Hyvää yötä/aamua entinen

B-naiseni

M-naiseni, ja kiitos illasta uusi hellä .

11

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bluokiteltu

      Mä oon A-luokan naisia :|
      Mistä sä ton B:n?
      Sori siitä että mä en alennu nyt näihin sun luokitteluihin. Se yks on nyt ainakin kaukana siitä A:sta että melkein naurattaa kun se kävelee kun mummo.

      Tää oli varmaan sulta jolla oli heti seuraavana päivänä uusi hoito ja veit sen samaan paikkaan kun mut. Jatka samaan malliin niin mä voin jatkaa eteenpäin ilman mitään ongelmia.

      • Pyylevä_typy

        Kyllä kääkän naikkoset tiedetään! M-eukko rumin reuhka.


      • SeksinEteenMitäVaan

        Miksi naida rumaa naista jos panna haluaa? Kiihottaako sellainen edes munaa juhlakuntoon ?

        3 promillen känniskö pistellään meneen rumia naisia ?

        Kyllä mäkin noita nähnyt olen kun 20-30 v vanhempia naisia joilla rankasti ylipainoa lähtee 29-30 v miehen kainalossa kotiin baarista.

        Mies melkein nukkuu pystyyn ja nainen hoippuu. Muut naureskelee että aamulla jätkällä on epämukava herätys kun tajuaa mikä vieressä nukkuu.


      • Bluokiteltu

        No juu kyllä :)

        Saahan sitä kuitenki itse pitää itseään A-luokan naisena mitä se sitten kenelleki tarkoittaa :D
        Oon kiitollinen kommentista jossa joku sanoi M naisen rumaksi reuhkaksi :) totuus on kiva kuulla tätä kautta kun ei sitä muuten kuule.

        Niin että kun tämä Ap omistaa ylipainoisen jota pitää A-luokan naisena ja minua keppiä B-luokan naisena.
        Kauneus on katsojan silmässä joten annetaan myös se mahdollisuus saada valita ja ei kaikki tykkää hoikista eikä laihoista.


      • SeksinTakiaMitäVain

        Yleensä se normaalipaino ja painoindeksi 20 on tutkimuksissa todettu eniten miesten mieleen. Niistä on useita nettijulkaisuja, joissa miehet sokkona valitsee eniten ulkonäöllisesti mieleen olevan naisen vartaloltaan.

        Itsekin olen vähän alle ihanteiden kun oma painoindeksi on 19,4.

        En kyllä mielestäni näytä miltään anorektiselta vaan normipainoiselta vaikka painoindeksillä ja puntarilla näyttää luvut pieniltä.

        Harvoin kuulen että kukaan lihavuutta tai yletöntä laihuutta ihannoisi.


        Miehiltä kuulee lauseen "kyllä naisessa pitää muotoja olla ja jotain mistä ottaa kiinni" mutta se tarkoittaa yleensä normaalipainoa, ei ylipainoa

        Olen näistä pitkät pätkät miesten kanssa jutellut joskus

        Minusta silti ärsyttävää liika ulkonäkökeskeisyys mutta kun pelkkää panoa miehet etsii niin ulkonäkö siinä keskeiseksi tekijäksi nousee jos ei sitten rankassa kännissä


      • sinäitte
        SeksinTakiaMitäVain kirjoitti:

        Yleensä se normaalipaino ja painoindeksi 20 on tutkimuksissa todettu eniten miesten mieleen. Niistä on useita nettijulkaisuja, joissa miehet sokkona valitsee eniten ulkonäöllisesti mieleen olevan naisen vartaloltaan.

        Itsekin olen vähän alle ihanteiden kun oma painoindeksi on 19,4.

        En kyllä mielestäni näytä miltään anorektiselta vaan normipainoiselta vaikka painoindeksillä ja puntarilla näyttää luvut pieniltä.

        Harvoin kuulen että kukaan lihavuutta tai yletöntä laihuutta ihannoisi.


        Miehiltä kuulee lauseen "kyllä naisessa pitää muotoja olla ja jotain mistä ottaa kiinni" mutta se tarkoittaa yleensä normaalipainoa, ei ylipainoa

        Olen näistä pitkät pätkät miesten kanssa jutellut joskus

        Minusta silti ärsyttävää liika ulkonäkökeskeisyys mutta kun pelkkää panoa miehet etsii niin ulkonäkö siinä keskeiseksi tekijäksi nousee jos ei sitten rankassa kännissä

        Komee mainospuhe ;)


      • Trololololo
        Bluokiteltu kirjoitti:

        No juu kyllä :)

        Saahan sitä kuitenki itse pitää itseään A-luokan naisena mitä se sitten kenelleki tarkoittaa :D
        Oon kiitollinen kommentista jossa joku sanoi M naisen rumaksi reuhkaksi :) totuus on kiva kuulla tätä kautta kun ei sitä muuten kuule.

        Niin että kun tämä Ap omistaa ylipainoisen jota pitää A-luokan naisena ja minua keppiä B-luokan naisena.
        Kauneus on katsojan silmässä joten annetaan myös se mahdollisuus saada valita ja ei kaikki tykkää hoikista eikä laihoista.

        Mitä saat tästä trollailusta? Mitä muutakaan tuo on; olet uskovinasi uppo-oudon tyypin horinoita "läskistä", aivan kuin hänellä olisi mitään tietoa, ketä tällä aloituksella haetaan tai ketä sinä tarkoitat. Että sattumalta sitten keskustelisitte juuri samasta ihmisestä 🙄 Ei kukaan voi olla noin tyhmä. Trollaat ja trollia on tämä aloituskin. Ehkä vain sitä varten sorvattu, että päästään jollain aasinsillalla haukkumaan. Neeext.


      • SeksinEteenMitäVain
        SeksinTakiaMitäVain kirjoitti:

        Yleensä se normaalipaino ja painoindeksi 20 on tutkimuksissa todettu eniten miesten mieleen. Niistä on useita nettijulkaisuja, joissa miehet sokkona valitsee eniten ulkonäöllisesti mieleen olevan naisen vartaloltaan.

        Itsekin olen vähän alle ihanteiden kun oma painoindeksi on 19,4.

        En kyllä mielestäni näytä miltään anorektiselta vaan normipainoiselta vaikka painoindeksillä ja puntarilla näyttää luvut pieniltä.

        Harvoin kuulen että kukaan lihavuutta tai yletöntä laihuutta ihannoisi.


        Miehiltä kuulee lauseen "kyllä naisessa pitää muotoja olla ja jotain mistä ottaa kiinni" mutta se tarkoittaa yleensä normaalipainoa, ei ylipainoa

        Olen näistä pitkät pätkät miesten kanssa jutellut joskus

        Minusta silti ärsyttävää liika ulkonäkökeskeisyys mutta kun pelkkää panoa miehet etsii niin ulkonäkö siinä keskeiseksi tekijäksi nousee jos ei sitten rankassa kännissä

        Viimeksi viihteellä yhden porukan kanssa kuuntelin naureskellen itsekseni kun kolme miestä (kavereitani ) arvioi baarin naisten perheitä. Hoikat mutta muodokkaat peput sai kaikkien kolmen huomion.

        Jokainen keskeytti juttunsa ja jäi katsomaan. Minä nauroin että jaahas tässä menee tovi kun miehet tokenee perselumouksesta ja keskustelut voi jatkua.

        Onneksi olen aika leppoinen persoona niin nauroin ja kysyin että voisko ne miehet sitten näyttää tai kuvailla täydellisen perseen.

        Nehän näytti sen. Normaalipainoisen naisen omenapyllyä oli yksimielinen näkemys.

        Luinen anoreksia poikapylly rasvaprosentilla 0 tai ylipainoisen ylileveä ahteri ei saanut ääniä!


    • elluhalloyb

      Nais veri nais(*_*)
      Se kel onni on se onnen kätkeköön...

    • elluhalloyb

      Jos sait vain sexsiä...
      Ei sama kuin rakkaus...
      Mut taitaa riittää miehille....(*_*)

    • Luokiteltutnaiset

      Taitaa tuo b luokan nainen olla sulla tosiaan pieni virkistys? Missäs a luokan nainen on sillä välin? Töissä? Helppoa kun heinän teko kunhan et kiinni jää näistä naisista. Aina kuitenkin kannattaa tuo a luokan nainen säästää parempi se on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe