Hopeaa Summasen johdolla.

Nina-Soturi

Raimo Summanen osaa asiansa.Hän on hyvä päävalmentaja.Toi hopean Suomeen.Kiitti Rami.Mihin helkkariin jäi Saksalaiset,Ruotsalaiset ja humoristiset Venäläiset.
Kanada on aina kova vastustaja,hyvin pärjättiin.HOPEE ON HIENO.Vähällä oltiin saada kultaa.Rami on rautaa.Kiitos myös koko joukkueelle.Teitte hyvän työn.

5

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjs

Summanen=jääkiekon Matti Nykänen, pösilö mikä pösilö.

• Ana

Hoppee ei todellakaan ollut summasen ansiota.summanen on iha hyvä valmentaja mutta eeiiii

• Ylimieliset Nöyräksi!

Että näin!

• Kaikkitietävä

Milloin tämä tapahtui?

• Dude

Kyllä kyllä. Suomella oli HUIPPU joukkue ja kaipaan sitä todella.. Meillä oli täydelliset moket, Kipru ja Lehtonen *nami*.. Sitten hyökkäys-ja puolustuspelaajat olivat myös huippuja! Summanen piti kuria. Niinimaalta meni hermot, ei kestänyt painetta. Mutta sanotaan näin, HOPEA OLI KAIKKIEN ANSIOTA! Vihdoin näytettiin taas maailmalle, että Finland RULES..!! =)=)=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3432
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3191
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      470
      1696
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      135
      1489
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      120
      1431
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1397
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      552
      1370
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1315
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49