Miehen piiskaus fantasia

sjapiiskat

Onko muita miehiä joitten fantasiana ja kiihotuksena on että toinen mies piiskaisi. Oma miehen haluaisi tulla toisen miehen piiskattavaksi ja aina kun puhutaankin tästä niin hänellä alkaa seisomaan. Ajattelin asiaa järjestää ja onhan meillä kimpasta kokemusta, mutta kiinnostaako tämä leikki vain bi miehiä vai olisko heterolla kiinnostusta. myöski millaista kokemusta ja saitko kunnolla pyllylle piiskaa.

188

8806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantelija

      Mulle on tullut tavallaan fetissi jälkeenpäin kun kaksi vanhempaa koulukaveria vei minut majalle ja piiskasi. Nyt muistelen sitä kun toinen piti kiinni ja toinen antoi kunnon piiskauksen vitsalla paljaalle pepulle. Piiskaaja otti lopuksi kaluni käteen ja kosketteli niitä.
      Syy miksi näin oli rangaistus kun olin ilmi antanut heidät tupakanpoltosta ja opettaja oli antanut kotimuistutuksen.

      • ei_hirmu_harvinaista

        Yleinen fantasia tuo on, vaikka ei näköjään aivan top kymppiin mahdu. Piiskan saannista yleensä fantasioi miehistä 28,5 % ja naisista 36,3 % (Christian Joyalin ja Julie Carpentierin tutkimus: The Prevalence of Paraphilic Interests and Behaviors in the General Population: A Provincial Survey 2017) ja tuo miesten luku pitäisi siis vielä korjata alaspäin niihin, jotka haluavat, että piiskaaja on mies.

        Itsekin olen ollut näitä jonkin kerran toteuttamassa. Tällaisessa asiassa on tuskin selkeää rajaa heteron ja bi:n välillä siis tyyliin, että "voiko absoluuttinen hetero tällaisen toteuttaa".


      • Piiskan-tarpeessa
        ei_hirmu_harvinaista kirjoitti:

        Yleinen fantasia tuo on, vaikka ei näköjään aivan top kymppiin mahdu. Piiskan saannista yleensä fantasioi miehistä 28,5 % ja naisista 36,3 % (Christian Joyalin ja Julie Carpentierin tutkimus: The Prevalence of Paraphilic Interests and Behaviors in the General Population: A Provincial Survey 2017) ja tuo miesten luku pitäisi siis vielä korjata alaspäin niihin, jotka haluavat, että piiskaaja on mies.

        Itsekin olen ollut näitä jonkin kerran toteuttamassa. Tällaisessa asiassa on tuskin selkeää rajaa heteron ja bi:n välillä siis tyyliin, että "voiko absoluuttinen hetero tällaisen toteuttaa".

        Onpa iso luku tuo 28,5 %, elikkä todennäköisesti sinä kohtaat joka päivä miehen, joka haaveilee piiskan saannista. Eikä ole ihme, jos netissä on tuhansittain videoita miesten piiskahommista.


      • Anonyymi

        Masterini peitti silmäni, asetti suuhuni pallon ja kiristi sen vyön niskassani. Kädet hän taivutti taakse ja sitoi ne kiinni kattoon, olin avuttomana kumarassa enkä nähnyt mitä ympärilläni tapahtui. Nahkainen piiska vihelsi ilmassa, tunsin kuinka polveni alkoivat pettää kun piiska iski pepulleni.
        Käteni irrotettiin minut talutettiin toiseen huoneeseen, asetettiin mahalleen aivan kuin voimistelupukille ja sidottiin kiinni. Tunsin kuinka selälleni valui sulaa kynttilää, hampaani upposivat suussa olevaan muoviseen palloon. Pepulleni levitettiin jotain, se kirvelsi piiskan jättämissä juovissa, samalla tunsin kuinka sormet upposivat anukseeni, sitten sinne upposi masterini kalu, parahdin koska se sattui.

        Hän nai anustani rajuin vedoin, aina kun yritin huutaa sain avokämmenestä pepulleni, sitten äkkiä kalu otettiin anuksestani ja master tuli eteeni ja runkkasi lastin päähäni, sperma valui silmilleni rätin välistä. Sitten yllättäen anukseeni lykättiin jo toista jäykkää isoa penistä, kun silmäni olivat peitettynä en nähnyt mistä oli kyse mutta edessäni oli vielä mies joka runkkasi viimeisiä sperman roiskeita kalustaan ja takanani toinen nai minua anukseen.

        Anukseni oli repeämäisillään, ja ei aikaakaan kuin tämä toinen kalu tuli ja syöksi lastinsa hiuksilleni, avuttomana tunsin samalla kuinka taas anukseeni upposi uusi kalu...


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet kiinnostaako live 62v v m Helsinki asia hoituu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masterini peitti silmäni, asetti suuhuni pallon ja kiristi sen vyön niskassani. Kädet hän taivutti taakse ja sitoi ne kiinni kattoon, olin avuttomana kumarassa enkä nähnyt mitä ympärilläni tapahtui. Nahkainen piiska vihelsi ilmassa, tunsin kuinka polveni alkoivat pettää kun piiska iski pepulleni.
        Käteni irrotettiin minut talutettiin toiseen huoneeseen, asetettiin mahalleen aivan kuin voimistelupukille ja sidottiin kiinni. Tunsin kuinka selälleni valui sulaa kynttilää, hampaani upposivat suussa olevaan muoviseen palloon. Pepulleni levitettiin jotain, se kirvelsi piiskan jättämissä juovissa, samalla tunsin kuinka sormet upposivat anukseeni, sitten sinne upposi masterini kalu, parahdin koska se sattui.

        Hän nai anustani rajuin vedoin, aina kun yritin huutaa sain avokämmenestä pepulleni, sitten äkkiä kalu otettiin anuksestani ja master tuli eteeni ja runkkasi lastin päähäni, sperma valui silmilleni rätin välistä. Sitten yllättäen anukseeni lykättiin jo toista jäykkää isoa penistä, kun silmäni olivat peitettynä en nähnyt mistä oli kyse mutta edessäni oli vielä mies joka runkkasi viimeisiä sperman roiskeita kalustaan ja takanani toinen nai minua anukseen.

        Anukseni oli repeämäisillään, ja ei aikaakaan kuin tämä toinen kalu tuli ja syöksi lastinsa hiuksilleni, avuttomana tunsin samalla kuinka taas anukseeni upposi uusi kalu...

        Olen luullut olevani vain vähän bisse mutta tämä tarina on juuri se mitä kaipaan. Olen ollut dominoiden kanssa mutta parasta olisi kun ei olisi naista vaan mies joka pystyy todella antamaan mitä kaipaan.


      • Anonyymi
        ei_hirmu_harvinaista kirjoitti:

        Yleinen fantasia tuo on, vaikka ei näköjään aivan top kymppiin mahdu. Piiskan saannista yleensä fantasioi miehistä 28,5 % ja naisista 36,3 % (Christian Joyalin ja Julie Carpentierin tutkimus: The Prevalence of Paraphilic Interests and Behaviors in the General Population: A Provincial Survey 2017) ja tuo miesten luku pitäisi siis vielä korjata alaspäin niihin, jotka haluavat, että piiskaaja on mies.

        Itsekin olen ollut näitä jonkin kerran toteuttamassa. Tällaisessa asiassa on tuskin selkeää rajaa heteron ja bi:n välillä siis tyyliin, että "voiko absoluuttinen hetero tällaisen toteuttaa".

        Meillä on kyllä siten, että ihana vaimoni haluaa omalta mieheltään piiskaa. Vaimoni on johtoportaassa firmassa ja vastuuta riittävästi. Siksi haluaa kuin vapautua kaikesta ja siksi piiskaus paljaalle pyllylle on hyvin rentouttavaa. Monesti vaimo joutuu pyytään kovempaa kuritusta mitä minä tohdin antaa. Mutta lopuksi pylly punoittaa kivasti ja vaimo haluaa myös rakastella lopuksi. Pylly pystyyn ja työnnyn takaapäin himosta vaimon kiimaiseen pimppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kyllä siten, että ihana vaimoni haluaa omalta mieheltään piiskaa. Vaimoni on johtoportaassa firmassa ja vastuuta riittävästi. Siksi haluaa kuin vapautua kaikesta ja siksi piiskaus paljaalle pyllylle on hyvin rentouttavaa. Monesti vaimo joutuu pyytään kovempaa kuritusta mitä minä tohdin antaa. Mutta lopuksi pylly punoittaa kivasti ja vaimo haluaa myös rakastella lopuksi. Pylly pystyyn ja työnnyn takaapäin himosta vaimon kiimaiseen pimppaan.

        Lisään tuohon vielä sen, että vaimoa hymyillyyttää joskus töissä kun piiskauksen jälkeisenä päivänä istuminen hiukan hankalaa, koska pylly on arka vitsasta. Samalla kuitenkin antaa määräyksiä ja ohjeita alaisille. Varsinaisessa kurituksessa vaimo myös haluaa välillä kunnon remmistä joka antaa kipakan äänen, kun jännityksestä värähtelevät pakarat remmitetään. Joskus myös samalla takakautta hieron vaimon klitorista, kun remmi laittaa pyllyn täriseen. Orgasmi on vaimolle erityisen voimakas ja antoisa. Ihana vaimoni on monta päivää sen jälkeen erityisen tyytyväinen ja onnellinen toisistamme. Rakkaus säkenöi monista asioista, kunhan molemmat niitä haluavat ja rohkeasti kokeilevat.


      • Anonyymi
        ei_hirmu_harvinaista kirjoitti:

        Yleinen fantasia tuo on, vaikka ei näköjään aivan top kymppiin mahdu. Piiskan saannista yleensä fantasioi miehistä 28,5 % ja naisista 36,3 % (Christian Joyalin ja Julie Carpentierin tutkimus: The Prevalence of Paraphilic Interests and Behaviors in the General Population: A Provincial Survey 2017) ja tuo miesten luku pitäisi siis vielä korjata alaspäin niihin, jotka haluavat, että piiskaaja on mies.

        Itsekin olen ollut näitä jonkin kerran toteuttamassa. Tällaisessa asiassa on tuskin selkeää rajaa heteron ja bi:n välillä siis tyyliin, että "voiko absoluuttinen hetero tällaisen toteuttaa".

        Sain vahhemmalta mieheltä piiskaa olimme molemmat alasti ennen piiskausta hän tutki käsin peppuvaon ,kalun ja pallit kuulusteli ,että kerroppa sedälle mitä tuhmuuksia olet tehnyt en totellut ja sain monihaaraisella koivuvitsalla lujan pitkäkestoisen vitsapiiskauksen pylly kuumoitti ja kirveli kun sain vitsaa alisti myös kokemus oli kiihoittava piiskanantaja oli eläkkeellä oleva ankara miesopettaja kuka oli myös toiminut poikakodissa jossa hänen tehtäviinsä kuului mm selkäsaunojen anto sainkin tehdä tuttavuutta sedän antamiin kurituksiin koivu,paju ,rottinkipiiskoihin ja hän hoiti tehtävän perusteelisesti unohtamatta erotiikkaa olin silloin 25v .Tapehtumista jäi muistot jotka oli mieluisia ja olenkin uusinut niitä nykyäänkin 64 vuotiaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masterini peitti silmäni, asetti suuhuni pallon ja kiristi sen vyön niskassani. Kädet hän taivutti taakse ja sitoi ne kiinni kattoon, olin avuttomana kumarassa enkä nähnyt mitä ympärilläni tapahtui. Nahkainen piiska vihelsi ilmassa, tunsin kuinka polveni alkoivat pettää kun piiska iski pepulleni.
        Käteni irrotettiin minut talutettiin toiseen huoneeseen, asetettiin mahalleen aivan kuin voimistelupukille ja sidottiin kiinni. Tunsin kuinka selälleni valui sulaa kynttilää, hampaani upposivat suussa olevaan muoviseen palloon. Pepulleni levitettiin jotain, se kirvelsi piiskan jättämissä juovissa, samalla tunsin kuinka sormet upposivat anukseeni, sitten sinne upposi masterini kalu, parahdin koska se sattui.

        Hän nai anustani rajuin vedoin, aina kun yritin huutaa sain avokämmenestä pepulleni, sitten äkkiä kalu otettiin anuksestani ja master tuli eteeni ja runkkasi lastin päähäni, sperma valui silmilleni rätin välistä. Sitten yllättäen anukseeni lykättiin jo toista jäykkää isoa penistä, kun silmäni olivat peitettynä en nähnyt mistä oli kyse mutta edessäni oli vielä mies joka runkkasi viimeisiä sperman roiskeita kalustaan ja takanani toinen nai minua anukseen.

        Anukseni oli repeämäisillään, ja ei aikaakaan kuin tämä toinen kalu tuli ja syöksi lastinsa hiuksilleni, avuttomana tunsin samalla kuinka taas anukseeni upposi uusi kalu...

        älä valehtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tuohon vielä sen, että vaimoa hymyillyyttää joskus töissä kun piiskauksen jälkeisenä päivänä istuminen hiukan hankalaa, koska pylly on arka vitsasta. Samalla kuitenkin antaa määräyksiä ja ohjeita alaisille. Varsinaisessa kurituksessa vaimo myös haluaa välillä kunnon remmistä joka antaa kipakan äänen, kun jännityksestä värähtelevät pakarat remmitetään. Joskus myös samalla takakautta hieron vaimon klitorista, kun remmi laittaa pyllyn täriseen. Orgasmi on vaimolle erityisen voimakas ja antoisa. Ihana vaimoni on monta päivää sen jälkeen erityisen tyytyväinen ja onnellinen toisistamme. Rakkaus säkenöi monista asioista, kunhan molemmat niitä haluavat ja rohkeasti kokeilevat.

        En usko sanaakaan, idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain vahhemmalta mieheltä piiskaa olimme molemmat alasti ennen piiskausta hän tutki käsin peppuvaon ,kalun ja pallit kuulusteli ,että kerroppa sedälle mitä tuhmuuksia olet tehnyt en totellut ja sain monihaaraisella koivuvitsalla lujan pitkäkestoisen vitsapiiskauksen pylly kuumoitti ja kirveli kun sain vitsaa alisti myös kokemus oli kiihoittava piiskanantaja oli eläkkeellä oleva ankara miesopettaja kuka oli myös toiminut poikakodissa jossa hänen tehtäviinsä kuului mm selkäsaunojen anto sainkin tehdä tuttavuutta sedän antamiin kurituksiin koivu,paju ,rottinkipiiskoihin ja hän hoiti tehtävän perusteelisesti unohtamatta erotiikkaa olin silloin 25v .Tapehtumista jäi muistot jotka oli mieluisia ja olenkin uusinut niitä nykyäänkin 64 vuotiaana

        Hei 64v mies miten sinulle esim s-posti tai muuta yh osoitetta?


    • Kaikki on mahdollista, jos toimitaan fiksusti.

      • Anonyymi

        Oletko mies ja kiinnostunut minkä ikäinen vogel


    • Tirkistelija-Timo

      Minulla on sellainen fantasia, että haluaisin päästä näkemään kuinka roteva mies piiskaa ruipelon miehen. Ottaa piiskattvan väkisin polviensa päälle mahalleen, paljastaisi pakarat ja antasi vitsaa pyllylle pitkään. Olisi kiva katsella rotevan miehen lihaksien pullistelua ja piiskattavan ilmeitä toimituksen eri vaiheissa.

    • Raumanjussi

      Mistä päin olette, mua vois kiinostaa tulla piiskaamaan miehesi, siis olen hetero mutta kunnon kuritus kyllä järjästyy.

    • Kyllä tuo on aika tavallinen fantasia miehillä. Saada nimen omaan miehen antamana selkäsauna ja koko jutun täydentäisi, jos vaimo olisi sitä todistamassa. Kommentoiden jotain näkemästään ja virnuillen kurinpitoa seuratessaan. Järjestä vaan miehellesi tuo kokemus ja mikäli kiinnostaisi ottaa kuritettavaksi toinenkin mies, niin olen valmis siihen. Voisin järjestää yhteyden tuollaisen miehille piiskaa antavan heteromiehen kanssa.

    • asdfjkl

      Että mies haluaisi selkäsaunan toiselta mieheltä kuulostaa erikoiselta, mutta on hyvinkin ronsaasti totta. Syy moiseen villitykseen on pohtimisen arvoinen. Jos minun olisi pakko ottaa selkäsauna, niin tuttavapiirissäni ei ole yhtään naista jolta suostuisin sen ottamaan, muutama mies kyllä löytyisi.

      En ole kokenut, mutta varmasti löytyisi sellaisia miehiä, jotka pelkän karisman voimalla saisvat minut piiskattavakseen. Tosin oma isäni ei tuossa hommassa onnistunut. Mutta pätevä käskyttäjä, jolla olisi vielä pystyvä olemus, hoitaisi kurituksen ilman ongelmia.

      Naisen kanssa on tunne, että sinä viet koko hommaa, mutta miehen kanssa sinua viedään, eikä peruminen ole ollenkaan helppoa, jos mies on jo toimeen tarttunut.

      • Hyvin vastasit. Tärkein on kyllä se karisma, ei niinkään fyysiset seikat. Tosin tietysti isokokoinen riski mies, joka olisi vielä tarpeeksi jämäkkä olisi ideaali henkilö. Voimakas karisma on kyllä jo yksinään sellainen seikka joka saisi minutkin tottelemaan ja alistumaan tilanteeseen.
        Tietysti kokonaan toinen asia olisi se, että tuollainen mies kyllä antaisi samalla kertaa myös vaimolle kunnollisen kurituksen samalla kertaa. Se olisi kyllä aivan oikein ;).


      • Penkkipunnetaja

        Karisma olisi tietenkin hyvä ja vaikuttava tekiä, mutta fyysinen voima puhuttelee siksi, että sitä ei mitenkään pääse karkuun.

        Voimatasoissa on ihmisten välillä valtavat erot, esim. jos kaksi saman kokoista miestä menisi ensimmäisen kerran kuntosaliin, niin toinen nostaisi penkistä nippanappa 40 kg ja toinen runttaisi heti 100 kg. Oma havaintoni noista riskeista miehistä on, että he ovat pirun nopeita liikkeissään, se on kai sitä nopeaa voimaa. Sellainen kaveri jos nappaa niskasta tai käsivarresta kiinni, niin siinä kyllä unohtuu kaikki muu, se sattuu sen verran. Siinä yrittäessään irrottaa kouraa niskastaan menettääkin housunsa ennen kuin huomaa mitään.

        Minulla on ollut kaveri jonka päätin haastaa leuanvetokilpailuun, olin ensin harjoitellut muutaman viikon ja sain kymmenen leukaa. Kaveri painoi kymmenen kiloa enemmän kuin minä ja veti 23 leukaa harjoittelematta. Enhän minä malttanut olla härkkimättä häntä, niin päästiin voimankoetuksiin mies miestä vastaan: painia, tai hän nappasi kiinni ja vei minut pihalle, joskus sain vähän isän kädestäkin. Suoraan en kehdannut häneltä piiskaa pyytää, eikä hän koskaan sitä tarjonnut. Mutta siitä olen varma, että halutessaan hän olisi pystynyt minulle oikeaoppisen selkäsaunan antamaan. Minusta hänellä ei ollut erityisesti karismaa, leppoisa rauhallinen kaveri, jolla oli rutkasti voimaa. Ehkä hänen karismansa olisi lisääntynyt, jos olisi minut kunnolla piiskannut


      • Luulen kyllä, että karisma olisi lisääntynyt aina paljon sen jälkeen. Kumman määrän muuten sinä nostat penkistä, 100 vai 40kg? Itsellä taistaisi jäädä tuohon 40 kiloon, joten minusta ei olisi ollut yhtään vastusta tuolle kaverillesi.
        Sääli ettei hän sinulle antanut piiskaakin tuon isän kädestä annetun painin jälkeen. Voisi kyllä olla kiinnostava kokemus itsellekin tuollainen paini. Tietysti etukäteen olisi selvä, että hävinnyt saisi kaupan päälle vielä maistaa vitsaa.


      • Ihan-sama-juttu
        tuhma-poju kirjoitti:

        Luulen kyllä, että karisma olisi lisääntynyt aina paljon sen jälkeen. Kumman määrän muuten sinä nostat penkistä, 100 vai 40kg? Itsellä taistaisi jäädä tuohon 40 kiloon, joten minusta ei olisi ollut yhtään vastusta tuolle kaverillesi.
        Sääli ettei hän sinulle antanut piiskaakin tuon isän kädestä annetun painin jälkeen. Voisi kyllä olla kiinnostava kokemus itsellekin tuollainen paini. Tietysti etukäteen olisi selvä, että hävinnyt saisi kaupan päälle vielä maistaa vitsaa.

        No jutun ydin paljastuu sinulle sitten kun käyt armeijan. Ei se alikessu mikään lihaskimppu ole, mutta kummesti sitä tottelet.


      • Penkkipunnertaja
        tuhma-poju kirjoitti:

        Luulen kyllä, että karisma olisi lisääntynyt aina paljon sen jälkeen. Kumman määrän muuten sinä nostat penkistä, 100 vai 40kg? Itsellä taistaisi jäädä tuohon 40 kiloon, joten minusta ei olisi ollut yhtään vastusta tuolle kaverillesi.
        Sääli ettei hän sinulle antanut piiskaakin tuon isän kädestä annetun painin jälkeen. Voisi kyllä olla kiinnostava kokemus itsellekin tuollainen paini. Tietysti etukäteen olisi selvä, että hävinnyt saisi kaupan päälle vielä maistaa vitsaa.

        En tiedä paljonko menisi nyt, mutta kerran kävin yhden talven kuntosalilla, silloin pääsin muistaakseni 45 kiloon.

        Tuo etten saanut oikeaa selkäsaunaa saattoi olla hyväkin ratkaisu, nimittäin pihalle jäähtymään vieminen ja läpsimiset kävivät kovasti meikäläisen kunnialle. Jos olisin saanut risua paljaalle pehvalle, olisi suhteemme ehkä katkennut lopullisesti. Sen olin hyväksynyt, että saan häneltä kurmootusta, mutta sekin nolotti, kun joku oli näkemässä. Hän oli ilmeisesti viisaampi kuin minä ja tajusi, että minä menettäisin kasvoni lopullisesti selkäsaunan saadessani.

        Edvin Laineen ohjaamassa Seitsemän veljestä elokuvassa Eero on melkoisessa paniikissa kun saa kunnolla piiskaa. Minulle olisi käynyt juuri samalla tavalla, jos hän olisi minut piiskannut. Päiväunissa hän minut nykyisinkin piiskaa, astuu ovesta sisälle koivuraipan kanssa kuin Jukolan Juhani, sen pitemmälle hänen ei tarvitse mennäkään.

        Jos olisimme asuneet kahdestaan autiolla saarella, niin varmasti olisin piiskaa saanut.


      • Nahkavyöstä
        tuhma-poju kirjoitti:

        Luulen kyllä, että karisma olisi lisääntynyt aina paljon sen jälkeen. Kumman määrän muuten sinä nostat penkistä, 100 vai 40kg? Itsellä taistaisi jäädä tuohon 40 kiloon, joten minusta ei olisi ollut yhtään vastusta tuolle kaverillesi.
        Sääli ettei hän sinulle antanut piiskaakin tuon isän kädestä annetun painin jälkeen. Voisi kyllä olla kiinnostava kokemus itsellekin tuollainen paini. Tietysti etukäteen olisi selvä, että hävinnyt saisi kaupan päälle vielä maistaa vitsaa.

        Mutta ei kai se kokoero ja fyysinen voima kaikki ole...? Jospa laittaisin sinut nahkakahleisiin ja kaulapantaan,sitten vaikka nahkavyötä pakaroille...
        Voihan tosin olla,että jos kalusi moisesta jäykistyisi,ehkäpä 'leikkisin' sillä remmin annon jälkeen... Tiedä vaikka saisit myös nahkatapin suuhusi...


      • Vähän-rotia

        Siinä fyysisessä voimassa on se idea, että kuritus säilyisi isä-poika kurituksen kaltaisena piiskauksena. Minun viisari löisi otsaani, jos asuntoni ovelle ilmestyisi oikea voimanpesä vitsan kanssa.

        Kyllä minä sinuakin ihailisin, jos pystyisit rimpuilustani huolimatta minut kahlitsemaa, niin tietenkin voimakkaampana sinulla olisi oikeus kurittaa minua. Kaulapanta ei minua sykäytä. Sinun määräyksiä ainakin sen päivän mielelläni tottelisin, paitsi jos haluan lisää piiskaa.

        Eikä voimaa ja kokoa tarvitse olla niin hirveästi jos hallitsee tekniikan. Kouluaikana fantasioin luokkakaveristani, joka oli minua lyhyempi mutta leveäharteinen ja erittäin miehekkään näköinen ja oloinen. Kymmenet kerrat hän minut piiskasi kun onanoin.

        Piiskauksen jälkeen sinun auktoriteettisi tietenkin kasvaisi, mutta hanttiin minä pistäisin luultavasti koko ikäni, koska kaikkei mahtavinta on hävitä kamppailussa toiselle miehelle. Tuskin se halu minusta lähtisi vaikka piiskaisit kuinka kovasti, suhteemme vain katkeaisi.


      • Nahkavyöstä
        Nahkavyöstä kirjoitti:

        Mutta ei kai se kokoero ja fyysinen voima kaikki ole...? Jospa laittaisin sinut nahkakahleisiin ja kaulapantaan,sitten vaikka nahkavyötä pakaroille...
        Voihan tosin olla,että jos kalusi moisesta jäykistyisi,ehkäpä 'leikkisin' sillä remmin annon jälkeen... Tiedä vaikka saisit myös nahkatapin suuhusi...

        Jos nyt kuitenkin joku H:ki,ja haluu kokeilla,vaikka vanhempikin setä...


      • Anonyymi
        Penkkipunnertaja kirjoitti:

        En tiedä paljonko menisi nyt, mutta kerran kävin yhden talven kuntosalilla, silloin pääsin muistaakseni 45 kiloon.

        Tuo etten saanut oikeaa selkäsaunaa saattoi olla hyväkin ratkaisu, nimittäin pihalle jäähtymään vieminen ja läpsimiset kävivät kovasti meikäläisen kunnialle. Jos olisin saanut risua paljaalle pehvalle, olisi suhteemme ehkä katkennut lopullisesti. Sen olin hyväksynyt, että saan häneltä kurmootusta, mutta sekin nolotti, kun joku oli näkemässä. Hän oli ilmeisesti viisaampi kuin minä ja tajusi, että minä menettäisin kasvoni lopullisesti selkäsaunan saadessani.

