En oo vartaloltani sun tyyppiä

Parempikununohtaa

Huomaan sen kyllä. En oo itsekään tyytyväinen itseeni. Ja sehän tästä tekee mahdotonta.

13

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnetekeeyhden

      Voi, luoja kun se vartalo on niin sivu seikka.

    • loukkaavaakäytöstä

      Oletko sinä joku yhden yön juttujen harjoittaja. Eikös ne ola ainoita asioita, joissa vartalotyypeillä ja esimerkiksi elimen koolla on merkityksensä.
      Itsekin olen kyllä sitä mieltä, että miehellä pitää sen verta olla tietoisuuttaa staretegisista mitoistaan, että kun esimerkiksi itselläni on suht suuret rinnat, jotka kyllä tuon varmsti esille, ettei joku pieni munainen ala ehdottelemaan mitään.

      • Ihanturhasunvastaus

        Hahha ei tsiisus. Ensi olet aloittajalle niin tekopyhä, kuinka vartalolla ole merkitystä kun rakastuu. Mutta älkää pienimunaset lähestykö kumminkaa, kun mulla on nää boobsit :'D miten ne niinku korreloi keskenään???


      • loukkaavaakäytöstä

        Et olekaan tyyppiäni, vastauksesi kertoo sen ja ymmärryksesi. Pieni munakin rupesi ahdistamaan sua.


    • tyhmäätollanen

      Kyse ei ole vartalosta. Tiiät sen itsekin. Lopeta nuo lapsen puheet ja marttyyrius ja ota vastuu itsestäsi. Ja sähän pidät pitkistä tummista miehistä. Et sä pienen vaalean pojan perään edes ole. Kunhan vaan on draamaa elämässä, jolla peittää todelliset ongelmat.

      • entiennyt

        Onko aloittaja homo? Kun musta se vaikuttaa mieheltä.


      • niin_lutuisia

        Pienet vaaleat pojat on söpöjä :)


    • Sovitaankoniin

      Vastaan nyt varmuuden vuoksi, jos sattuisit olemaan hän, vaikka en kyllä tiedä...

      1. Tykkään sinusta juuri sellaisena, kuin olet. Olet minusta hyvännäköinen ja komea.

      2. Tuollaiset vartaloasiat ovat aivan toissijaisia, jos toisesta tykkää ihan oikeasti.

      3. Jos ja tässä tapauksessa kun toisesta tykkää, niin kyllä minä ainakin tykkään sinusta ihan kaikkinesi.

      Joten ehkä kuitenkin ensin kuuntelet, mitä hän ajattelee. :)

    • ikäjakaikkinatsaa

      Eräs nainen jonka tapasin,
      hänellä on just sellanen vartalo josta tykkään ja joka myös sytyttää,
      ja ne rinnat, voi helvetti kun voi ola täydelliset, en voi uskoa että naisella voi olla noin täydelliset rinnat ja just sopivan kokoset.
      Hieman naisellisia muotoja ei haittaa yhtään.
      Ennenkaikkea kuitenkin se on se luonen joka tämän miehen sytytti täysin, joistakin vaan näkee heti että tuolla naisella on just sellanen luonne johon ihastuu ja tollasen ihmisen kans haluais jakaa elämää.
      Harmi jos tästä ei tule enempää, tulen hulluksi kun ei vieläkään olla nähty uudelleen.

      • osallemerkkaaenempi

        Kaunis kirjoitus tämä, toivottavasti saat kaivattusi. Onhan se tosiasia, että iän myötä, vaikka kuinka liikkuu ja terveellisesti syö niin ei se kroppa samanmoinen ole kuin nuorilla fitnestähdillä. Itse olen kroppaani suht tyytyväinen, varmasti paremmassa kunnossa kuin monella muulla ikäiselläni tai jopa nuoremmilla, mutta heikot kohdat siitäkin löytyy ja tiedän tai ainakin luulen, että tietynlaisilla miehillä ulkonäkö on hyvin tärkeää niin en siihen kilpailuun lähde. Haluan kuitenkin, että se jonka kanssa on huomaa ja arvostaa niitä hyviä kohtia ja näkee minut muunakin kuin kroppana.


      • totesin

        Et ehkä ymmärtänyt miehen kommenttia. Hänen mielestään hänen tapaamansa nainen oli semmoisena kuin on, hänen mielestään ihana. Tuskin oli täydellinen fitnessvartalo, niitä on harvoilla. Itseasiassa mulla on parempi vartalo nyt kuin 15 v. sitten. Silloin lapset oli pieniä eikä ollut aikaa itselle tai vartalon murehtimiselle. Nyt on ollut aikaa pitää itsestään huolta ja tehdä jotain sen eteen, että näyttää nätiltä.


      • juurikinnoin
        totesin kirjoitti:

        Et ehkä ymmärtänyt miehen kommenttia. Hänen mielestään hänen tapaamansa nainen oli semmoisena kuin on, hänen mielestään ihana. Tuskin oli täydellinen fitnessvartalo, niitä on harvoilla. Itseasiassa mulla on parempi vartalo nyt kuin 15 v. sitten. Silloin lapset oli pieniä eikä ollut aikaa itselle tai vartalon murehtimiselle. Nyt on ollut aikaa pitää itsestään huolta ja tehdä jotain sen eteen, että näyttää nätiltä.

        Juuri noin, ei tosiaankaan tarvi olal mikään fitness vartalo ja sitäpaitsi se kisailu vartalo on jo sairaalloisen laiha vartalo, itse hoikka luonnostaan ja kulutan tosi paljon työn puolesta ja treenin puolesta mutta ihan normi painoinen, kuitenkin tykkään että naisella on vähän muotoja, eikä kukaan ole täydellinen, eikä vartalotkaan, ei munkaan vartalo ole täydellinen eikä tarvikkaan, liikun terveyden vuoksi.


    • Sales-person

      Ihminen ihastuu luonteeseen hyvinkin usein. Itse olen hoikka nainen, ja olen ihastunut mieheen täysin hänen luonteensa takia. Toki hänellä on myös ihanat silmät, ja söpöt hiukset. Ja kun hän hymyilee minulle, tuntuu että kaikki huolet on pois pyyhitty. Kun olen istunut hänen seurassaan, en ole aina edes huomannut muita ihmisiä :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6554
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      74
      5688
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3052
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1192
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1048
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      212
      961
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      873
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe