20 kostaa sun tempun, mies

saatmitäpyysit

muille miehille. Ehtii ja voi. Tekee niin kauan , että ei tunne yhtään enää.

30

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käveleväkurki

      Anna mieluummin anteeksi, se on parempi kosto.

      • evernever

        Vedättäjälle ei anneta anteeksi ikuna.


      • Hyödytöntä

        Jos mies on houkutellut sänkyyn, pannut ja unohtanut niin ei ole tarvetta anteeksi antoon.
        Mutta ei ole järkeä myöskään koskaa mitään tuollaista koska mieshän on idiootti joka ei ymmärtäisi sellaista edes.


    • munaasulle

      Annat muille miehille kostoksi? Niin tyypillistä. Auttaako se, no varmaan niitä miehiä ainakin. Joku saa pesää.

      Sun ois vaan tarvinnut pyytää ja oisit saanut niin vitusti munaa ettet ois sitä munan määrää kestänyt.

      • saatmitäpyysit

        Auttaa ehkä kiimankutinaan, jos kutiaa tosi syvältä vitusta..
        Itse oli tuppisuuna, kun kaikesta huolimatta kaarsi vierelleen, ei silti sanan sanaa sanonut. Eli vain pelottelee, kiusaa ja härnää ... mitä muuta siitä pitää ajatella?
        Minkäs voi jos on jo myöhäistä pyytää..


      • nonytihanoikeesti
        saatmitäpyysit kirjoitti:

        Auttaa ehkä kiimankutinaan, jos kutiaa tosi syvältä vitusta..
        Itse oli tuppisuuna, kun kaikesta huolimatta kaarsi vierelleen, ei silti sanan sanaa sanonut. Eli vain pelottelee, kiusaa ja härnää ... mitä muuta siitä pitää ajatella?
        Minkäs voi jos on jo myöhäistä pyytää..

        On ihan sairasta kostaa jotain tuollaista.
        Kiimankutina joka johtuu jostain miehestä niin menet "kostamaan" sen naimalla muita?
        Eihän se kosketa sitä miestä jos niitä nait?

        Kaarsi sun viereen, mutta sinä et sanonut sille mitään. No sehän on sun moka.

        Pilaat vain mainees panemalla muita.


      • etsintarralappuja

        Mäkin kaarsin eilen tullintorilla kauniin naisen vierestä yhessä kaupassa, en arvannut että mun olis pitänyt lukea sen ajatukset ja alkaa pokaamaan.


      • saatmitäpyysit

        Mikähän sitä miestä sitten koskettaisi, oletko asiassa asiantuntija?


      • etsintarralappuja

        Olisit sanonut sille jotain, mä en ainakaan uskaltanut sanoa tälle tummahiuksiselle kauniille naiselle mitään, jollain jää pitää rikkoa :)


      • nonytihanoikeesti
        saatmitäpyysit kirjoitti:

        Mikähän sitä miestä sitten koskettaisi, oletko asiassa asiantuntija?

        Ehkä olenkin asiantuntija, mutta enhän minä tunne sitä miestä? Kerroin vain sinun puolesta että se että menet panemaan muita ainakin pilaa lopullisesti suhteesi häneen olipa mies kuka tahansa ja sen lisäksi maineesi.

        Vaikea sanoa mikä jotain tuntematonta koskettaa, sehän riippuisi teidän välisestä suhteestanne.
        Miksi ajattelet että sen pitäisi koskettaa häntä? Onko se joku "saan muilta munaa jos sä et anna" tyyppinen juttu vai?


      • nonytihanoikeesti
        saatmitäpyysit kirjoitti:

        Mikähän sitä miestä sitten koskettaisi, oletko asiassa asiantuntija?

        Kommentoin muuten koska minulle on kerran käynyt noin että nainen on kostanut tai pannut tunteensa kuriin panemalla jotain muuta. Turha kai sanoa että lapsi meni pesuveden mukana ja minun tunteet kuolivat häneen saman tien?


      • etsintarralappuja

        Tollanen provosointi ei ainakaan johda mihinkään hyvään. Vähän lempeyttä kehiin sitä jokainen kaipaa tai mä ainakin.


      • saatmitäpyysit

        Ei hitto, pakko lopettaa jutustelu. Kiitti sulle ajatuksista asiassa.


      • nonytihanoikeesti
        etsintarralappuja kirjoitti:

        Tollanen provosointi ei ainakaan johda mihinkään hyvään. Vähän lempeyttä kehiin sitä jokainen kaipaa tai mä ainakin.

        Olen samaa mieltä. Eikä omaa elämää kannata pilata panemalla muita jonkun toisen vuoksi. Kyse on kuitenkin tunteista joita pitää käsitellä eikä siihen auta "kostot" eikä muut mitenkään. Niistä tulee lopulta vain huono olo.


      • nonytihanoikeesti
        saatmitäpyysit kirjoitti:

        Ei hitto, pakko lopettaa jutustelu. Kiitti sulle ajatuksista asiassa.

        Ole hyvä, jospa asiasi helpottaa jollain muulla tavoin, ei kannata loukata itseään tai tehdä asioita joita voi katua jälkikäteen jonkun toisen takia tai tunteiden joita kokee sitä ihmistä kohtaan.


    • eilutkatmuutu

      No kuka nyt tollaisella lutkalla oikeesti tekis mitään?
      Etköhän sä menettänyt jo mahdollisuutes häneen jos on kuullut jo aiemmista sun tempuista ja tuolla ainakin varmistat sen.

      Muilla naisilla on rakkaus, lutkilla on vain kiima.

      • saatmitäpyysit

        jep jep ja lässy lässyn.