        Edvin Laineen ohjaamassa Seitsemän veljestä elokuvassa Eero on melkoisessa paniikissa kun saa kunnolla piiskaa. Minulle olisi käynyt juuri samalla tavalla, jos hän olisi minut piiskannut. Päiväunissa hän minut nykyisinkin piiskaa, astuu ovesta sisälle koivuraipan kanssa kuin Jukolan Juhani, sen pitemmälle hänen ei tarvitse mennäkään.

        Jos olisimme asuneet kahdestaan autiolla saarella, niin varmasti olisin piiskaa saanut.

        Aleksis Kiven tuotannossa noita selkäsaunoja jaellaan sinne sun tänne, lieneekö ollut yleinen tapa 1800-luvulla. Seitsemässä veljeksessä piiskaaminen esillä varmaan lähemmäksi kymmenen kertaa. Tässä muutamia esimerkkejä:

        1. Juhani ottaa Eeron polvelleen ja Simeoni alkaa laskea pojalta housuja. Eero oli lähes parikymppinen, mutta Kivi pitää mahdollisena, että Juhani olisi hänet vielä saanut piiskattua.

        2. Tuomas pitää Eeroa aloillaan, kun Juhani piiskaa. Syynä rahojen hävittämin kaupungin humuun.

        3. Simeoni ja Tuomas pitelevät Eeroa, kun Juhani käyttää vitsaa. Syynä oli se, että Eero pöyhkeilee lukutaidollaan ja pilkkaa veljiään.

        Tämä kolmas piiskauskohtaus on minua aina puhutellut Laineen elokuvassa. Simeoni ja Tuomas tuovat rimpuilevan pojan paikalle. Kun Juhani saa Eerosta otteen, kääntyy tämä helposti piiskausasentoon. Eero varmasti rimpuilee vieläkin, mutta Juhanilla on niin paljon voimaa, että Eeron rimpuiluun hänen ei tarvitse kiinnittää yhtään huomiota.

        Jukolan pojat saivat pienenä piiskaa, kun olivat metsässä karkumatkalla. Äiti käytti vitsaa, jos vastarintaa esiintyi, niin paikalla oli kylän muijia, jotka auttoivat piiskauksessa.

        Aikuisiällä kaikki piiskaustuumat oli miesten välisiä. Juhani suunnitteli piiskaavansa pitäjän lukkarin, mutta toiset veljet estivät sen.
        Simeoni suunnitteli itsemurhaa ja veljekset keskustelivat millaista hoitoa hän tarvitsi. Esille nousee veljellinen piiskaus, sitä ei kuitenkaan pantu käytäntöön. Oliko tuollainen piiskausten paljous ajan henki, vai oliko Aleksilla fetissi.

        Kiven tiedetään piiskanneen ainakin koulukaverinsa ilmeisesti ylioppilaaksi tultuaan. Piiskattu oli muutamia vuosia nuorempi ja Aleksi oli iso mies aikalaisiinsa verrattuna, joten piiskaaminen on onnistunut häneltä helposti.


    • Minä fantasiodaan että joku nainen antaa minulle piiskaa!

    • Tekee-makiaa

      Miltä tuntuisi olla tuossa tuon tytön paikalla. Alistuneena piiskaukseen.
      tnaflix.com/bizarre-porn/No-Sound-Extreme-Painful-Spanking-for-slut-Barbara/video342002

      • Noin-se-menee

        Noin sen pitää mennä. Tekee kipeää, mutta pelkkä sana sai tytön pysymään paikallaan uutta läimäystä varten.


      • Anonyymi

        Olisi upeaa saada piiskaa


    • doupleknotty

      Fantasiani on, että pariskunnan naisen kanssa sitoisimme miehen "sammakko asentoon" ja antaisimme herralle raippaa vuoroperään. Sen jälkeen köyttäisin naisen "käyttökelpoiseen" pakettiin ja harrastaisin seksiä miehen nenän edessä.
      Lopuksi pariskunta 6 / 9 pakettiin ja varmistaisin aktiivisuuden riittävällä raipan käytöllä kohdistuen passiivisempaan osapuoleen.

      Saahan sitä haaveilla.

      • Pari02

        Voisi olla kiihoittava kokemus tosin meidät saisi tottelevaiseksi ihan vaan piskauksella.


      • Nahka-puree

        Karismaa on nahkarotsijätkässä, hänelle tuskin tohtisin pistää yhtään hanttiin. En tiedä mistä sellainen kunnioitus on tullut mutta tuntuu pysyvän.


      • Pari02 kirjoitti:

        Voisi olla kiihoittava kokemus tosin meidät saisi tottelevaiseksi ihan vaan piskauksella.

        Noinhan sen pitää ollakin. Mikäli kahleita ja sitomisia tarvitaan, ei taida löytyä kurinpitäjältä tarvittavaa karismaa. Muutenkin on tainnut tämä ketju muuttua ensimmäisestä kirjoituksesta. Ei siinä ollut puhetta muusta, kun piiskan saamisesta toiselta mieheltä.


      • Häviäjäksi-tuomittu

        Kyllä poika masentuu paikoilleen, kun näkee haban pullistuvan komeasti ja tuntee vantteran miehen isällisen voiman.

        En tiedä mitään kiihottavampaa kuin vahva miehinen käsi pitelemässä notkeaa koivupiiskaa.


      • Anonyymi
        Häviäjäksi-tuomittu kirjoitti:

        Kyllä poika masentuu paikoilleen, kun näkee haban pullistuvan komeasti ja tuntee vantteran miehen isällisen voiman.

        En tiedä mitään kiihottavampaa kuin vahva miehinen käsi pitelemässä notkeaa koivupiiskaa.

        Juuri niin vanhempi seniorimies ja napakka kunnon koivuvitsa kourassa ja se tunne kun tiedät ,että kohta paljas pyllistetty pyllysi saa lujan piiskauksen mieheltä ja sinulta näkyy kaikki paikat joita hän tietysti kopeloi välillä ja sitten jatkaa vitsanantoa ja olet lujassa otteessa pylly paljaana ja pitkäkestoinen vitsapiiskaus jatkuu juuri niin kauan kuin piiskaaja päättää


    • Minä tykkää että se on kumma kun täällä Suomessa ei ole joku vapaita naisia joka halua leikkiä piiskaleikkiä?Minä olen mukana yksi saitti ruotsissa joka käsittää piiskausleikkiä ja siellä on vaikka kuinka paljo vapaita naisia joka halua saada ja anna piiskaa!

      • Kerrotko sen ruotsalaisen saitin nimen minullekin?


      • tuhma-poju kirjoitti:

        Kerrotko sen ruotsalaisen saitin nimen minullekin?

        Darkside.se ja haluat lukea paljo tuo kun pojat ja tytöt saavat piiskaa eli teinilapset,jotkut on yli 20 v siellä minä olen saanut monta orgasmia ja sen nimi on smisksajten!Se kuullostaa huonosti tuo pimeäsivu mutta siellä on jopa uskollisia joka on oma sivu siellä!


      • Anonyymi

        Oletko saanut miehiltä piiskaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut miehiltä piiskaa

        Jos kysyt minulta on saanut piiskaa mieheltä!Ei se on väliä jos se on nainen eli mies mutta en kehtaan olla miehen kansa,sen takia minä haluan että nainen piiskaa minua!


    • Piiskattupoika

      Mun fantasijani on olen makkarissa valmiiksi alaste ja ovikello herkeä eloon. Ja mut komennetaan esille ja porukan eteen sekä tuolilla istuu riski karju suurin piirtein Toni halmeen näköinen sälli. Ja sitten se riemu mun kohallani alkaa kun olen Tonin sylissä vatsallani ja remmi paukkuu mun perä pääni päällä. Mutta tämä ei ole 100% fantasijani valitettavasti. Mulla on vaimoni, anoppini sekä oma
      äitini vielä lisäksi eli kyllä ne pojan pehmittävät valitettavasti.

    • Polvelta-ammuttu

      Onhan se melkoinen tilanne, kun joutuu riskin miehen syliin mahalleen, hän pystyy vasemmalla kädellään pitelemään sinut aloillaan ja oikea koura kaivaa pakaroita paljaaksi. Toisinaan hän joutuu korjaamaan otetaan vielä ennen piiskausta. Kun vitsa alkaa töihin, minä tunnustan itselleni että hävisin ja laukesin. Siinä minä sitten olen kiltisti ja hän saisi päättää kaunako kurittaa ja kuinka lujaa.

    • Paha-paikka

      Liikuntaa harrastavan aikuisen miehen jaloissa on valtavasti voimaa, siksi minusta oikea paikka on joutua sellaisen miehen jalkojen väliin kontalleen tai mahalleen. Siinä on sellainen loukku, että siitä ei niin vain lähdetä. Sitten housut alas ja vitsa töihin

    • Kunnolla-piiskaa

      Kyllä on, housut väkisellä alas ja jätkä tiukkaan otteeseen, sitten notkea vitsa "hyväilemään" paljaita pakaroita.

    • Sylivanki

      Kerran yksi kovasti riski kaveri rupesi antamaan minulle isän kädestä. Se oli melkoista pölläkkää kun hän käsitteli minua. Ihmettelin hirveästi tilannetta, vaikka minä yritin kuinka ulos hänen otteestaan, niin hän tuntui olevan aina täysin edessä, ihan kuin hän olisi ollut joku pallo, joka ympäröi minut joka puolelta. Luultavasti se tunne tuli siitä, että minä en pystynyt murtamaan yhtäkään hänen otteestaan, enkä päässyt mihinkään, vaikka raivolla taistelin vapautuakseni.

      • Vankila-kutsui

        Samoin yksi korsto teki tuon väkisin. Sai 16 kk ehdotonta.


      • Asiallinen-kuritus
        Vankila-kutsui kirjoitti:

        Samoin yksi korsto teki tuon väkisin. Sai 16 kk ehdotonta.

        Mitä se korsto oikeasti teki, kun noin kovan tuomion sai? Ei kai siitä vankilaan joudu, jos antaa vähän pyllylle "isän kädellä"?


    • kiihittavaa

      Minua kiinostaisi saada piiskaa toiselta yli 60v mieheltä pepulle..Myös nipistely reisien väliin ja pyykipojat kiihottaa..Olen 66v

      • Nakakahleissako

        Itse kyllä vasta 53,mutta kyllä pyykkipoikia löytyisi nänneihin ja kyvespusseihin,nahkavyötä pakaroille... on nahkaiset kahleetkin,jos et muuten paikallasi pysy...


      • kiihottavaa
        Nakakahleissako kirjoitti:

        Itse kyllä vasta 53,mutta kyllä pyykkipoikia löytyisi nänneihin ja kyvespusseihin,nahkavyötä pakaroille... on nahkaiset kahleetkin,jos et muuten paikallasi pysy...

        Pyykipojat kivespusseihin olis ihan ok..sitomisesta en välitä


      • Itse olen laittanut pyykkipoikia nänneihin ja palleihin kun olen runkannut


      • Anonyymi

        Ole 62v mies Helsinki saat piiskaa pyllylle luonani tuo vitsat notkeat pajut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole 62v mies Helsinki saat piiskaa pyllylle luonani tuo vitsat notkeat pajut

        Siis minne?


      • Anonyymi

        64v Laajasalosta Helsinki saat vitsaa annan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minne?

        Laajasaloon Helsinki


      • Anonyymi

        Tule kylään saat 64v mies antaa piiskaa sulle pyllylle sinä 66v Helsinki Laajasalosta tule vitsat mukanasi kylään


    • Hieno-kokemus

      Väkisillä piiskaa, siinä se alkuosa eli väkisillä on ikään kuin esileikki, siinä kummasti lämpenee ja mittari nousee, kun selvästi vahvempi kaveri valmistelee piiskausta varten. Sitä on korkeimmissä sfääreissä vaikka onkin kurittajan alla tiukassa otteessa, tai lujasti reisien välissä jumissa. Tarpeeksi riskillä miehellä pysyy heikompi kaveri koreasti kainaloon puristettuna kun housuja lasketaan. Se on mahtava tunne, kun tajuaa, että kohta minut piiskataan, enkä pysty sitä mitenkään estämään.

      Aivan järjettömän mieletöntä on olla pylly paljaana beefyn miehen sylissä, kun koivupiiska tanssii isällisen kurittajan kädessä. Itse on hävinnyt matsin ja keskittyy vain piiskan saantiin.

      • Beefyn-Poika

        Tunne iskee melkein kuin sähköisku, kun tajuaa miten vahvat käsivarret kurittajalla on ja kimmoisat rintalihakset. Hän on todella lihaksikas minuun verrattuna.Mukavasti lihakset pullistelee kun minua nujerretaan piiskattavaksi. Pääni on hänen kainalossaan, sileä viileä iho painaa kummaltakin puolelta poskeani. Olen jo sellaisen hormoniryöpyn kourissa, ettei minusta ole enää vastusta. Tuntemukset nivusissa helpottaa hetkeksi, kun ajattelen tulevaa löylytystä ja sen kipuja. Toivon hartaasti, että hän pitäisi minulle puhuttelun sen jälkeen kun on saanut housuni alas. Olisi mieletöntä olla tuollaisen käsivatten puristuksessa ja kurkistella hänen jykevää reittä. Mutta ei hän ole puhetyöläinen vaan raskaan ruumiillisen työn tekijä, jonka teot puhuvat enemmän sanomiset. Hän on minulle piiskaaja.

        Heti kun poika on valmiina hän aloittaa piiskaamisen, ei hän edes tiedä, että minulle olisi tärkeämpää hävitä hänelle väännössä kuin piiskan saaminen. Hän on maailman komein mies ja minä nautin mielettömästi joutuessani hänen polvelleen. Tietenkin minä tunnen häpeää, en niinkään siitä, että hän piiskaa minut, vaan siitä, että minussa on tällainen valuvika.


    • Onko täällä joku naisia joka halua anna eli saada piiskaa?Mielummin yli 50 v koska minä olen 60 v

    • Ajat-muuttuvat

      Vaikka halajan saavani piiskaa, niin kuitenkin olen niin arka, että pistän aina kovasti vastaan. Vastarinta loppuu siinä vaiheessa, kun pylly on paljastettu ja varsinainen kuritus alkaa. Onkohan kaikilla miehillä sama, ihan kuin tunnustaisi häviönsä ja alistuisi kiltisti piiskattavaksi.

      Lapsena saattoi ajatuksena olla, että alistumalla homma loppuisi nopeammin. Nykyään kunnioittaa piiskaajaa ja tuollaiselta pystyvältä kaverilta kehtaa ottaa selkäsaunan jopa kiltisti, ettei hän vain luovu piiskausoikeudestaan.

    • Roba

      Ehkä olisi syytä perustaa klubi, jossa miehet saavat/antavat toisilleen selkään.

      • On-jo

        On jo. Eivät ole mikään uusi keksintö.


      • FuturistiX

        Olisihan se jännää, siellä viisi innokasta piiskanantajaa odottaa, että paikalle ilmestyisi ensimmäin piiskaa haluava pojanrääpäle.


    • suppari

      Yhdistys, epävirallinenkin olisi paikallaan. Nyt vain yksi vaimon naispuolinen kaveri tietää meidän "salaisuuden" ja on päässyt nauttimaan vaimoni käsittelystä. En ollut näkemässä, enkä pääse kuulemma piiskaamaankaan, kun voi olla liian voimallista

      • Anonyymi

        Missä vitsapapat kokoontuu kyselee 64v tuhmapyöreäpylly mies haluaa vanhempia seniorimiehiä antamaan pyllylle hoitoa 65-75 v miesten antamina


    • Roba

      On jo missä?

    • uskomatonta

      Oma fantasia tuli kun näin uimahallin suihkussa miehen kiinteät pakarat ja niissä punertavia jälkiä. Ajattelin niiden olevan syntyneen piiskan käytöstä ja mielikuvitukseni oli mistä kyseinen mies oli saanut nauttia. Olihan siinä pitelemistä kun minulla alkoi seistä ja aloin fantasioimaan piiskaamisesta ja jos mies tekisi sen minulle. Vaimolle sitä kerroin koska itse huomasin miten bi-seksi alkoi kiihottamaan ja ajatuksena että vaimo katselisi sivusta on myös oma fantasia.

    • juPeco

      Olen bi-mies ja monta kertaa saanut kovan piiskauksen ja lopuksi kunnon pyllypanon mieheltä. Paras kokemus oli se, kun olin päätynyt pariskunnan orjaksi. Sekä nainen että mies piiskasivat minua kunnolla, session päätteeksi jouduin nuolemaan emännän pillua isännän samaan aikaan pannessa minua peppuun.

      • 02ukm

        Minullakin on haave saada samanlainen kokemus parin kanssa toki mies parikin kävisi.


    • vierailia

      Mullakin hiukan samanlaista eli fantasijoita siintä piiskatuksi tulisimiksi. Eli asijaani. Olin kesällä töissä yhdessä puutavara liikkeessä ja yksi riski mies otti mut oppi pojaksi. Ja aamulla kun olimme pukeutumma firman vaatteihin se veti multa alkkarini kunnolla alas. Näytäs sun isällesekin ja käänsi mun takapuoleni häneen päin. Ja pamahti kunnolla nauramaan mulle. Poika sinä kerroit mulle eilen olevasi 16w ja sut on piiskattu ja vielä remmillä ja jatkoi nauramistaan. Minä kerroin sille että mun oikea isäni oli mut piiskannut kun kärysin varkaudesta sille. Se oli mulle virhe lausunto mutta kun en tuntenut sitä mun "isääni eli adoptio isääni" ukko otti heti multa housuni pois kintuistani ja vei mut pika marssia pomon juttusille joka oli hänen isän-veli. Se kertoili että olen varas ja saanut siintä palkinnon ja näytti mun piiskatun takapuoleni sille pomolleen. Loppu tulos sain kummaltakin ukolta selkääni ja he lupasivat pitää minua tarkasti silmällä kun olen sen kuusi viikkoa siellä hommissa. Ja jos en varasta heiltä yhtään mitään saan ensi talveksi heiltä työ paikan. Ja siintä se hommani lähti heillä ja joka aamu mun piti esitellä taka puoleni heille että olen yksi värinen. Ja jos oli merkintää sain myöskin samaa lääkettä heiltä. Ja penikseni ne näki joka työ päivä mutta se ei heitä kiinostanut, Vain mun takapuoleni oli heille tärkeä juttu. Olen monta kertaa muistellut mun ekaa työ paikkaani ja komennellut itseäni.Poika heti housut pois koivistasi ja tulet heti tänne tarkistetaanpas oletkos ollut kiltisti poika.

    • LuontoOnIhmeellinen

      Raumanjussi sanoi olevansa hetero, mutta kuitenkin piiskaa myös miehiä. Tuo ilmiö taitaa olla luonnosta peritty, siellähän esimerkiksi isoin hirviuros pistää muut matalaksi. Raumanjussille vaisto sanoo, että kun minä piiskaan tuon toisen uroksen, niin siitä ei ole minulle kilpailijaksi. Eli hetero piiskaa miehet siinä kuin naisetkin, tavoite on vain miehen ja naisen kohdalla hieman erilainen.

      • Kyllä yksi hetero mies kävi täällä salassa hänen vaimonsa ja piiskasi minua mutta ei se tuntunut hvin kun en halua ,eli en kegtaan otta miesvierat tänne piiskata minua koska helposti saan se homoleima silloin!Siksi haluan että naiset piiskaa minua!


      • strykpojke kirjoitti:

        Kyllä yksi hetero mies kävi täällä salassa hänen vaimonsa ja piiskasi minua mutta ei se tuntunut hvin kun en halua ,eli en kegtaan otta miesvierat tänne piiskata minua koska helposti saan se homoleima silloin!Siksi haluan että naiset piiskaa minua!

        Siis minä haluan että joku nainen tulee asumaan minun luokseni 24/7 suhdetta ja annat minulle piiskaa ainakin kerran viikossa!


      • strykpojke kirjoitti:

        Kyllä yksi hetero mies kävi täällä salassa hänen vaimonsa ja piiskasi minua mutta ei se tuntunut hvin kun en halua ,eli en kegtaan otta miesvierat tänne piiskata minua koska helposti saan se homoleima silloin!Siksi haluan että naiset piiskaa minua!

        En tiedä mitä minä kirjoitti siellä?Ei hänen vaimonsa oli mukana!Mies antoi minulle piiskaa ja se tuntui hyvältä mutta kyllä se olis mukavampi sada naiselta piiskaa!


    • Fantasiaaaa

      Hauis on karismaa. Haluaisin joutua sellaisen miehen kainalloo, jolla olisi yli 40 cm haba ja vaikka kuinka yrittäisi pullikoida, niin koivupiiskaa tulisi paljaalle pyllylle.

    • Mua vois piiskata ja olisin naisten asuissa

    • Väkisin-suostun

      On minulle jäänyt ainakin sellainen fantasia, että joku riski jätkä nappaisi kiinni ja veisi vaikka kantamalla piiskauspaikalle. Siellä otettaisiin housut alas ja minut väännettäisiin tuikkaan "lukko-otteeseen" ja sitten piiskattaisiin kauan ja hartaasti. Selkäsauna tuntuisi lähinnä itsepetokselta, jollei piiskaaja pysty sitä itsekseen antamaan.

    • Kyllä olis kiihoittaa ajatus jos sais piiskaa voisin pukea naisten asut

    • Täälläkin olisi perinteistä piiskausta kaipaava.

      • VaikkaremmiäHesa

        Onhan täällä kaikenmaailman päiväuneksijoita,mutta kun olen ehdottanut,että voin kyllä tulla kylään,kaivaa repusta kahleet, suukapulan,silmäsiteen ja remmin,
        johan loppuukin kirjoittelu...


      • Anonyymi
        VaikkaremmiäHesa kirjoitti:

        Onhan täällä kaikenmaailman päiväuneksijoita,mutta kun olen ehdottanut,että voin kyllä tulla kylään,kaivaa repusta kahleet, suukapulan,silmäsiteen ja remmin,
        johan loppuukin kirjoittelu...

        Joopa joo... pelkkiä runkkarihaaveilijoita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo... pelkkiä runkkarihaaveilijoita!

        Vaikka remmiä jos olet seniori 60 70 v mies 62v mies paljasta pojun pylly ja remmi heiluu ja sitten remmi saunan jälkeen, mitä riippuu sinus1ta


      • Anonyymi
        VaikkaremmiäHesa kirjoitti:

        Onhan täällä kaikenmaailman päiväuneksijoita,mutta kun olen ehdottanut,että voin kyllä tulla kylään,kaivaa repusta kahleet, suukapulan,silmäsiteen ja remmin,
        johan loppuukin kirjoittelu...

        Kiinnostus naisiin liittyy mulla puhtaasti S&M hommiin. En oli kiinnostunut naisesta kuin dominana. Muu on ollut vähän sellaista väkinäistä. Tällä hetkellä kaipaan naisen kanssa kipeiten lasta kun mulla on vauva kuume.

        Olen huomannut olevani kiinnostunut myös miehistä. Ehkä maisterin kanssa alitajuntani ja mieleni lukot aukeaisivat. Epäilen etten ole biseksuaali vaan homo. Mulla on välähtänyt mielessä epäilys siitäkin mitä jos kiinnostukseni naiseen sammuukin kun lapsi on saatu. No 100% hetero en ole mutta en tiedö olisinko homokaan. Toisaalta onhan myöhäisheränneitä lesbojakin. Näistä tosin ollaan kahta mieltä.


      • Anonyymi
        VaikkaremmiäHesa kirjoitti:

        Onhan täällä kaikenmaailman päiväuneksijoita,mutta kun olen ehdottanut,että voin kyllä tulla kylään,kaivaa repusta kahleet, suukapulan,silmäsiteen ja remmin,
        johan loppuukin kirjoittelu...

        Tule kylään 64v mies Helsinki Laajasalosta minkä ikäinen olet vanhempi seniorimies tule ja remmi mukana


      • Anonyymi
        VaikkaremmiäHesa kirjoitti:

        Onhan täällä kaikenmaailman päiväuneksijoita,mutta kun olen ehdottanut,että voin kyllä tulla kylään,kaivaa repusta kahleet, suukapulan,silmäsiteen ja remmin,
        johan loppuukin kirjoittelu...

        Tule kylään Helsinki Laajasaloon 64 v pyöreäpylly pylly paljaana remmiä pyllylle


    • Karisma-on-voimaa

      Olisi mielenkiintoista joutua tilanteeseen, jossa oikein karismaattinen mies rupeaisi antamaan piiskaa. Ottaisi puhumalla multa housut pois ja samalla menetelmällä polviensa päälle. Sitten alkaisi piiskaus.

      Tilanteessa olisi vastakkain kaksi pelkoa: toinen olisi tuon miehen tuottama pelko ja toinen piiskauksen pelko. Varmaankin jossain vaiheessa kipu kävisi niin kovaksi, että kurittajan antamat määräykset unohtuisivat.

      Mutta millainen olisi tuo karismaattinen mies?
      Olisiko hän poliisin vai sotilaan asusteissa. Kenties vahva keihäänheittäjä urheiluasussa. Vai joku riski mies omasta tuttavapiiristäni. Tai joku keskiverto mies, jolla olisi runsaasti kokemusta piiskan antamisesta toiselle miehelle. Kenties hän olisi n.30-40-vuotias parimetrinen korsto.

      Kukahan heistä sanan voimalla pistäisi minut ottamaan selkäsaunan. Tähän mennessä en ole sitä ikinä vapaaehtoisesti ottanut.

    • Helposti-piiskattava

      Kyllä minulta ainakin voimat lurahtivat jonnekin vielä aikuisenakin, kun huoneeseen astui määrätietoinen mies vitsan kanssa. Olemuksesta näkee, että hän tietää pystyvänsä piiskaamaan minut. Minut valtaa kiihtymys ja pelko. Siinä hänen katseensa alla minä henkisesti luhistun, enkä pysty kunnolla kamppailemaan häntä vastaan. Koko kehoni muuttuu jäykäksi ja ääneni käheytyy.

