Tervis mitä mieltä olette näistä ohjastajien ja hevosten tiedoista pelikupongilla, eli mitä niistä kannattaa päätellä, vai siitä millä summalla on pelattu lähdön hevosta???
Kyllä kiinnostaisi pelata isommilla rahoilla tätä jos saisi hyvää tietoa oikeista asioista, KIITOS!
FINTOTO / PELIKUPONKI \
SuaBiolla
1
182
Vastaukset
- miikuma77
Moi itse etsin kuumeisesti noita samoja, mutta toto puolella on sellainen kun TotoClub.
Heillä on käytössä jäsenille ohjelma, joka tekee valmiit rivit jäsenille ja ohjelman avulla voi itsekin tehdä niitä. Ottaa huomioon hevosen kunnon, ohjastajan 2 vuoden historialla. Itse tehdyt rivit linkitetty suoraan veikkauksen sivuille ei tartte kynällä ruksailla. Siirryin Totoon kun ei jaksanut enää pelata ja arvailla miten päättyy Jäps vastaan käpa jne....suomen potkupallo on kun lottoa pelaisi. Jos kiinnostaa voin kaivaa tiedot ja säännöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595