Haen korkeakouluun ja mietin kun luin että päivät voi venyä. Mutta entä jos lapsi on haettava hoidosta viimeistään klo 17 eikä muuta mahdollisuutta ole?
Vastaukset 3
- Onhansehankalampaakuin
Itse opiskelen lääkiksessä ja meillä on pitkät päivät, mutta kyllä päivät päättyvät viimeistään klo 17.00. Hoitopaikka läheltä oppilaitosta voisi olla järkevä.
Jonkinlaiset tukiverkot olisivat kyllä hyvästä perheelliselle, ettei ihan kaikki ole sinun itsesi varassa. Onko sinulla samalla paikkakunnalla esim. äitiä, sisaruksia, hyviä ystäviä, jotka voisivat auttaa tarvittaessa lapsen kanssa? - mieisse9
Tekniikan ala, ei luentoja 16 jälkeen ja akateeminen vapaus.
- kouluun_taas
Mäkin olen menossa opiskelemaan , ja toivottavasti saa sujumaan. Onneksi nuorin on jo eskarissa syksyllä ja vanhin taas jo lukiolainen, niin tarvittaessa saavat hakea eskarista. Itsellä on koulumatkaa kuitenkin joku 70km/suunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861266
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1841051- 74999
- 74856
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su311738Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t164719Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.187691- 54667
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4646- 43635