      Kun olen tarpeeksi lamautettu, hän käy minuun käsiksi lujin kourin. Uskomattoman nopeasti olen pylly paljaana hänen hallinnassaan ja piiska alkaa töihin. Yritän päästä irti jännittämällä koko vartaloni ja vääntäytymällä irti. Yritys epäonnistuu ja rupean suojelemaan pakaroitani käsin, mutta ei siitäkään tule mitään. Tätähän minä olen odottanut, että joudun täysin hänen valtaansa, isä on opettanut minut tällaiseksi. Minun on pakko heittäytyä kiltiksi pojaksi, muuten piiskaus ei lopu.

      Kuritus jättää minuun sellaisen "jäljen", että seuraavalla kerralla hänen on entistä helpompi nujertaa vastarintani. Ihmiselle käy niin, kuin hän uskoo käyvän.

      • 040

        Päällä on rintaliivit,sukkanauhaliivit,sukat,punaiset pitsipöksyt ja tiukka satiinimekko ...tarviin kourintaa ja kuritusta....posliini pippeli...


      • 040

        Ilmeisesti ei halukkaita kurittajia ....


    • Anonyymi

      Olisihan se mahtava kokomus, jos joku riski mies ottaisi kiini, laskisi housut ja antaisi vitsalla pyllyn kirjavaksi. Salituloksista tiedän, että monella miehellä on tuplasti niin paljon voimaa kuin minulla ja sellainen kaveri varmasti saisi minut piiskatuksi.

    • Jos joku oikeasti haluaa antaa piiskaa PK-seudulla, niin yhteyttä saa ottaa.

      • Anonyymi

        Oli kerran noin vuosi sitten tapaus myöhään illalla kuntosalilla tapaus, jossa menivät piikit ristiin tosi ison ja rotevan keski-ikäisen miehen kanssa laitteiden käytöstä ynnä muusta, lupasi mulle tapoja opettaa myöhemmin pukuhuoneessa. Oli hieman pelottavaa, mutta jatkoin ja näin, että hän vakoilee mua, milloin menen pukuhuoneeseen. Hän tuli mun perässä ja siellä pukukaappien edessä sitten seisottiin. Aluksi ajattelin, että saan kohta turpaan, kiroiltiin ja seuraavalla hetkellä nappasi mut niskastani kiinni ja veti lujasti poikittain syliin, kun oli itse penkille istumassa. Sanoi vaan, että nyt näytetään, miltä isän kädestä tuntuu ja onko jälkikäteen vielä mitään sanomista. Veti multa shortsit saman tien alas ja alkoi kämmenellä aivan lujalla voimalla iskemään paljaita pakaroitani. Yritin rimpuilla ja päästä itseäni irti, mutta olin niin lujassa otteessa, iskuja vaan tuli, ettei voinut yhtään mitään. Kipu oli kauhea ja lopuksi anelin vaan, että lopettaisi, Kaikista pahin oli vielä se, että jossain vaiheessa tulivat hetkellisesti pukuhuoneeseen kaksi teini-ikäistä jätkää, jotka sitten näkyivät, miten toinen aikuinen mies nuhtelee kolmekymppistä jätkää polvien yli. Poistuivat kyllä hämmentyneenä saman tien. Lopuksi ajatteli, että ilmeisesti olen riittävästi saanut ja päästi mut irti. Pakarat olivat aivan tulessa ja jäljet pysyivät muutamat päivät. Viikko myöhemmin näin hänet taas kuntosalilla, tuli mun viereen ja antoi kämmenellä iskun kaikkien muiden edessä pakaroita vastaan ja kysyi nauraen että onko poika oppinut. En ollut koskaan aikaisemmin selkäsaunaa saanut, mutta jälkikäteen ajatellen alkoi ajatus jotenkin kiihottaa (myös piiskauksen jälkeen seuraavana päivänä), välillä olen hänet salilla nähnyt ja miettinyt, että pitäisikö lisää kysyä, mutten ole uskaltanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kerran noin vuosi sitten tapaus myöhään illalla kuntosalilla tapaus, jossa menivät piikit ristiin tosi ison ja rotevan keski-ikäisen miehen kanssa laitteiden käytöstä ynnä muusta, lupasi mulle tapoja opettaa myöhemmin pukuhuoneessa. Oli hieman pelottavaa, mutta jatkoin ja näin, että hän vakoilee mua, milloin menen pukuhuoneeseen. Hän tuli mun perässä ja siellä pukukaappien edessä sitten seisottiin. Aluksi ajattelin, että saan kohta turpaan, kiroiltiin ja seuraavalla hetkellä nappasi mut niskastani kiinni ja veti lujasti poikittain syliin, kun oli itse penkille istumassa. Sanoi vaan, että nyt näytetään, miltä isän kädestä tuntuu ja onko jälkikäteen vielä mitään sanomista. Veti multa shortsit saman tien alas ja alkoi kämmenellä aivan lujalla voimalla iskemään paljaita pakaroitani. Yritin rimpuilla ja päästä itseäni irti, mutta olin niin lujassa otteessa, iskuja vaan tuli, ettei voinut yhtään mitään. Kipu oli kauhea ja lopuksi anelin vaan, että lopettaisi, Kaikista pahin oli vielä se, että jossain vaiheessa tulivat hetkellisesti pukuhuoneeseen kaksi teini-ikäistä jätkää, jotka sitten näkyivät, miten toinen aikuinen mies nuhtelee kolmekymppistä jätkää polvien yli. Poistuivat kyllä hämmentyneenä saman tien. Lopuksi ajatteli, että ilmeisesti olen riittävästi saanut ja päästi mut irti. Pakarat olivat aivan tulessa ja jäljet pysyivät muutamat päivät. Viikko myöhemmin näin hänet taas kuntosalilla, tuli mun viereen ja antoi kämmenellä iskun kaikkien muiden edessä pakaroita vastaan ja kysyi nauraen että onko poika oppinut. En ollut koskaan aikaisemmin selkäsaunaa saanut, mutta jälkikäteen ajatellen alkoi ajatus jotenkin kiihottaa (myös piiskauksen jälkeen seuraavana päivänä), välillä olen hänet salilla nähnyt ja miettinyt, että pitäisikö lisää kysyä, mutten ole uskaltanut.

        Kiitos mukavasta kertomuksesta!

        Olen itsekin joskus tiukkaan paikkaan joutunut ja jälkeenpäin miettinyt, että mikä meni pieleen, vai onko jotkut vain niin pirun voimakkaita. Tuntuu kuin vastapuoli ei edes ymmärrä, että minä yritän pistää kampoihin.


    • Anonyymi

      On niin paljon vastattu tähän ketjuun, että voisi luulla jokaisen miehen haaveena olevan piiskan saanti toiselta mieheltä.

      Joka tapauksessa piiskattavia on niin paljon, että homma ei valmistu koskaan, niinpä ehdotankin, että perustettais piiskausluokitusjärjestelmä. Armeija-aikana miehet jaettaisiin viiteen piiskausluokkaan voimiensa ja ominaisuuksiensa perusteella. Ykkösluokkaan kuuluisivat vahvimmat miehet, neloseen melko vahvat miehet, jne. kunnes viidennessä luokassa olisivat kaikki rääpäleet. Annettaisiin ihan valtakunnan uutisissa määräys, että tänään ykkös ryhmä käy piiskaamassa neloset, huomenna neloset piiskaa kolmoset jne. neljän päivän kuluttua kaikki olisi piiskattu paitsi ykköset. Onneksi valtakunnassa on silloin paljon äreitä punaperseisiä miehiä, jotka mielellään liittoutuisivat ryhmiksi ja kävisivät kurittamassa ykköset. Näin tulisi viikossa hoidettua koko homma. Puolueet voivat vapaasti ottaa ohjelmaansa minun kehittelemän mallin. Ja on paljon helpompi toteuttaa kuijn SOTE-sotku.

    • Anonyymi

      Ai että pakarat värähtävät opeest!
      txxx.com/videos/3492607/sexy-whip-compilation-2/?promo=13974
      Oikein nautittavan näköistä.

    • Anonyymi

      Jos piiskaajana on kovasti karismaattinen tyyppi, niin eihän sitä tohdi edes panna kunnolla vastaan. Tai jos itse on vain passiivinen puolustaja, niin kohta saa taatusti piiskaa. Piiskaukselta voi välttyä vain siinä tapauksessa, että tohtii röyhkeästi puolustaa itseään.

      Onhan se mielettömän jännää, jos toinen mies rupeaa piiskaamaan, vasriskin jos hän on minua isompi ja vielä ahkera kuntoilemaan. Sellaiselle kaverille voi jo antaa hyvän miehen lisää taipumalla hänen tahtoonsa.

    • Anonyymi

      Kiihottaisi todella ottaa kahleet käsiin ja panta kaulaan. Tästä mies vetää minut makkariin ja laittaa sängyn reunalle vatsalleen odottamaan piiskausta.
      Aikansa piiskattuaan ja puristeltuaan palleja hän pakottaa omemään kulliaan ja lopuksi nai hyvin

    • Anonyymi

      Olisihan se jännää päästä näkemaan kuinka aikuinen mies saisi oikeasti selkäsaunan paljaalle takapuolelle toiselta mieheltä.

      • Anonyymi

        Minua on aina kiinnostanu miesten valiset koitokset, joissa kaksi amatööriä mittelee voimiaan. Sellainen matsi, jossa ratkaisee voima ei tekniikka.


      • Anonyymi

        Minut olisi kyllä saanut joku piiskata kunnolla. Jo nuorena poikana pakarat paljaana vedin käteen, ja haaveilin jonkun piiskaavan ne kuumiksi ja punaisiksi väkisin. Armotta vain housut pois pakolla, ja käsi tai piiska laulamaan. Mutta vähemmän on sellaisia miehiä, jotka haluaisivat oikeasti piiskata. Aina olisi oltava itse tyrkyllä ja tarjouduttava, jos haluaisi saada toteutettua tuota halua.


      • Anonyymi

        Muistan joskus lukeneeni näiltä sivuilta, että piiskausfetissi ei ala kovin nuorena, yleensä vasta aikuisiässä. Minulla oli tilanne ainakin saman tyyppinen kuin edellisellä kirjoittajalla. Olin koukussa jo hyvin nuorena.

        Tuskin olin kymmentä täyttänyt, kun veli taivutti minut vasemman reitensä yli ja lukitsi vasempaan kainaloonsa. Sitten alkoi kämmenen tanssi pakaroillani. Se ei kestänyt kauaa, mutta tuli kuitenkin selväksi että hänen otteestaan en päässyt irti. Se oli mukava havainto, enkä kipua noteerannut ollenkaan. Siitä alkoi suunnitelmat, kuinka saisin veljeni piiskaamaan minut kunnolla, housut väkisin alas ja vitsaa paljaalle pyllylle kunnes itku irtoaa. Valoisana puolena asiassa oli havainto, että veli halutessaan pystyisi minut piiskaamaan kunhan viitsisi tarttua toimeen.

        Nykyisin haaveena on, että tuhti riski mies suorittaisi tuon piiskauksen. Sais tulla vaikka metsätiellä vastaan ja pyöritellä minut sammalikossa kunhan saisin punaisen peräpeilin ja joutuisin antautumaan täysin hänen piiskansa valtaan.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa tuo voiman ja karisman suhde, Niitä ei ilmeisesti pysty täysin erottamaan toisistaan, sillä voima tuo karismaa.

      Meitä oli kotona parhaimmillaan kuusi poikaa, ei ollut hirveitä kokoeroja ja karismaa suunnilleen saman verran, nujuttiin ja painittiin ihan kuin karhun pennut. Nyt aikuisena jos meidät järjestettäisiin karisman mukaan jonoon, niin se olisi aivan erinäköinen kuin voiman mukaan järjestettynä.

      Sitten piiskausteemaan:
      Porukan vahvin pystyisi varmasti piiskaamaan kolme heikointa veljestä, siihen piiskattujen porukkaan kuuluisi tuo karismaattisin veli. Siitä voisi päätellä, että voima on tärkeämpi 0minaisuus piiskaleikeissä kuin karisma.

    • Anonyymi

      Ennen ollut varmaan melkoisen yleinen kokemus, että veljeltä on piiskaa saanut. Tuskin Seitsemän veljeksen piiskajaiset ovat tyhjästä syntyneet.

    • Anonyymi

      En ole tosi tilanteeseen joutunut, mutta uskoisin, että jos vähänkin minua voimakkaamman oloinen mies ilmoittaa piiskaavansa minut, niin minä olisin mennyttä. Pelkkä asiasta puhuminen saa minut niin kiihdyksiin että vapisen. Tuskin olen kovinkaan kova vastus määrätietoiselle miehelle. Onko muita sellaisia, jotka menettävät voimansa moisessa tilanteessa.

    • Anonyymi

      Koska kiinnostusta on niin pitäisikö, sitten kun nämä pandemiat ja karanteenit
      on ohi, järjestää halukkaille tapaaminen jossakin kuppilassa. Siellä voitaisiin sitten
      sopia kuka piiskaa ja kenet.

      • Anonyymi

        Et näemmä ole stadilainen koska et mestaa tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näemmä ole stadilainen koska et mestaa tiedä.

        Olen joo, mutta mesta mennyt ohi korvien. Ja silmien.


    • Anonyymi

      Sain nuorenamiehenä, alle parikymppisenä saparolleni yhdeltä pätikältä. Oli tuskin 180 cm pitkä mutta vanttera joka suhteessa. Kyllä hän se sanoi, että aikoi antaa minulle isän kädestä, muta kun se ei ollut yhtään suutuksissaan, niin minä ajattelin, että pelottelee vaan härnätessään porukan nuorinta. Pistin minä koko ajan kampoihin minkä pystyin, mutta ukko vaan hiosti minua fyysisesti sekä sanan voimalla. Ymmärsin kyllä, miltä se ulkopuolisen silmissä näytti, jokainen sen tajusi, että minä olin koko ajan hätää kärsimässä.

      Tuo n. viisikymppinen vastustajani oli kuin uunin sytyttäjä, pisti pökköä pesään ja lietsoi tulta puhumalla hiiliin. Ilmeisesti hän oli minut testannut ja todennut sopivaksi uhriksi. Toiminta alkoi, housuni lähti alas melko liukkaasti ja ilmateitse "hakeuduin" Topin syliin makaamaan. Lopullinen osoite oli Topin kainaloon sellaiseen pihtiin, että henki tuskin kulki. Kämmenpolkka alkoi pakaroillani.

      Kun toimitus oli ohi, sanoi yksi vanhempi mies:
      - Minä jo kerkesin luulemaan, että Topi ei tänä kesänä kesäpoikaa ollenkaan piiskaa.

    • Anonyymi

      Ihmisten seksifantasiat taitavat olla kovin kapea-alaisia, eivätkä he edes tiedä mistä ne ovat saaneet alkunsa. Itselläni on tietenkin samanlaisia pieniä yksityiskohtia, joiden varassa hekumoin. Joidenkin fantasioiden syntyhistorian pystyn tunnistamaan. Esim. sellainen kuvitelma, että piiskaajani olisi pukeutunut valkoiseen paitaan, jonka hihat ovat kääritty. Syy moiseen ajatukseen tulee varmasti seuraavasta tapauksesta, Olin jotain 13-14 vuotias ja asuin parikymppisen veljeni kanssa samassa huoneessa. Eräänä sunnuntaina olin koko päivän penkonut ja mellastanut huoneessa etsien tavaroitani. Veli tuli siihen valkoisessa paidassa ja kravatissaan. Hän määräsi minut siivoamaan huoneen, mutta minä haistatin veljelle sellaisista puheista. Ei mennyt montaa sekuntia, kun makasin mahallani hänen sylissään ja pylly paljaana. Sitten kuunneltiin kämmenen mäiskettä, kunnes lupasi siivota huoneen heti. Veljellä oli minuun verrattuna melkoiset lihakset ja hauistaan hän myös esitteli silloin tällöin, niinpä minulle on syntynyt käsitys, että hauiksesta näkee onko mies voimakas.

      Toinen fantasiani on, että joku mies hallitsee minua piiskauksen aikana jaloillaan, olen tiukassa pihdissä, kun hän laskee housujani. Pääni pysyy helposti hänen reisiensä välissä myös piiskauksen aikana. Tämä mielikuva minulle syntyi pari vuotta myöhemmin, kun veli rupesi minua leikki mielessä piiskaamaan. Siitä tulikin kova koitos. Taistelun tuoksinassa minä kaaduin lattialle ja jouduin veljelle jalkapihtiin ja lopulta hän onnistui minut piiskaamaan. Piiskaus ei tietenkään paljoa sattunut, mutta häpeäkerroin oli melkoinen.

      Veljeni tekosia on varmaan sekin, että fantasioissani saan usein koivupiiskaa, hän uhkaili minua aina joskus Koivuniemen herralla. Niin ei kuitenkaan koskaan käynyt, mutta kuvauksia kuulin, kuinka hirveästi se sattuu, kun aikuinen riski mies antaa koivupiiskaa paljaalle pyllylle. Silloin on ahteri kipeä monta päivää. Ja itku pääsee sulta varmasti. Kyllä tuollaiset puheet notkisti pikkuveljen mieltä kummasti.

      • Anonyymi

        Minun päiväuneni on sellainen, että aikuinen mies rupeaa minua väkisin piiskaamaan. Kummalakin on kunnia kyseessä ja peliin pannaan täydet panokset.

        Taistelun alkuvaiheessa hän kaataa minut lattialle alleen ja alkaa repimään minulta housuja alas. Piiskaaja on minua vahvempi ja onnistuu housuni tipauttamaan. Hän tarraa minua niskasta ja nykäisee minut kontalleen jalkojensa väliin. En pysty paljoakaan vastaan laittamaan, kun hän alkaa minua piiskata omalla vyölläni. Kun hän minut lopulta päästää vapisen uupumuksesta. Hän käy hakemassa ulkoa koivuvitsan ja sisälle saavuttuaan hän ottaa minut syliinsä makaamaan ja piiskaa minut vielä uudestaan. Minusta ei enää vastusta löydy ja hän mainostaa, kuinka hän pystyy piiskaamaan minut milloin ja missä tahansa. Runsaasti hän kehui itseään ja uskotteli, että hän olisi voinut suorittaa koko piiskauksen koivuvitalla.

        Olen nuorena miehenä käynyt läpi melko lailla tuollaisen koulutuksen ja siitä on tullut minulle fetissi. Olen vasta äskettäin tajunnut mistä siinä tilanteessa oikeastaan oli kysymys.


    • Anonyymi

      Jos yli 100 kiloinen mies kaataa sinut mahalleen sängynreunalle ja istuu itse painoksi harteillesi, niin ei keskiverto mies siitä pois pääse. Tuollainen 30-40-vuotias satakiloinen tekee takapuolellesi mitä tahtoo. Jos hän haluaa, niin sinä jopa kiität häntä hyvästä selkäsaunasta.

    • Anonyymi

      Piiskausfantasia on kiva, varsinkin jos joutuisi toisen miehen jalkojen väliin pylly paljaana ja kurittaja harvakseltaan räpsisi ja minä yrittäisin karkuun.

      Väkisin käsirautoihin laittaminen olisi yhtä mukavaa. Taikka sukukalleuksien tutkiminen vahvemman oikeudella. Painkin on mahtava kokemus.

      Mutta kuitenkin minä valitsisin koivupiiskan saannin "isän polvella", se nöyryyttää ja hävettää pitkän aikaa, kun joku vahva kaveri sillä lailla lailla pystyy kurittamaan.

    • Anonyymi

      Onko lapsena jäänyt traumoja piiskaamisesta,,esim,ilman housuja piiskattu ja pippeliin on sattunut.

      • Anonyymi

        Pylly paljaana sitä piiskaa sai ja piiskaajan sylissä mahallaan maaten. En muista että pippeliin olisi sattunut. Piiskaaja istui sellaiselle tukevalla hieman tuolia korkeammalla jakkaralla. Kuritus ei niin hirveän kovaa ollut, mutta häpeä sitä luokkaa, että itku pääsi.

        Viimeisen kerran sai piiskaa sillä tavalla luultavasti 16-vuotiaana. Piiskaajana oli 11 vuotta vanhempi veli. Veljellä oli tarkoitus nimen omaan nolata minut ja siksi hän valitsi tuon jakkaran istuinpaikakseen. Kauan siinä väännettiin, siltä se ainakin tuntui. Pikku hiljaa minä väsyin ja veli oli yhä paremmin niskan päällä. Sen jälkeen, kun minä menetin housuni, aloin pelätä pahinta. Lopulta hän sai minut kellistettyä syliinsä, siinä vaiheessa hiki virtasi jo silmiinikin ja maisema ihan mustui. Niin hyvän otteen hän sai minusta, ettei minulla ollut enää mitään mahdollisuuksia karkuun pääsemisestä. Minua ei oltu ainakaan viiteen vuoteen sillä lailla piiskattu ja häpeä tuntui aivan valtavalta. Lopulta minä romahdin niin, etten edes yrittänyt karkuun, se saikin veljen lopettamaan piiskaamisen.

        Olen pari kertaa myöhemminkin ollut veljen käsittelyssä, mutta tuollaista täydellistä häpeää hän ei ole saanut enää aikaiseksi. Sen olen ymmärtänyt myöhemmin, että veli tykkää alistaa, ainakin minua muutenkin kuin piiskaamalla. Huvinsa kullakin.


    • Ois ihanaa jos sais piiskaa ja sit vielä kullia peppuun!!!

    • Anonyymi

      Olisihan se mahtavaa, jos joku roteva mies olisi pelkät sortsit jalassa sieppaisi minut syliinsä makaamaan ja alkaisi piiskata. Sileän ihon kosketus ja lihasten liikkeet tuntuisivat hyvin ja vitsa kirvelisi pakaroilla. Jos muita ei olisi näkemässä, niin asiasta voitaisiin puhua, eikä minua edes hävettäisi.

    • Anonyymi

      Näin nuorena TV:stä sellaisen vankila-aiheisen elokuvan, jossa vankilan johtaja oli sadisti. Kuulusteluissa hän pieksi vankeja. Kerran sankarikin joutui kuulusteluun, vankilan johtaja istui pöydän takana komeat vahvat käsivarret paljaana ja väänsi kumipamppua kierteelle. Varmaan vangin paineet nousivat tuota katsoessa, niin nousivat minunkin. Kuvittelin, että tuo johtaja kuulustelisi minua ja olisi varannut pöydälle notkean koivuvitsan. Oli selvä asia, että tuo mies halutessaan pystyisi helposti minut piiskaamaan. Mitään niin vaikuttavaa en ollut aikaisemmin kuvitellut, kuin tuon johtajan vasemman käsivarren hauiksen kun se painautui pitelemään minua paikoillaan piiskauksen aikana.

      Pitemmän aikaa tuo vankilan voimakas johtaja kävi minua piiskaamassa öisin makuuhuoneessani. Nykyisin häntä ei enää näe, mutta kaupungilla näkee miehiä, joilla on vankilanjohtajan käsivarret, moni niistä pystyisi minut piiskaamaan, mutta harmi niin ei tapahdu.

    • Anonyymi

      Yleistä tämä taitaa olla. Minäkin saan hyvin helposti seisokin ja laukea, kun alan fantasioimaan kuinka minut yllätetään miesporukalla. Viedään johonkin tupaan jossa on vankka pirtinpöytä. Riisutaan väkisin alasti porukalla, jolle en mitään mahda. Laitetaan pöydälle poikittain siten, että paljas perse on toisen reunan yli, ja toisella reunalla pää. Siinä sitten porukka alkaa käsitellä minua. Piiskataan persettä, ja sormilla liukastetaan reikä valmiiksi. Joku aina pitää minua aloillaan, etten pääse karkuun.

      Sitten minua aletaan nussimaan oikein reippaasti molenpiin reikiin, enkä voi muuta kuin uikuttaa, kun minua käsitellään kaikin tavoin. Kyrpää runkataan pöydän alla, ja perse saa sisäänsä spermaryöpyn toisensa jälkeen. Jos vielä kaikki kuvattaisiin videolle, jota voisi jälkeepäin katsoa. Tuollainen ei tietysi toteudu, enkä varmasti siitä edes oikeasti nauttisi, mutta fantasiana erittäin kiihottava ja seisottava.

    • Anonyymi

      Kaupungilla katselen voimakkaita miehiä ja yritän arvioida saisiko tuo mies minut oikeasti piiskattua. Melkein 10 % prosenttia miehistä on sen oloisia, että todennäköisesti häneltä piiskaa saisin. Teininä pari kertaa joku kaveri minut leikillään piiskasi, mutta tuossa iässä vuodenkin ikäero antaa melkoisen edun piiskaajalle.

      Kerran aikuisena minulle kimpaantui yksi roteva mies, hän sanoi, "jos et ole hiljaa niin minä vien sut nurkan taakse ja annan koivupiiskaa kunnolla. Saat olla varma, että sen jälkeen osaat pitää suusi kiinni."

      En tohtinut sanoa enää mitään pitkään aikaan ja mulle lykkäsi hirvittävän stondiksen, hyvä etten lauennut. Nykyisin minä fantasioin ahkerasti, että joku mies minut oikeasti piiskaisi.

    • Anonyymi

      Minulla ei ainakaan ole minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa miehiä kohtaan, mutta piiskan saanti mieheltä olisi mannaa. Ainakin se ajatuksena kiihottaa, vaikka stondis tosipaikan tullen katoaa, mutta palaa nopeasti löylytyksen jälkeen. Vaikuttimena on täydellinen vapaus kaikesta vastuusta, jota piiskauksen aikana kantaa sinua voimakkaampi mies. Jälkivaikutuskin varmasti jää, jollet käyttäydy kunnolla, niin piiskaaja tulee uudestaan. Luultavasti ihmiselle tekee hyvää, kun hän tietää olevansa valvottu ja samalla isällisen suojelun alaisena. "Leikin" aikana olet huoleton pikkupoika vailla murheita.

    • Anonyymi

      Jo teini-iässä olin koukussa piiska-asioihin. Piiskaajana oli aina mies, joku tuttu lähipiiristä tietenkin. Useimmiten piiskaajan roolin nappasi veljeni, joka oli muutaman vuoden vanhempi ja innokas voimailulajien harrastaja. Vielä kolmikymppisenä jouduin taipumaan hänen polvelleen piiskattavaksi. Olin varma, että jos joku tuttavistani pystyisi minut piiskaamaan, niin se olisi juuri veljeni.

      Jonkinlaisia näyttöjäkin asian tiimoilta muistuu mieleen . Kerran veli oli laittamassa kenkiä jalkaansa ulkoportailla ja pyllisteli niin sopivasti, että en malttanut olla läväyttämättä kourallani häntä pakaroille. Veli horjahti melkoisesti, mutta ei sanonut mitään. Saatuaan kengät jalkaansa hän lähti rauhallisesti kävelemään minun perässä kohti työmaata.

