Kuinka saan parhaiten käräytettyä pimeää työtä tekevän naapurin?
verot maksuun
7
506
Vastaukset
- suomi.nousuun
Jos et halua paloittelu surmaa kotiosi,on parempi ettet sekaannu asiaan.
- kommarivaltio
Muuta pohjoiskoreaan.
- päktuåbo
Mitä kyselemään kun ilmoitin jo.
Verottajalle vaan kun kaikki muutkin jaksaa maksaa.
Mikset siis sinä, vapaamatkustaja. - Eikiinnostaollenkaan
Joopa joo naapurin asiat ei kiinnosta, that is it. Koha hoitaa omansa, niin siinäki riittää sompailua.
- toinenluonto
Kiinnostaa silloin kun naapuri tekee elämisestään muille liiaksi näkyvää tai vaan muuten haittaavaa.
Ja kikyilyn ohessa ei pidä mitään "yrittäjiä" sallia verojaan pakoilemassa. - Kaasutoho
on aika hyvä käräyttämään.
- Morjesmummu
On se kumma kun noita vapaamatkustajia aina vaan piisaa...kuitenkin kunnan palvelut tiet ym. on käytössä isosti..mutta sukanvarteen vaan mahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237