Tilasin lehtiä ja siitä alkoi puhelinsoitot. Ennen soi kai kerran vuodessa, nyt kahdesti viikossa.
Usein myös niitä "tietokonetaitoja" soittavat 5 ja kuka ekaksi vastaa niin hänelle puhutaan muiden puhelin sulkeutuu. J taas soittavat eri numerosta päivän-viikon kuluttua-
Tilaisin lehtiä, jos olisi tapa tilata niin että tilaa ja maksaa ja maksaa siihen asti kun lopettaa.
Ilmoitin muuten tilaukseen salaisen numeron joka on usein suljettuna, etsivät sen yhden julkisen jossa nimi ja osoite ja siihen tulee aivan liikaa.
Älkää tilatko lehtiä.
4567890dfghjkl
2
187
Vastaukset
- Numerot.on
En ole ilmoittanut puhelinnumeroani yhdellekään lehdelle. Lehdet tulevat minulle paperisina postiluukun kautta, eivät puhelimitse, joten lehden lähettäjä ei tee puhelinnumerollani mitään.
- Markkinointi.esto
Soita Robinson palveluun 060013404 maksaa muutama kymmenen centtiä.Voimassa 3vuotta.Soitettava siitä puhelimesta mihin halutaan markkinointi esto.
Toiminut hyvin liki 3 vuotta,kohta uusi esto tehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1416861- 604077
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233802Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1373746Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla372916Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422570- 462402
- 492364