Koulussa meillä on kielletty ruiskutettava deodorantti liikunta tunnin pukkarissa.Koska muilla "ottaa henkeen"!? Siis nuoria kielletään käyttämästä deodoranttia vaikka hikea tuppaa tulemaan.Tiedättekö että onko opettajalla oikeus kieltää sitä??
Opettaja kielsi deodorantin käytön?
4
180
Vastaukset
Jos asia niin vitusti häiritsee, älä käytä suihkutettavaa
Itellä ainakin ottaa kaikki suihkutettavat lakat ja dödöt henkeen. Soiritä dödöä ei tarvi suihkutella muiden ihmisten seurassa. Ja kyllä, opettajalla on oikeus kieltää.
- 4578
Jos hetken ajattelee muita kuin itseään, on vastaus lienee ihan selvä. Opettaja ei ole kieltänyt deodoranttia, vaan suihkutettavat ja joillekin terveysongelmia aiheuttavat tuotteet. Se ei ole mikään pikkujuttu, jos astmaatikko saa kohtauksen.
No käytä sitte jotain ei-suihkutettavaa. Onko niin vaikeeta?
On muute aika vittumaine haju ku jonnet suihkuttelee sitä ympäriinsä pukuhuoneissa, jote ymmärrän kiellon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408