalle paikalleen Mikkeliin? Ketkä lähtee mukaan?

    • söunz

      Siekkilä teki sen miehen minusta mikä olen..
      Vanamo teki minusta sen miehen mikä
      ...

      PERKELE

      • söunz

        noh... 50 prosentin hyvä palautus on silti hyvä..
        ja parempi kuin ei mitään.

        olisi pitänyt kuunnella enemmän tunneilla.


    • Pashazuussa

      Kyllä sinne lyötiin kaikki kemot, jotka eivät erottaneet yötä päivästä. Sellaiset arvaamattomat idiootit, jotka hetken mielijohteesta saattoivat laittaa paskaa suuhunsa ja välillä kaverinkin.

    • Kiitosetukäteen

      Listatkaa tähän top 10 Vanamon pukarit!

    • Onniykkönen

      Öö moneeks asti liidli on auki vitu kaljat jo vähis kyl keke keppa on ykönen

    • 80luku

      Puhis laajalammelta.

    • Viinimunkki

      Täällä Vanamon luostarissa on nastaa olla munkkina. Saa maistella viintä ja whiskyäkin.

    • MikkeliÄÖ69

      Mikkeliläisillä ei oo kyllä kaikki juutalaiset kaasukammiossa eikä mustalaisetkaan...

    • Jojo-vanamosta

      Noh onks kukaan Vanamon linjan suorittanut päässyt Ekotorille tekee ekotekoja?

    • Ihmettelijä1234

      Onkohan käkrä valmistunut vanamosta???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe