Täysin turta tai mielettömän ahdistunut, kasvuako?

Hei siis olen 20v tyttö ja minulla on ollut aina silloin tällöin ongelmia henkisen terveyden suhteen... elikkäs olo on kuin kuplassa, ihan kuin olisin omassa maailmassa. Kaikki mitä teen tuntuu oudolta, oma kehoni ja sen liike siis, myös puhe kuulostaa oudolta ja ihan kuin se ei tulisi omasta suustani. Läheiset tuntuvat vierailta, enkä tiedä itsekään kuka olen. Olen siis todella hukassa. Tämä kaikki aiheutti valtavaan ahdistusta mihin aloin syömään brintellix 5mg lääkkeitä. Ahdistus on helpottanut hieman, mutta tilalle tuli turta olo. Päivän vain vierivät ja yritän pysyä niiden mukana. Mikään ei tunnu miltään, enkä tunne mitään, en jaksa edes ajatella. Olen tässä miettinyt että mistä kaikki oireena johtuvat ja ovatko ne vain kehitysvaiheen hormooni-myrskyn syytä. Onko teillä ollut vastaavia kokemuksia tai kokemusta brintellix-lääkkeistä? Mietin että pitäisiköhän sitä lopettaa lääkkeet (olen niitä syönyt n.kuukauden) vai nostaa annosta. Miten saisin normaalin, hyvän, eloisan ja ennenkaikkea TODELLISEN olon takaisin?
0116
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Ahdistunutzombi kirjoitti:

Hei siis olen 20v tyttö ja minulla on ollut aina silloin tällöin ongelmia henkisen terveyden suhteen... elikkäs olo on kuin kuplassa, ihan kuin olisin omassa maailmassa. Kaikki mitä teen tuntuu oudolta, oma kehoni ja sen liike siis, myös puhe kuulostaa oudolta ja ihan kuin se ei tulisi omasta suustani. Läheiset tuntuvat vierailta, enkä tiedä itsekään kuka olen. Olen siis todella hukassa. Tämä kaikki aiheutti valtavaan ahdistusta mihin aloin syömään brintellix 5mg lääkkeitä. Ahdistus on helpottanut hieman, mutta tilalle tuli turta olo. Päivän vain vierivät ja yritän pysyä niiden mukana. Mikään ei tunnu miltään, enkä tunne mitään, en jaksa edes ajatella. Olen tässä miettinyt että mistä kaikki oireena johtuvat ja ovatko ne vain kehitysvaiheen hormooni-myrskyn syytä. Onko teillä ollut vastaavia kokemuksia tai kokemusta brintellix-lääkkeistä? Mietin että pitäisiköhän sitä lopettaa lääkkeet (olen niitä syönyt n.kuukauden) vai nostaa annosta. Miten saisin normaalin, hyvän, eloisan ja ennenkaikkea TODELLISEN olon takaisin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu