Alkaa menee jo sekaisin kuka haluaa ja mitä haluaa :)
Vastaukset 5
Selvitä se oikeassa elämässä, kuka ikinä oletkin. (Nimi Leif tai nimimerkki "Leif" ei sano minulle mitään.)
Vaikken tunne sinua, annan ohjeen: Tällä palstalla on oltava "kova kuin vanha kenkä". Mitään herkempää puolta ei kannata täällä itsestään näyttää. (Kiusaajia ja "rohkeasti" rekisteröimättömien nimimerkkien takaa, puskista huutelevia on palsta pullollaan.)
En ole "manne" minäkään, mutta silti sitä mieltä, että Amadeus Lundberg laulaa kruunatuista tangokuninkaista parhaiten. Kas tässä:
https://www.youtube.com/watch?v=fE9pKtroxG8- semmostaseonse
- jasiterotaan
Kaikki haluaa kaikkia.
- hurlumheiiiiiii
Mitä et sie pysy perillä täs karusellis laisinkaa? Vauhti kiihtyy kevättä kohden!
- kaikkitahtoorakastaa
Täällä varmaan ihan sama mitä tunnisteettomana kirjottelee. Kuka tunnisteetta kenetkään voisi tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.384929- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203729- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581