Rukoilu ei toiminut eheytyksenä- jyriä jurppii

DRHouse

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201703202200088641_iq.shtml

Liekö jyri hirttämässä itseään, mutta hänen horinoilleen tuli varsin hauska vastakommentti. Jyrihän jaksaa käyttää julkisuuden homoseksuaaleja keppihevosena.

Mutta nyt on käynyt niin että konservatiivisessa uskovaisperheessä ja vielä kristityssä sellaisessa kasvanut Katy Perry tuli sitten kaapista. Perry kertoo kasvaneensa erittäin uskonnollisesti konservatiivisessa yhteisössä ja kuuluneensa nuorisoryhmiin jossa kannatettiin eheytystä. Hän myös yritti rukoilla päästäkseen homoseksuaalisuudestaan ennen kuin hyväksyi asian.

Kysynkin: jyri, ottaako pahastikin päähän?

6

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoåpoåpo

Suntio rukoili puolestani. Kahden viikon kuluttua pääsin pois sairaalasta.

• Nin mutku eihän lespot oo mitään homoja kun ne ei pöki anaaliin ja se on niin hirmu sööttiä ku söpöt tytöt lespoilee. :-)

• pahajuttu

Raamattu ei missään kohden väitä että joku paranisi kun sinä rukoilet.MOT?

• DRHouse

En minä rukoillutkaan, koska en moiseen horinaan usko, mutta Katy Perry itse rukoili että hänen homoseksuaaliset halunsa loppuisivat, eikä oikein toiminut. Pieni luetun ymmärtäminen ei tekisi sinullekaan pahaa...

• Dreioleihanviisas

Oliks toi joku vitsi??? Katy on viettänyt aikansa narkkarimuusikkojenja homohörhöjen seassa vuosikymmeniä joten mikäs ihme se on että sieltä jotakin tarttuu.
      Olisi vain pysynyt uskonyhteisonsä parissa sen sijasta niin olisi hetero vieläkin.

Sinänsä aika hyvä malliesimerkki evoaivopiereskelijästä, sillä ensin hän jättää uskonyhteisönsä ja lähtee vuosikymmeniksi porsastelemaan sateenkaariväen sekaan ja kun sitten vinksahtaa lesboksi niin syyttää siitä uskonyhteisöään jonka hylkäsi jo kauan sitten. Vitsi mikä idiootti, ei ihme että saa somevihat niskaansa, hän ansaitsee sen.

• sdfsdfgh

Oletko sinä Jyrbä lukutaidoton? Perryhän rukoili OLLESSAAN USKOVAINEN JA KUULUESSAAN EHEYTYSTÄ KANNATTAVIIN RYHMIIN, että homoseksuaaliset tunteet otettaisiin häneltä pois. VASTA SEN JÄLKEEN, kun ne tunteet eivät lähteneet pois, hän alkoi pyöriä niissä piireissä, joissa ne tunteet hyväksyttiin.
        Sinä käännät asian toisin päin, mitä hän itse kertoo. Noh, mytomaanihan sinä olet, mutta tyhmä myös, kun valehtelet asiaa, jossa valheesi heti tulee ilmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10802
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6913
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5583
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4860
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4134
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3649
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3454
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3382
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2824
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      55
      2599
    Aihe