Suvakkien kaverit alko riehuun Lontoossa jälleen

mllonhelsingissä

Mut ihanhan tää on varman yksittäinen tapaus ja paha media nyt vaan alko terrorismista heti tälä kertaa jauhaman.
Ihan se on varmaan joku kiltti pakolaislapsi joka ei oo saanu ymmärrystä osakseen. Kyllä pitäs antaa turvaa kaikille rikol..siist tuota pakolaisille

6

110

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepulis_jep

Suvaitsevaiset ovat ilmeisesti sitä mieltä, että Lontoon terrori-isku oli oikeudenmukainen rangaistus briteille siitä, että erosivat Euroopan unionista. Tämä kertoo kaiken tarvittavan EU:sta ja on hyvä osoitus siitä, miksi se pitää luhistaa mitä pikemmin.

• Jhgfhuio

Malkki jo ylen uutisissa vähätteli tapahtumaa.

Iskuja on ollut ennenkin, välillä vaan ollut rauhallista, voi olla yksittäinen isis-inspiroitunut.

Ylimielistä puhetta, häpeä hesan suvakkikasvattamoyliopisto.

• suvakismi.on.sairaus

Maan paskamätä mediat on valloittanut setahenki suvakkihuoraismi munamarttaisuudella höystettynä matumantraa suoltaen - ja valitettavasti koko eu on masinoitu samaan paska sapluunaan kansalaisten vastakkaisista eriävistä mielipiteistä huolimatta, tämän maan johtoeliittiä myöten.

Kohta ne kääntää tuonkin iskun rasismi mantraksi, rasistit sen teki tai ainakin saivat rasismillaan sen aikaan. Tuommoista paskaahan nämä suvakkihuoramediat enää syytävät tulemaan.

Eu kansalaisista enemmistö vastustaa haitta maahanmuuttoa, eu läpeensä korruptoituneena järjestelmänä pyrkii edistämään sitä. Siispä, kansalaisten täytyy aktivoitua ennen kuin on myöhäistä tämän paskaislamisaation kanssa ja tarvittaessa erota koko eu:n mädännäis korruptoituneesta paskaklikistä. Britit taisivat olla kaukaa viisaita tässäkin asiassa taas.

• MuslutElukoita

Suvakkien tummat lemmikkiapinat ovat ihmisille haitallisia otuksia.

• Suomen suvakkihuorat, itkevät kuollutta terroristi paskaläjää, ovat ehkä vähän mustiksiakin, paskaläjä pääsee paratiisiin, kymmenien neitsyeiden kimppuun.

• skdjskdjksjd

Ai se paksu tyttö vähätteli kun ihmiset lenteli pitkin katuja ja terroristi hyökkäsi parlamenttiin, no odotamme vielä kaupunkiproffan mieleipidettä tuosta alueesta kuinka siinä kadulla ei ollut palveluja ja se kiihotti partakaveria puukottamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4602
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1847
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1560
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      111
      1036
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1001
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      852
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      47
      833
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4