      Kun pysähdyin hän tuli minun viereeni ja osoitti sormellaan massa lojuvaa työkalua ja käski nostamaan sen. En tietenkään mennyt halpaan. Mutta veli nappasi kiinni kauluksesta ja painoi pääni reisiensä väliin ja länget tiukasti kiinni. Sitten alkoi mäjähdellä minun pakaroilleni. Pääni hänen reisien välissä ja vasen koura vyössäni esti minulta väistelyn, joten joka ikinen isku osui tarkasti maaliin.

      Tuota tapausta jalostin fantasioissani niin, että minulta laskettiin housut ja sain koivupiiska paljaalle. Olin tuolloin juuri täyttänyt 18 ja käsitykseni veljestä pystyvänä piiskaajana vahvistui kummasti. Tuon jälkeen yli kymmenen vuotta oli minulle tosiasia, että veli halutessaan pystyisi minut piiskaamaan.

      Fantasioissani piiskaajana on aina olut mies ja saamapuolella aina minä.

    • Kiihottais kun oisin asuissa ja saisin antaa piiskaa ja olis 50v mies jolle voisin
      ei kokemusta mutta halua oppia sekin ois kiimasta!

    • Anonyymi

      Olen parikymppinen 180/78 nuorimies ja minulla on mahdoton haave. Fantasiani ja ihailuni kohdistuu mieheen, joka yhdellä kädellä pystyy pitämään minut polvillaan poikittain piiskauksen aikana. Minä laukean heti, kun tajuan, että tästäpä en karkuun pääsekään. Piiskausfantasia tämä on, vaikka en piiskaa kerkeä kunnolla edes joka kerta saamaan.

      En tiedä menisikö se tositilanteessa niin kuin kuvittelen, että kiittelisin piiskaajani kohteliaasti ja antaisin runsaasti positiivista palautetta.

    • Anonyymi

      Naisilta saavana, miehille antavana osapuolena. Kumpaankin liittyy kohteen sidonta.
      Puolisoni omaksui dominan roolin jo vuosia sitten mutta miestä olen onnistunut masteroimaan vain kerran.
      Olen täyshetero mutta raipan käyttäminen avuttomaan kohteeseen kiihoittaa minua ajatuksena. Tuossa ainoassa mies kohteena kokemuksessani pakotin kohteen lopuksi onanoimaan ja poistuin paikalta löysättyäni sidontaa sen verran, että kohde pystyi ise vapautumaan kokonaan.

    • Anonyymi

      Vanhemman miehen 55--70 v pyllyn piiskaus anto/saaminen 62v v m Helsinki

      • Anonyymi

        Missä siis?


    • Anonyymi

      Piiskaa pyllylle luonani 62v on ollut tuhma sinä 65-70 v livenä kiinnostaisko Helsinki Anto saaminen

      • Anonyymi

        Vanhempi mies vitsaa saada, antaa 62v mies live luonani


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempi mies vitsaa saada, antaa 62v mies live luonani

        Kyllä kiinnostaisi saada ihan kunnollinen perinteinen selkäsauna.


    • Anonyymi

      Minä haluan saada piiskaa mutta en halua matkusta,haluan että te tulette tänne mun luo!

    • Anonyymi

      Nuorena opin sen, että 5 vuotta vanhempi veljeni oli voimiltaan niin paljon kehityksessä edellä, että pystyi minut halutessaan piiskaamaan. Monta kertaa sain leikkimielisen piiskauksen ja pari kertaa ihan rangaistusmielessä annetun. Tietenkin tuollaiset leikkipiiskaukset nolottivat niin paljon, että aina pistin tosissani hanttiin, mutta joka kerta hän onnistui aikeissaan.

      Viimeisen kerran koitettiin kun olin armeijasta ensimmäisellä lomalla. Melkein kaksi kuukautta sulkeisia ja odottelua olivat syönyt minulta voimat siinä määrin, että veli innostui mesomaan, kuinka hän voisi piiskata koko Kainuun Prikaatin, jos ne kaikki ovat noin heikkoja. Nyt jälkeenpäin olen katsonut, että keskentekoinen on 19-vuotias poika.

    • Anonyymi

      Minua ei ole aikuisena kukaan piiskannut, muta kerran näin unta että sain piiskaa.
      Piiskaaja oli minulle tuttu, mutta ei kovinkaan läheinen, en tiennyt hänestä paljoakaan faktoja. Hän oli kyllä riskin näköinen mies ja hänen katsoessa pitempään teki mieli katsoa muualle.

      Minä olin hänen käsittelyssään aivan avuton, tuskin hän edes huomasi, että minä yritin tehdä jotakin. Kun hän nappasi minut syliinsä mahalleen, niin siitä oli aivan toivotonta yrittää karkuun. Odotin noin riskiltä mieheltä aivan valtavan kivuliasta piiskausta. Koivuvitsaa minä sain paljaalle, mutta se ei sattunut yhtään. Luultavasti minä tunsin jokaisen iskun, mutta ei ne sattuneet. Saamani selkäsaunan tuoma häpeäkin katosi kun heräsin unesta.

      Olen minä sen miehen myöhemmin nähnyt, riskin näköinen se on edelleen. Mietin, että millainen hämminki siitä syntyisi, jos minä sanoisin hänen yhtenä yönä minut piiskanneen. Aika monenlaiset tapahtumat olisivat mahdollisia sanomiseni jälkeen.

    • Anonyymi

      Kerran oltiin yhdellä mökillä jätkäporukassa. Minä soittelin sopimattomasti suutani ja yksi riski kaveri otti minut polvelleen ja antoi isän kädestä paljaille pakaroille. Jätkät piikitteli siitä, joten minä päätin korjata tilannetta väittämällä, että jos olisin pitänyt varani eipä olisi moinen läpsyttely onnistunut.

      Mulle väitettiin, että piiskaaja nostaa penkistä 150 kg ja siltä mieheltä saisin selkääni ihan milloin vain.. Se keskustelu jäi siihen, mutta mun oli mentävä kokoilemaan paljonko se 150 kiloa oikeastaan on. Sain irti lattiasta 60 kiloa. Penkkiä en kehdannut kokeilla. Mulle riitti ihmettelemistä kaverin voimissa, mitä se voima oikein on ja missä se asuu. Paljonkohan minusta löytyisi voimaa, jos oikein kovasti harjoittelisin, mietin.

    • Haluaisin olla domina oppia piiskaamaan nähdä kun kulli alkaa seisoo jne
      varsin yli 50v homomiehet kiinostaisi!

    • Anonyymi

      Onhan se hieno kokemus näin jälkikäteen ajateltuna, jos saa toiselta mieheltä oikeasti piiskaa. Saadessa se tietenkin hävettää, varsinkin jos ei kunnolla tunne piiskaajaa. Sitä jää pelonsekaisin tuntein odottamaan mikä on hänen seuraava siirtonsa.

      Se kyllä pani ajattelemaan, kuinka helposti hän homman hoiti. Pikku hiljaa minulla kehittyi ajatus, että hän oli harjoitellut asiaa ja syy piiskaamiselle ei ollutkaan se minkä hän väitti sen olevan.

      Noloa myöntää, että ihailu on häpeää suurempi tunne kun ajattelen tapausta. Lieneekö kaikilla nuorilla miehillä niin, että voimaa kunnioitetaan.

    • Anonyymi

      Jos joku mies minut oikeasti piiskaisi, niin en ehkä kehtaisi häntä kiittää, mutta varmaan kehuisin häntä voimakkaaksi jätkäksi.

    • Anonyymi

      Jos Joensuussa tai lähialueella olisi maisteria tai dominaa isällisen kurinpitoon niin ilmoitelkaa iskurissa

    • Anonyymi

      Minut saisi toinen mies kernaasti piiskata, jos hän pystyisi sen yksin tekemään. Porukalla annettu piiskaus ei minua kiinnosta. Mukava olisi myös katsella vieressä, kun aikuinen mies saisi saisi piiskaa toiselta mieheltä.

    • Anonyymi

      Muistan kuinka pari vuotta vanhempi veli hermostui minuun. Hän repi minulta housut alas ja otti syliinsä mahalleen. Siinä hän sitten leipoi takapuoleni perusteellisesti. Minulle oli aivan käsittämätöntä, että en päässyt hänen otteestaan irti, vaikka piiskaus kesti varmasti 2-3 minuuttia.

      Myöhemmin hän on varoittanut piiskaavansa minut ja on myöskin röyhkeästi nimennyt henkilöitä, jotka kyllä minut piiskaavat, jollen paranna tapojani. Noista potentiaalisista piiskaajista olen ymmärtänyt, että olen aika heikko kaveri, ainakin veljeni mielestä. Veljeni on harrastanut nyrkkeilyä, joten hän on ilmeisen rohkea ja voimakas

    • Anonyymi

      Minun fantasiani on piiskan saaminen toiselta mieheltä. Uskoisin parhaan piiskaajan löytyvän poliisien joukosta. Poliisiksi hakeutuu varmaan henkilöitä, jotka tykkäävät nitistää vastustajansa. Pääsykokeissa heiltä testataan voimatasoja. Heidät koulutetaan pistämään isokin mies rautoihin jopa yksin. Minulla on syvällä kallossa taottu ajatus, että poliisia ei saisi edes vastustaa. Joten minunlaiseni arka poika olisi jollekin isolle riskille poliisille helppo piiskattava.

      Isältä sain piiskaa vielä 15 täytettyäni, risua tuli paljaille pakaroille kiltisti huoltajan polvella maaten. Sellaista se on, kun on niin arka, ettei tohdi kunnolla panna hanttiin.

    • Anonyymi

      Vaikuttavin piiskaus tapahtuisi niin, että mies hoitelisi toisen miehen itsekseen, ihan housut alas ja piiskaa paljaalle pyllylle. Ja kaiken tämän näkisi miesporukka, jotka tietenkin kommentoisivat asiaa. Piiskattu on silloin vähän herkillä matkassa ja hänestä tuntuu, että jokainen läsnä oleva pystyisi tekemään hänelle saman tempun.

      Tällainen käsitys minulle muodostui armeija-aikana keskusteluista, joita kävin yhden tupakaverin kanssa..

    • Oisko Miestä joka haluaisi transmummoa piiskata ja opettaa nöyräksi kaikin
      tavoin paikka ois Vantaalla tietysti sit piiskauksen jälkeen peppupanot???

      • Piiskauksesta ja nöyryyttämisestä en tiedä , mutta vanhempi CD:n tapaaminen kyllä kiinnostaisi. T Samppa


    • Anonyymi

      Minua on parikymppisestä asti kiinnostanut piiskan saanti toiselta mieheltä. En kaipaa mitään ruoskintaa, vitsalla tai remmillä käsiteltäisiin sen verran, että alkaisin totella kurittajaa. En ole aikuisena oikeasti saanut piiskaa, jonkinlasia "leikkipiiskauksia" ja uhkauksia olen nuorempana saanut ja niiden perusteella uskoisin kiihottuvani kovasti piiskaamisesta.

      Täällä näitä kirjoituksia lukiessa huomaa nopeasti, että selkkäsaunan tarvitsijoita on paljon enemmän kuin antajia, vaikka kuntosalit työntävät maailmalle päteviä piiskaajia ovipielet pullistellen.
      Testosteronikarhut ovat agresiivisia ja mielellään kurmottavat ja palauttavat kavereitaan ruotuun, niin perinteiseen piiskaamiseen he eivät näytä ryhtyvän. Ennen piiskaaminen oli yleistä, jopa aikuisia miehiä piiskattiin. Itsekin olen tuntenut useampia miehiä, jotka ovat saaneet piiskaa aikuisena.

      Huvittava esimerkkitapaus on nuorimies joka oli opetellut salaa tupakoimaan ja päätti näyttää veljelleen, että hän tupakoi kotona sisällä, kun isä ja äiti eivät ola paikalla. Isoveli oli innokas urheilumies ja ilmoitti, että jos hän näkee veljensä vielä tupakoivan, niin antaa kunnolla selkään. Kylällä tiedettiin, että nuorempi veli lopetti tupakoinnin ensimmäiseen piiskaukseen. Minä tunnen tuon nuoremman veljen ja tiedän ettei hän tupakoi.

    • Anonyymi

      Täällä 64v mies samat mielessä Helsinki

    • Anonyymi

      64v mies samat halut

    • Anonyymi

      Hellou fägöts, voin piiskata vaikka paskas patjalles ja tajus tyynylles, mut munia ei kyllä löydy. Mut jos haluut vaan saada turpaas ok-näköiseltä poikatytöltä, niin eiköhän se onnistu :)

    • Anonyymi

      1000 euroa voisin maksaa naiselle piiskaamisesta, siinä kaikki säästöt! Koska siinä on kaikki "ylimääräinen" niin pitää saada tosiaan tarpeeksi! Itse en tosin tiedä kuinka paljon on tarpeeksi, siksi naisen tulee tietää milloin lopettaa!!

      • Se kuullostaa hullulta tuo tarjous?Piiskaa sinulle itse ja fantasio että se on nainen joka piiskaa sinua,silloin ei maksaa mitään!


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu että täällä kirjoittaa onnettomat runkkarit joilla on mielessään joitakin unelmia!! Kuka tahansa voi mennä joka ilta vaikka ravintolaan ja jos ei muuten niin rahalla saa naisen tai miehen piiskaamaan ihan tarpeeksi! Mutta täällä vain kirjoitellaan samalla kun yritetään runkata velttoa kullia

      • Anonyymi

        Tiedät kuitenkin, kuinka muna saadaan pystyyn. Jos on seisonnan kanssa ongelmia, niin ilmoita tällä palstalla, minä osaan kyllä käsitellä sinunkin laisesi arkalaiset niin, että varmasti irtoaa, eikä maksa mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kuitenkin, kuinka muna saadaan pystyyn. Jos on seisonnan kanssa ongelmia, niin ilmoita tällä palstalla, minä osaan kyllä käsitellä sinunkin laisesi arkalaiset niin, että varmasti irtoaa, eikä maksa mitään.

        Minulla on ongelmat saada se seisoa!Kyllä sinä saat auttaa minua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kuitenkin, kuinka muna saadaan pystyyn. Jos on seisonnan kanssa ongelmia, niin ilmoita tällä palstalla, minä osaan kyllä käsitellä sinunkin laisesi arkalaiset niin, että varmasti irtoaa, eikä maksa mitään.

        Täällä tarvitaan apua vieläkö sitä on tarjolla?


    • Anonyymi

      Netistä löytyy runsaasti miehiä, joista jokainen pystyisi minut piiskaamaan. Uskomukseni perustuu sille seikalle, että en ole kovinkaan voimakas kaveri. Sellainen mies, joka nostaa 80 kg penkistä, pystyisi minut oikeasti piiskaamaan.

      Siitä on kauan, kun minut on mies oikeasti reidelleen taivuttanut ja tosissaan piiskannut. Ei ollut minua isompi mutta hyvin jäntevä kaveri ja tuntui mielettömän voimakkaalta.

    • Anonyymi

      Ihan oikein ,että kantelupukki sai vitsaa olisi pitänyt miesopettajan antaa kunnon vitsapiiskat koska kanteli koulutovereista

      • Anonyymi

        Minkä ammatin edustaja olisi sinun päiväunissa paras piiskaaja? Minun fantasioissani toimii poliisit ja sotilaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ammatin edustaja olisi sinun päiväunissa paras piiskaaja? Minun fantasioissani toimii poliisit ja sotilaat.

        Ehkä ankara naisopettaja?


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Ehkä ankara naisopettaja?

        Salilla ahkerasti puurtava ikäiseni poika pystyisi minut piiskaamaan sekä unelmissani että tosi elämässä.


    • Anonyymi
      • Kyllä joku saa piiskaa minua näin kova kuin filmissä!Ja kyllä te saatte laitta jotain reiässäkin!


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin yläkouluikäinen, kun meidän naapuriin muutti perhe, jolla oli vuoden minua vanhempi poika. Kutsun häntä tässä Makeksi. Aika pian huomasin, että hän ei ollut mikään mukava kaveri Hän oli koulukiusaaja ja minä uhri useinmite.

      Me kuljimme lähes 3 km maantien varteen sivutietä pitkin ja nousimme siitä kouluautoon. Tämä alkumatka oli otollista aikaa kiusata minua. Make oli etevä siinä sekä fyysisesi että psyykkisesti, pari vuotta sitä kesti, sitten Make meni amiskaan ja minä ysille peruskouluun. Näimme toisiamme enää hyvin harvoin.

      Kerran yöllä ollessani armeijassa satuimme kahdestaan tuolle taipaleelle. Minä olin ottanut pikkusen miestä väkevämpää ja olin rohkeassa vireessä. Päätin muistuttaa Mekea menneistä, että hän voisi pyytää anteeksi tekemisiiään. Make rupesi heti hommiin, eikä lopettanut millään, ennen kuin homma oli hoidettu. Eli minä olin saanut lujasti koivuvitsaa paljaalle takamukselle. Tuo tapaus muutti minua suuresti.

    • Anonyymi

      Mä olin aikoinaan Nalle walroosin piiskattavana, onnex se muutti sotalapsex ruotsiin!

    • Anonyymi

      Onhan sitä jonkinlaisia läpsyttelyjä tullut saatua, mutta vielä puuttuu se yksi, jossa minut piiskataan häpeällisesti: paljaalle pyllylle, yhden miehen toimesta, väkisin, lujaa ja todistajana voisi olla pari muuta miestä.

      Muunlaista "seksiä" en miehen kanssa kaipaa.

      • Anonyymi

        Voi se olla noinkin, mutta voi se olla toisinkin. Minun mielestäni ne todistajat saisi olla leikissä mukana, ja kun on menettänyt vaatteensa porukan käsittelyssä ja on jalat tukevasti irti maasta, niin sallittakoon muunkinlainen hyväksi käyttö kuin piiskaus väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla noinkin, mutta voi se olla toisinkin. Minun mielestäni ne todistajat saisi olla leikissä mukana, ja kun on menettänyt vaatteensa porukan käsittelyssä ja on jalat tukevasti irti maasta, niin sallittakoon muunkinlainen hyväksi käyttö kuin piiskaus väkisin.

        Jos on kolme miestä, joista yksi pystyisi minut itsekseen piiskaamaan, niin piiskauksen jälkeen nuo kaksi muutakin miestä alkaisivat käyttäytyä kuin pystyisivät minun yksin piiskaamaan. Nuo kaikki kolme muuttuisivat koviksi jätkiksi ja minä olisin rääpäle. Olisi jännä kuulla noiden kolmen miehen puheita minun piiskaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kolme miestä, joista yksi pystyisi minut itsekseen piiskaamaan, niin piiskauksen jälkeen nuo kaksi muutakin miestä alkaisivat käyttäytyä kuin pystyisivät minun yksin piiskaamaan. Nuo kaikki kolme muuttuisivat koviksi jätkiksi ja minä olisin rääpäle. Olisi jännä kuulla noiden kolmen miehen puheita minun piiskaamisesta.

        Eikös vain ole kolme parempi kuin yksi, jos ajatuksen vielä riittävän pitkälle. Kyllä siinä rääpäletunne tulee vahvemmaksi, kun tietää ettei se jää vain yhden voimien varaan. Yksissä tuumin ja yhteisesti olet menettänyt täysin oman määräämisoikeutesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös vain ole kolme parempi kuin yksi, jos ajatuksen vielä riittävän pitkälle. Kyllä siinä rääpäletunne tulee vahvemmaksi, kun tietää ettei se jää vain yhden voimien varaan. Yksissä tuumin ja yhteisesti olet menettänyt täysin oman määräämisoikeutesi.

        Onko sinut joskus porukalla piiskattu, vai mistä on syntynyt kiinnostus porukala piiskaamiseen.

        Oma kiinnostukseni yhteen piiskaajaan juontuu nuoruudesta. Olin kireä murkkupoika ja riitaisa. Muutaman vuoden vanhempi veli alkoi minua pehmitellä. Kovasti siinä nujuttiin ja väännettiin ihan tosissaan. Vähitellen väsyin ja veli puski päälle edelleen. Se matsi päättyi elämäni suurimpaan häpeään, sain kunnolla "veljen kädestä" ja jouduin kiltin pojan rooliin.

        Tieto tapauksesta levisi muutamalle kaverilleni ja sain kuulla leveilyjä, kuinka he nyt tietävät, miten minun kanssani pitää menetellä.


    • Anonyymi

      En ole mies. Mutta seurustelin poika kaverin kanssa jonka kanssa meille paljastui yhteinen fantasia, vanhemman miehen alistamana ja piiskaamana.
      Hän sai minut mukaan seuranhakuun ja lopulta oli sovittu tapaaminen yli 60v miehen kotiin viikonloppu näissä merkeissä.
      Poika kaverini sai piiskaa siinä missä minäkin mutta mies ei tyytynyt yhteen kertaan, vaan ottamiensa kuvien avulla kiristi meidät vakituisiksi orjikseen.
      Oli hämmentävää katsella kun vanha mies kuritti ja otti poika ystäväänikin mutta pääasiassa mies teki hänestä itselleen apurin minua nöyryyttääkseen.
      2 vuotta meni tässä ohjauksessa, paljon kaikkea mitä ei kertoa edes kehtaa tapahtui vaikka emme poikakaverini kanssa loppuaikoina olleet enää parikaan, vaan tapasimme ainoastaan tämän korkean auktoriteetin omaavan kookkaan herramme maatilalla.
      Silloinen poikakaverini yhä vieläkin ehkä käy tämän herran piiskattavana mutta itse olen jo perheen perustanut 32v rva.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vitsaa piiskaa pyllylle vanhemmalta mieheltä64v vanhemmalle miehelle saada /antaa

    • Anonyymi

      Olen hetero mies ikää 70v haluun joskus piiskaa julmetusti.Nuorempana naiset piiskasi.Oli raipasta härkäruoskaan.Toinen kokemuksista kiihottaa kahden alastoman naisen hieronta kun on vatsallaan tyynyllä petattu takapuoli ylös ,hieronnan välistä tulee yllättäen piiskaa pitkin jalkoväliä.Samalla saa käsitellä pilluja.On ollut mielessä miltä tuntuisi saada mieheltä kunnon nahkaremmiä.

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­ts­­­um­­me sinu­­­t kä­ym­ään u­­udess­a chatis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://3733444.com/H/7aXP 👈

    • Anonyymi

      Kyllä kahden aikuisen miehen matsi voi päättyä siihen, että toinen saa kunnolla piiskaa.
      Omasta kokemuksesta sen tiedän. Olin parikymppinen, kun nelikymppinen jässikkä otti minut käsittelyyn, ei siinä auttanut puheet eikä vastahanka, hän piiskasi minut kunnolla, niin kauan että murruin. Murruin koska tajusin, että tämä voisi kestä vaikka tunteja.

      Minun on ainakin helppo uskoa, että jokaiselle miehelle piiskaaja löytyy.

    • Anonyymi

      Kyllä piiska parhaiten purisi, jos sitä saisi saman ikäiseltä ja kokoiselta mieheltä kuin itsekin on. Joku painija voisi olla sellainen kaveri, joka nujertaisi minut ja piiskaisi hyvin.

    • Anonyymi

      Kyllähän se saman kokoinen piiskaajana tuottaisi eniten häpeää.

    • Anonyymi

      Langon koulussa
      Sisko erosi miehestään, mutta hylätty lanko jäi kuitenkin kaverikseni vaikka oli kahdeksan vutta minua vanhempi. Käytän hänestä nimeä Reijo. Hän oli roteva ja määrätietoinen mies, joka halusi olla porukan pomo. Olin luultavasti kuudentoista ikäinen, kun kerran väittelimme kiivaasti jostakin joutavasta. Yhtäkkiä hän sieppasi minut syliinsä mahalleen ja kysyi :
      -Piskaanko?
      Minuun iski hirveä hävetys ja yritin vapautua nopeasti hänen otteestaan. Pääni oli tiukasti hänen kainalossaan, tunsin hänen sileän ihonsa ja lihakset. Yritin käsin repiä auki hänen otettaan, mutta hän oli paljon minua voimakkaampi.

      - Joko perut puheesi tai minä piiskaan...
      Lupasin perua puheeni.
      Jätkä pelkää piiskaamsta! naureskeli Reijo. Läppäsi pari kertaa pakaroilleni ja vapautti minut hikisestä kainalostaan. Vierähdin lattialle kontalleni. Minua suututti pakkosopu ja hävetti, että olin ainakin minuutin maannut avuttomana hänen polvillaan. Sekin hävetti, että olin hätäpäissäni myöntänyt hänen pystyvän piiskaamaan minut. Mutta kuitenkin minun olisi tehnyt mieli kertoa hänelle miten voimakas hän on ja miten komeat haukset ja kuinka helposti hän yhdellä kädellä piteli minua paikallaan. Tunsin, että kohta laukean ja minulle tuli kiire vessaan.

      Jatkuu

      • Anonyymi

        Tuo on kylläkin selvää pahoinpitelyllä uhkaamista eikä mitään leikkiä nimeltä piiskaus.

        Piiskaus on molempien hyväksymää leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kylläkin selvää pahoinpitelyllä uhkaamista eikä mitään leikkiä nimeltä piiskaus.

        Piiskaus on molempien hyväksymää leikkiä.

        Muutaman kerran kun saa piiskaa, niin sitä rupeaa ihan kaipaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman kerran kun saa piiskaa, niin sitä rupeaa ihan kaipaamaan.

        Onko sinulla on nyt piiskaja kun sinä haluat saada?Jos ei minä voin piiskata sinua!


    • Anonyymi

      Minua on ihan pikkupojasta alkaen kiinnostanut piiska-asiat. Nimen omaan miesten väliset kokeilut. Joskus veli on nolannut minua läpsimällä pakaroitani, mutta ei se riitä, koska haluaisin riskin miehen käsittelyyn, sellaisen joka piiskaisi väkisin.

      Vaikka veli on vahvemman oikeudella minua kurittanut, niin joku "momentti" siitä jää kuitenkin puuttumaan.

    • Anonyymi

      Jos piiskaaja on minun mittaiseni, mutta painaisi 20 kg enemmän kuin minä, niin kyllä sellainen mies minut nujertaisi alleen ja lopuksi piiskaisi. Sillä läski on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa.

      Nimim...
      Piiskauskoulun käynyt

    Ketjusta on poistettu 188 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe