Oisko kellään jotain wa ryhmään johon minä ja muutama frendi pääsis? iha vaa kutsulinkillä. Kiitos jo etukäteen
Whatsapp ryhmä
17
7734
Vastaukset
- Niin.ne.ainokaiset
Niin, sinähän olet perheen ainoa lapsi. Ei sinun tarvitse tehdä mitään. Muuta kuin huutaa joku muu tekemään se puolestasi.
- Anonyymi
Moi Saanko sun numeron pliiss 🥺🥺🥺🥺 haluun naisen 🥺🥺🥺🥺🥺
- Anonyymi
Moi!
Olen 23-vuotias olen aviossa.
Mistäpäin olet?
T. N23v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi!
Mistäpäin olet?
T. N23vOlen itse riihimäeltä, entä sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi!
Mistäpäin olet?
T. N23vMistä päin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse riihimäeltä, entä sinä?
Olen Seinäjoelta. Minkäslainen ryhmä tämä on? Voiko täällä tällanen vaari - ikäinen ihan kuin seikkalla?Olen vaikka Grusoe.
- Anonyymi
Ainakin kik mesessä on ryhmä parinvaihto se että tapahtuuko siellä mitään niin en osaa sanoa
- Anonyymi
Onko kenelläkään sinne kik tiedossa?
- Anonyymi
joku kiimanen nainen antaa sen puhelin numeron
- Anonyymi
Idiootti
- Anonyymi
Löytyykö aamu seksiseuraa
- Anonyymi
Joo jos oot näin enemmältä
- Anonyymi
Olisi kiva
- Anonyymi
Sääsmäenkalliot.
- Anonyymi
Mäkin kiinnostuin ja aattelin kysyä pääsisinkö tai saisinko ryhmän tiedot?mä oon sitten älyttömän seksikäs ja mukava kundi joka osaa myös käyttäytyä.
Ketjusta on poistettu 102 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337