Tarvitsemme vahvan johtajan

KansaKapinaan

13

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haisee

      Edelleen tuo nuoria huijaava ukko saa vapaasti mainostaa epäasiallisesti itseään ja kaikki muut kommentit poistetaan.

      Äärimmäisen kaksinaismoralistista touhua palstan ylläpidolta:
      http://www.suomi24.fi/opastus/alaikaiset

      Ohjeet toteutettu yhteistyössä:
      Exit-hanke
      Mannerheimin lastensuojeluliitto
      Pelastakaa lapset Ry

      Eikä "moderaattori" uskalla edes kommentoida "ratkaisujaan"!

    • TarvitsemmeJohtajan

      Tarvitsemme nyt vahvan arvojohtajan, ja sitä tuo mies todellakin on! Mädännäisyyden ja rappion aikakausi saa riittää tässä kunnassa.

      • MitäTuotaHulluaNuolette

      • OletkoYlpeäItsestäsi

        Sinäkään et osaa mitään muuta kuin spämmätä ja jankuttaa turhaa paskaa!


    • OksettavaaTouhua

      Tuollaisten aloitusten jatkuva jättäminen poistamatta paljastaa jatkuvan rikollisen toiminnan suosimisen palstalla.

      Hienot on puheet, mutta käytäntö täysin toista!

      • Copy-on-KLONKKU

        Mikä tässä nyt on sinun ongelmasi? Miksi yrität lapsellisesti profiloida minua?

        Kaikki arvauksesi menevät metsään. Etkö voi hyväksyä sitä, että palstoilla voi keskusteluun osallistua joku älykäs? Siis sinua paljon älykkäämpi. Paljon.

        Osallistuminen Mäntyharjulaisiin elokuvaprojekteihin tulee vääjäämättä johtamaan loistavaan uraan joko HOLLYWOODISSA tai JAPANISSA!

        Olet sinä toivoton urpo. Koskaan ei ole liian myöhäistä hankkia elämä. Hanki.


      • KylläMEtiedetään
        Copy-on-KLONKKU kirjoitti:

        Mikä tässä nyt on sinun ongelmasi? Miksi yrität lapsellisesti profiloida minua?

        Kaikki arvauksesi menevät metsään. Etkö voi hyväksyä sitä, että palstoilla voi keskusteluun osallistua joku älykäs? Siis sinua paljon älykkäämpi. Paljon.

        Osallistuminen Mäntyharjulaisiin elokuvaprojekteihin tulee vääjäämättä johtamaan loistavaan uraan joko HOLLYWOODISSA tai JAPANISSA!

        Olet sinä toivoton urpo. Koskaan ei ole liian myöhäistä hankkia elämä. Hanki.

        Älä sinä Copy meille rupee.


      • AivanMahtavaNuorimies

        Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.

        Osallistuminen Mäntyharjulaisiin elokuvaprojekteihin tulee vääjäämättä johtamaan loistavaan uraan joko HOLLYWOODISSA tai JAPANISSA!

        Elokuvaproduktio opettaa erinomaisesti mitä tällaiset valtaisat tuotannot vaativat ja tukevat siten ammattitaidon kehittymistä.

        Suositellaan erityisesti nuorille eteenpäin pyrkiville neidoille.

        Tässä teille loistava ponnahduslauta elämässänne eteenpäin! Kuvakkeen kautta kohti loistavaa tulevaisuutta! Tie tähtiin on auki mäntyharjulaisten elokuvien avulla!


      • AivanMahtavaNuorimies kirjoitti:

        Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.

        Osallistuminen Mäntyharjulaisiin elokuvaprojekteihin tulee vääjäämättä johtamaan loistavaan uraan joko HOLLYWOODISSA tai JAPANISSA!

        Elokuvaproduktio opettaa erinomaisesti mitä tällaiset valtaisat tuotannot vaativat ja tukevat siten ammattitaidon kehittymistä.

        Suositellaan erityisesti nuorille eteenpäin pyrkiville neidoille.

        Tässä teille loistava ponnahduslauta elämässänne eteenpäin! Kuvakkeen kautta kohti loistavaa tulevaisuutta! Tie tähtiin on auki mäntyharjulaisten elokuvien avulla!

        Lopeta jo Copy.Ei sinua kukaan ota todesta.


      • NuorukaisessaOnMUNAA

        Mäntyharju ON elokuvapitäjä! meillä on Ilokuvafestivaalit ja lisäksi yli 200 elokuvan PRODUCTIOT.

        Mahtava NUORIMIES on mahdollistanut tämän kaiken!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe