Yhteiskunta tulee romahtamaan

Terveisiä_Vantaalta

Suomalainen yhteiskunta tulee romahtamaan jollei muslimien maahantuloa hillitä (= rajat kiinni).
Minkä helvetin takia länsimaiden pitäisi jakaa se sadan vuoden aikana hankittu hyvinvointi loisille, jotka eivät tule toimeen edes keskenään omassa maassaan?! Nyt ne ovat tulossa levittämään sekasortoaan Eurooppaan.
Ja Eurooppa ja Suomi etunenässä tyhmänä hyväksyy tämän!!!
Se kulttuuri ja uskonto EI sovi tänne! Katsokaa missä päin maailmaa kaikki sodat on. Ei Euroopassa. Vielä.

Harva se päivä saa lehdestä lukea miten joku matu TAAS tuomittu raiskauksesta tai muista rikoksista. Meillähän on kohta vankilat täynnä näitä eläimiä!! Mitäs sitten kun ne päähän taputuksen kera muutaman vuoden päästä taas päästetään kaduille palloilemaan, luuletteko että ne kiltisti sopeutuu tähän yhteiskuntaan?! Juu ei.
Minkä helvetin takia ylipäänsä Suomen vankilat täytetään matuilla? Lähettäkää ne sinne mistä ovat tulleet. Ja koko matuporukka muutenkin.
Kadulla ei enää uskalla iltaisin liikkua ilman pelkoa siitä että joutuu raiskatuksi jonkun matuporukan toimesta, tai vähintään ryöstetyksi.

Miljardi euroa menee vuodessa Suomessa maturumban pyörittämiseen. Sitä rumbaa pyöritetään velkarahalla.
Ja se on kaikesta muusta pois. Kaikesta muusta taas leikataan (koulutuksesta, terveydenhuollosta, eläkeläisiltä, lapsiperheiltä). Mutta ei mamuilta!! Niille annetaan kaikki hopealautasella nenän eteen.
Miten helvetissä on mahdollista että lapseni koulussa opiskellaan 10v vanhoista oppikirjoista? En edes halua kuvitella millaista on koululuokissa joissa mamujen kakarat mellastaa..!!
Katsokaa Ruotsia!! Samanlaista sekasortoako halutaan tänne?

Hallitus ja ministerit on vaadittava vastuuseen Suomen alasajosta!! Kohta tätä syöksykierrettä ei pysäytä enää mikään eikä kukaan.

21

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persegrine

      Totta kommentoit. Olen samaa mieltä.

      • 34t34tt

        Näinhän se on.


      • schnelllli

        No olipa hyvä kirjoitus, kyllä tässä alkoo jo tolkun väen hihat palamaan, meidän arvomme ja maailmankuvamme on nyt uhattuna.

        Väkivaltaiset mieslaumat ovat liikkeellä, heidät on jo kutsuttu maataan rakentamaan, sinne omien pariin nyt vaan, hei hei!


    • näinsemeneee

      Politikot yms suvakit huomaa asian vasta kun maa on konkurssissa ikävä kyllä

      • Rintamalotta

        Omaan maahan takas kaikki tappelemaan ja purnaamaan sinne,kyllä se on niiden maiden velvollisuus huolehtia omista kansalaisistaan mistä nämä pakolaiset tulevat.Turha on tulla tänne napisemaan ja rikoksia tekemään ,tehkööt siellä.Meillä Suomessa on oma kulttuuri,sitä pitää kunnioittaa ja vaalia,ei se munkaan isä siellä rintamalla huvikseen ollut 6 vuotta,mies parhaassa iässä,jos autetaan niin autetaan omia asunnottomia poikia ja tyttäriämme.


    • perkeleee

      suomi kyllä kestää mutta kun aseet alkaa paukkumaan euroopassa niin suomen kannattaa varoa venäjää koska se odottaa koska pääsee hyökkäämään

      • VoihanVenäjä

        Jos se haluasi tulla niin mikä sitä olisi estänyt?


    • perkeleee

      eihän tästä voi kuin sota

    • oikea.tolkun.mies

      Huutava ääni Lieksan erämaasta ennustaa: ”Suomalainen yhteiskunta tulee romahtamaan…”

      Tuleehan se romahtamaan, jos ei ne velliä särpivät vähäpojat tule alas sieltä uunin pankolta ja suostu lähtemään töihin. Työllisyys- ja sosiaalituet on tehtävä vastikkeellisiksi, tai nämä rasserassukat eivät koskaan lähde töihin. Joka kuudes nuori mies on syrjäytynyt, miettikää sitä.

      Maahanmuuttosta en ole huolissani. Monikulttuurisessa yhteiskunnassa menestyvät tieteet ja taiteet, yrittäjyys on kunniassa. Sehän menestyy ihan väkisin. Käykää rasset katsomassa New Yorkia ja ihmetelkää vilinää. Minä olen jo käynyt.

      Mutta näille meidän pöljille vähäpojille meidän on tehtävä jotakin. Otetaan vaikka läppärit pois ja pannaan ne rankametsään saamaan raitista ilmaa ja tuulettamaan päätään. Siinä se pahin rasismikin tuulettuu. ;)

      • defaktade

        Katos nyt tolkun mies tieteitä ja taiteita muslimimaissa, mites siellä meneekään?

        Syvä pysähtyneisyys siellä vallitsee, ja nainen on koiran asemassa tai jopa huonompi....................


      • oikea.tolkun.mies
        defaktade kirjoitti:

        Katos nyt tolkun mies tieteitä ja taiteita muslimimaissa, mites siellä meneekään?

        Syvä pysähtyneisyys siellä vallitsee, ja nainen on koiran asemassa tai jopa huonompi....................

        Minähän puhuinkin monikulttuurisista yhteiskunnista. Käy nyt ensin vaikka New Yorkissa tai Lontoossa katsomassa ja tule vasta sitten sönköttömään romahduksesta.

        MInä olen käynyt.;)


      • puhumme.asiaa.täällä

        Menepäs matti takas sinne pankolle makoilemaan. Aloita maailmanparannus itsestäsi.
        Älä turhaan ota kantaa itseäsi viisaampien kommentteihin.


    • palatkoonkotimaihinsa

      Se on jo romahtanut, koti kaupunkiini tuli taas kymmeniä uusia pakolaisia, ei hyvältä näytä ja vaikeuksia on ollut. Virkavaltaa on työlistetty ja rahaa uppoaa mutta vähempiosaisille kansalaisillemme ei löydy rahaa.

    • käytösnolla

      Jospa päättäjämme haluavatkin että meidän yhteiskuntamme romahtaa. Muutahan selitystä käytökseen ei ole.

    • oikea.tolkun.mies

      Ei Suomi mihinkään romahda, älkääpä nyt tyhjää peljätkö taas.

      "Mutta näille meidän pöljille vähäpojille meidän on tehtävä jotakin."
      Tästä ongelmasta te kovin häveliäästi vaikenitte taas. ;)

      • Soldat

        "Ei Suomi mihinkään romahda, älkääpä nyt tyhjää peljätkö taas."

        Joka vuosi otetaan muutama miljardi lisää velkaa, työttömien määrä kasvaa.
        Suuri osa "pakolaisista" ei osaa kirjoittaa ja lukea, eivät siten juurikaan työllisty.
        Eriarvoisuus lisääntyy, rikkaat rikastuvat köyhät köyhtyvät.
        Seuraavaksi ehkä perheenyhdistämiset?
        Turkki avaa pakolaishanat?

        Noilla argumenteilla ei hyvältä näytä.


      • tolkun.hujoppi
        Soldat kirjoitti:

        "Ei Suomi mihinkään romahda, älkääpä nyt tyhjää peljätkö taas."

        Joka vuosi otetaan muutama miljardi lisää velkaa, työttömien määrä kasvaa.
        Suuri osa "pakolaisista" ei osaa kirjoittaa ja lukea, eivät siten juurikaan työllisty.
        Eriarvoisuus lisääntyy, rikkaat rikastuvat köyhät köyhtyvät.
        Seuraavaksi ehkä perheenyhdistämiset?
        Turkki avaa pakolaishanat?

        Noilla argumenteilla ei hyvältä näytä.

        "Noilla argumenteilla ei hyvältä näytä."

        Sulla onkin vallan väärät argumentit.

        Oikea argumentti olisi, että työtävieroksuvat vähäpojat on saatava töihin ja Suomi nousuun. ;)


    • nyt_herätys_stana

      Miksi helvetissä poliitikot ja suvakit eivät tajua selkeää faktaa? Kehitysmaamuslimit eivät kuulu Suomeen, eikä kehitysmaa-islam myöskään! Sokea Reettakin ymmärtää, että näin jos jatketaan, niin Suomi ja hyvinvointi tuhoutuu.

    • Mene läski töihin.

      • Missässä

        Töitä? Missä, missä?!


    • qåaäzm

      Naisten ja lasten turvallisuus kaduilla ja kujilla on romahtanut. Tajutonta että maa jossa ennen sai naisväki kulkea suhteellisen rauhassa, ei enää ole turvallinen heille. Katsokaa Ruotsia kuinka siellä palaa autoja lähes, tai päivittäin. Kun matumäärä siellä tuplaantuu, eikä siihen mene montaa vuotta, niin tämä on alkusoittoa vaan. Se maa on sukupolvessa muslimimaa, vaikka sinne ei tulisi yhtään tulijaa lisää. Tätäkö haluamme Suomeen? Haluammeko tästä maasta muslimimaan? Se tulee jääjäämättä tällä menolla, puhui suvakit mitä tahansa. Kaikki kriittisten pelot ovat toteutuneet, mitä tulee islamisaatioon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1046
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      132
      957
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      847
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      19
      819
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      802
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      729
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      691
    Aihe