Kunpa sen joku tietäisi, miten ihminen voi kärsiä henkisesti. Ymmärrän täysin niitä ihmisiä, jotka lähtivät oman käden kautta omasta kaveripiiristänikin.
Olen itse ahdistuneisuudesta ja paniikkihäiriöistä kärsivä ja voin sanoa, että tämä ei ole ihmisarvoista elämää. En ole saanut apua lääkäreiltä, en keskusteluavusta, en lääkkeistä, en mistään. Jos ihmisellä on paha olla 24 tuntia vuorokaudessa, niin......
Tuskainen olo, paniikkihäiriö...
7
417
Vastaukset
- Viivili
Hei, miten jakselet. Itse olen sairastanut paniikkihäiriötä yli 25 vuotta. Mulla on hyvät lääkkeet ja todella hyvä lääkäri. Voinko jotenkin auttaa?
- davidi
En ole aloittaja, mutta kysyn minkälaiset lääkkeet sulla ja lääkäri ? Etsin Hesasta todella hyvää lääkäriä, voisko joku vihjata…?
Pitääkö paniikkihäiriötä tosiaan kestää kymmeniä vuosia ? Eikö siitä pääse eroon ?- Minävaana
En ole edellinen, mutta minulla paras lääke on ollut venlafaxin..ensinmäinen joka on oikeasti jollain tavalla auttanut..oli 5 tai 6 lääke.
Voi päästä eroon, mutta on niin paljon merkitystä monella asialla.. kauan ollut, terapia, fyysinen kunto, perhesuhteet, ystävät, työ, talous... kaikki nuo ja monet muut vaikuttavat.
Itse kärsinyt lähes koko elämän ja en usko, että se minulta on lähdössä, mutta se että olen päässyt edes ok tilaan, riittää minulle.
Hyvistä lääkäreistä en tiedä.. yleensä parhaat ovat olleet hyvän empatiakyvyn omaavat, ei niinkään sairauden muka tuntevat lekurit.
- davidi
Haloo Viivili ! Mikä on se hyvä lääke ?
- RadiK
Hyvä aloittaja: Miten voi olla mahdollista, ettet ole saanut mistään apua, ei lääkäriltä ei lääkkeistä ei keskustelusta ?
Oletko itse pystynyt yhtään työstämään keskusteluavussa ongelmiasi ollen edes vähän aktiivisesti mukana ? Siitä se lähtisi. Alussa on vaikeaa, kun ei jaksaisi, mutta yritä, anna itsellesi mahdollisuus jos käyt jossain terapiassa. Vie hieman aikaa ennenkuin tuloksia tulee. Pitää olla kärsivällinen, käydä terapiassa, keksittyä siihen ja suunnata katseensa parempaan tulevaisuuteen !
Mikä on ongelmasi numero 1 ?
Numero 2 ?
Numero 3 ?
Mikä on aiheuttanut tuskatilasi ja paniikkihäiriösi ?
Onko siitä puhuttu terapiassa vielä riittävästi ?
Rauhoittumisiin ! Asioilla on tapana järjestyä ! - Frankieboy2
Ongelmat on ne asiat, mitkä on oireesi aiheuttaneet. Niihin pitää pureutua päästäkseen ulos ahdistuksen kehästä.
Oletko keskustellut niistä ?- minävaana
Mitenkäs sinä paneudut ongelmiin siinä vaiheessa, kun muistat että sinulla on ollut paniikkihäiriö koko ikäsi?
Siinä pohdittavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802170- 1751811
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701672Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1081482Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise251469- 1051165
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1621085Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771063Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56900Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud233900