Minulla Elisa liittymä, mutta en voi käyttää heidä sähköpostia. Tai voin jos vaihdan sitä uuteen aina vähän väliä mikä on todella työlästä. Ilmoittaa kaikille aina uudet osoitteesta. Kuitenkaaan kukaan Elisalta eikä omistakaan kavereisani, insejä ym , ole keksinyt miten roskapostin saisi loppumaan. Joten maksan liittymästä mutta palvelut täytyy ottaa muualta. Minusta ongelma ei ole kovin suuri teoriassa, käytännössä vaan kukaan ei ole osannut sitä ratkaista. Ja se, että on pakko joka hemmetin päivä poistaa satoja roskaposteja on p-juttu.
Se on kidutusta. Mutta hyvä firma muuten. Samaa sanoo muuten joku eksperttikin jolla business asian ympärillä, ei voi poistaa. Roskapostin estämiseen ei ole mitään keinoa, koska se mainosraha pyörittää koko bisnestä. Mutta jos on jokin asiaan littyvä vinkki ( on soitettu elisalle ja ostettu suodattimia ym) niin ihan kiva.
Roskapostia ei saa loppumaan???
Rehz
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839