    • tiukka_kriitikko

      4/5. Elokuva-ainesta - "Kuumat tunteet keväthangilla". Jäätävä tarina tulisesta, palavasilmäisestä kostajattaresta. Ohjaus: Philip Kyntö.

    • mikäontämätarve

      Jos olisit pääsyt pukille ja sitten sitten jossain vaiheessa suhde olisikin hiipunut, olisitko kostanut jotenkin jotakin jossain vaiheessa jokatapauksessa? Mikä on tarve kostolle? Mikä on tämä "tekee niin kauan, että ei tunne yhtään mitään" -asia?

      • eilutkatmuutu

        Lutkan järjenjuoksu: tunnen jotain kiimaa ja haluan mieheltä rakkautta joten jos hän ei heti puhu mulle (lutkahan ei itse sano mitään) niin panen 20 muuta miestä että hän ymmärtää että olen vain kiimainen lutka enkä minkään muiden tunteiden arvoinen. Sitten se mies saa kokea miten teki musta lutkan ja varmaan kaipaa tällaista lutkaa entistä kovemmin... :D

        Mies tekee yhden "virheen" tai nainen kuulee huhun että mies on jonkun naisen kanssa nähty niin lutka hyppää heti sänkyyn "kostamaan" ettei tuntisi enää mitään.


      • etsintarralappuja

        Älkää olko noin julmia, miksi solvaatte teille täysin tuntematonta ilmeisen herkkää naista.


      • sanonpajasanon
        eilutkatmuutu kirjoitti:

        Lutkan järjenjuoksu: tunnen jotain kiimaa ja haluan mieheltä rakkautta joten jos hän ei heti puhu mulle (lutkahan ei itse sano mitään) niin panen 20 muuta miestä että hän ymmärtää että olen vain kiimainen lutka enkä minkään muiden tunteiden arvoinen. Sitten se mies saa kokea miten teki musta lutkan ja varmaan kaipaa tällaista lutkaa entistä kovemmin... :D

        Mies tekee yhden "virheen" tai nainen kuulee huhun että mies on jonkun naisen kanssa nähty niin lutka hyppää heti sänkyyn "kostamaan" ettei tuntisi enää mitään.

        Miehiltä saa rakkautta rahalla, siksi ollut hiljaista viime aikoina :D


      • nonytihanoikeesti
        etsintarralappuja kirjoitti:

        Älkää olko noin julmia, miksi solvaatte teille täysin tuntematonta ilmeisen herkkää naista.

        Samaa mieltä, jos ihmisen mieli järkkyy tunteista vaikkapa mustasukkaisuudesta tai epätoivosta niin ei pidä olla julma toista khotaan. Tiedä vaikka on rakastunut mieheen eikä tiedä mitä tehdä paniikissa.


    • liittoorkku

      No, naisset ny o sellasii, no mää voin heitell tällasii ku mää oon tällai vaan :)

      • Sanoojärkikin

        Fiksut kypsät naiset eivät ajattele noin.


    • aikaepäselvää

      Voisinpa sanoa, etten haluaisi yhtäkään tässä ketjussa kostamisesta meuhkaavaa miestä, jo se että lähtee ajattelemaan ja kirjoittelemaan tuollaista litanniaa kostamisesta kertoo kaiken oleellisen. Entä nämä ketjun vastaajamiehet ilmeisesti pettää kostoksi heti naistaan, kun suhteessa menee huonosti tai tuntuu pahalta. Lapsellista, tietty jos ajattelee pelkällä alapäällään eikä tunteita ole. Miehissä ja naisissa on muuten eroja. Itse ajattelisin, että jos toinen kostaisi noin niin sehän olisi yksi tekninen pikainenhomma ja kertoo aika paljon tekijän tunnetasoista. Toki sehän tiedetään, että naiset tunteellisina ennemmin ihastuu ja sitten hyppää sänkyyn, kun taas miehet panee ja saattaa sitten ihastua tai ehkä tarttee vaan sit enemmän panoja.
      Mutta niin ja aloituksessa ei minulle ainakaan käynyt millään lailla selville, että mitä aloittaja aikoo tehdä? Mutta kommentoijista moni taitaa olla hädin tuskin teinejä.

      • ihanvainsivusta

        Vaikutat itse seksistiseltä vanhalta katkeralta ämmältä.


      • alkaepäselvää

        Ahaa, missä näkyy katkeruus. Voisin vielä sen verta sanoa, että aloittajan uhoa kostamisesta en ymmärrä, mutta toki seksin ja uuden treffailun myötä voi päästä tunteista irti tai niihinhän moni turruttaa ainakin tunteitaan ja se voi olla ihan toimivaakin ja ymmärrettävääkin, mutta että kostaminen. Huh, huh.


      • vihaapukkaa

        Eiköhän sitä suutuspäissään tuu sanottua kaikennäköstä ei näitä kannata niin vakavasti ottaa ,eiköhän ap voi vapaana ihmisenä seurustella kenen kanssa huvittaa ilman että tarvii lutkaksi haukkuu.Kuka meistä tietää oikeesti kenenkin tekemisistä ja mitä se meille kuulukaan.Katkeruutta taitaa olla molemmin puolin.


    • Mitä jos kostat tälle miehelle vain sen takia , että hän on liian ujo, eikä hänellä ollutkaan rohkeutta viedä asioita pidemälle. Kaikenlaista voi olla.

      Mielestäni voit tiudustella tältä mieheltä tilanteesta, jos hän on sinulle tärkeä. Voit myös olla tekemättä mitään ja löytää joku toinen mies. Päätös on sinun, mutta luulen ettet tehnyt tarpeeksi tai et tehnyt tärkeintä tässä asiassa. Puhunut omasta aloiteesta miehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe