Asiantuntijat asialla ?

Ihanaa77777

Mennyt täällä taas tarinat vähän niinkun per....... Kuka kurjimman jutun keksiikin,
valehtelijoiden klubi kuuluisi olla Thaimaan palstojen otsikkona.
Kerronta kun sisältää lisäksi niin lapsellisia tarinoita, ettei täysjärkiset jaksa edes lukea.
Saatteko tosiaan jotain kiksejä kun keksitte ja kaivatte kaikkea pas.....
Aurinko paistaa jopa Suomessa ja ELÄMÄ ON...

24

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 236514785223

      Oikein ! - sairas " sodanjulistaja " esimerkiksi herättää huolta .... Omasta mielentervydestään....

    • yksieiymmärrä

      Voi, kunpa lerppa ymmärtäisi tuon, olisi viihtyisää kirjoitella matkailusta.

      • 654767567657

        Näytä resuperse yksikin todellinen matkailujuttu tällä tai tunkion palstalla, viiteen vuoteen, reppana... Hyvä jos yhden löydät...


      • yksieiymmärrä
        654767567657 kirjoitti:

        Näytä resuperse yksikin todellinen matkailujuttu tällä tai tunkion palstalla, viiteen vuoteen, reppana... Hyvä jos yhden löydät...

        Henkilökohtaisesti olen kirjoittanut useampia, toki eri nimimerkillä.
        Lopetin kirjoittamisen kun aloitit tuon tolkuttoman trollaamisesi, kaikkine "kauniine" sanoinesi.
        Moni toinenkin nimimerkki lopetti takiasi!
        Aiheutat vain hallaa koko Thaimaan matkailulle ja palstoille, en ihmettele, että sinua on niin monesti uhkailtu, asiasta ovat tehneet sen.
        Henkilökohtaisesti en ole uhkauksia esittänyt, mutta myönnän kyllä varsin myönteisen suhtautumiseni, näihin kirjoittajiin, koska olet itse aiheuttanut kaiken.


      • 656546456456

        Aiheutan hallaa Thaimaan matkailulle, salli minun nauraa muutama promille Thaimaassa olevista turisteista on suomalaisia, tätä palstaa lukee tuosta massasta muuta promillen tuhannesosa, ja aiheutan Thaimaan matkailulle hallaa, johan vitsin murjasit mitä sinä oikein kuvittelet olevasi... suuruusharhoja, millään täällä kirjoitetulla ei ole mitään merkitystä mihinkään, jos niin luulet tarkasta lääkityksesi...

        Olenhan useasti kirjoittanut että en ole mikään Thaimaan tai Hua HInin matkailun edistämiskeskus, jokaisesta uhkauksesta minulle tai muille tulee puolivuotta valikoitua factaa tunkiosta... joten sitä saa mitä tilaa....


      • Turhaan_Uhoat
        656546456456 kirjoitti:

        Aiheutan hallaa Thaimaan matkailulle, salli minun nauraa muutama promille Thaimaassa olevista turisteista on suomalaisia, tätä palstaa lukee tuosta massasta muuta promillen tuhannesosa, ja aiheutan Thaimaan matkailulle hallaa, johan vitsin murjasit mitä sinä oikein kuvittelet olevasi... suuruusharhoja, millään täällä kirjoitetulla ei ole mitään merkitystä mihinkään, jos niin luulet tarkasta lääkityksesi...

        Olenhan useasti kirjoittanut että en ole mikään Thaimaan tai Hua HInin matkailun edistämiskeskus, jokaisesta uhkauksesta minulle tai muille tulee puolivuotta valikoitua factaa tunkiosta... joten sitä saa mitä tilaa....

        Oletpahan ukkopolo pahan kerran sekaisin. Sanot itse että sillä vuosia jakamallasi Pattaya-jihadillasi ei ole mitään merkitystä mihinkään, mutta silti uhittelet sitä jatkavasi hautaasi saakka puhuen samalla toisten lääkityksistä.

        Katsos kun sellaisella asialla ei merkitystä mihinkään, jolla ei ole merkitystä mihinkään. Kerroit siis juuri harrastavasti asiaa, jolla ei ole merkitystä mihinkään. Olet siis täysin merkityksetön ihminen harrastuksinesi.

        Sen verran sinulla räkäpaljulla on merkitystä Hua Hinin matkailulle, että jos siellä oikeasti asuu tuollaisia ihmisiä, niin sinne en kyllä enää jalallani astu.

        Puskaradio ja sosiaalinen media ovat muutes tehokkaita. Omassa lähipiirissäni esimerkiksi välitetään matkailuun liittyviä asioita Facebookissa ja Twitterissä ja henkilökohtaisissa keskusteluissa. Minulla esim on 400 Facebook kaveria. Jos sanon siellä että "asuupahan vastenmielistä porukkaa Hua Hinissa", niin se signaali leviää kymmeniin ja puskaradion kautta jopa satoihin ihmisiin ja vaikuttaa heidän matkavalintoihinsa.

        Sen sijaan tuollainen anonyymi, ilmiselvästi mielisairas ja katkeroitunut huutelu anonyymilla palstalla ei vaikuta mihinkään muuhun kuin siihen, että mitä enemmän haukut Pattayaa, niin sitä enemmän teet asuinpaikastasi Hua Hinista ja itsestäsi pellen. Ihmiset kun eivät ole niin tyhmiä, että uskovat anonyymiä kylähullua, sanoi tämä mitä tahansa.

        Sinun päiväkoti-tasoinen kirjoitustyylisi on aina tunnistettavissa, kirjoitit sitten millä nimimerkillä hyvänsä, joten sinut tunnistetaan joka kerta ja nauretaan päälle.
        Kannattaisi kokeilla jotakin muuta harrastusta.

        Sinulle ei sitäpaitsi enää vastata Pattaya palstalla, joten jihadisi jää torsoksi. Meneekö elämäsi nyt pilalle? Ei se voi sen enempää mennä, kuin se on jo.


      • krotiilidundee

        Asiaa kirjoitat. Ainakin meidän perheen matkailuun tuo hullu on vaikuttanut. Toki tuttujen hua hinkissä käyneiden kertomukset ovat vaikuttaneet myös siihen että ikinä en harkitse sinne menoa. Pattaya on jees mutta meille paraat paikat Thaikuissa on muualla.


      • 654767567657
        Turhaan_Uhoat kirjoitti:

        Oletpahan ukkopolo pahan kerran sekaisin. Sanot itse että sillä vuosia jakamallasi Pattaya-jihadillasi ei ole mitään merkitystä mihinkään, mutta silti uhittelet sitä jatkavasi hautaasi saakka puhuen samalla toisten lääkityksistä.

        Katsos kun sellaisella asialla ei merkitystä mihinkään, jolla ei ole merkitystä mihinkään. Kerroit siis juuri harrastavasti asiaa, jolla ei ole merkitystä mihinkään. Olet siis täysin merkityksetön ihminen harrastuksinesi.

        Sen verran sinulla räkäpaljulla on merkitystä Hua Hinin matkailulle, että jos siellä oikeasti asuu tuollaisia ihmisiä, niin sinne en kyllä enää jalallani astu.

        Puskaradio ja sosiaalinen media ovat muutes tehokkaita. Omassa lähipiirissäni esimerkiksi välitetään matkailuun liittyviä asioita Facebookissa ja Twitterissä ja henkilökohtaisissa keskusteluissa. Minulla esim on 400 Facebook kaveria. Jos sanon siellä että "asuupahan vastenmielistä porukkaa Hua Hinissa", niin se signaali leviää kymmeniin ja puskaradion kautta jopa satoihin ihmisiin ja vaikuttaa heidän matkavalintoihinsa.

        Sen sijaan tuollainen anonyymi, ilmiselvästi mielisairas ja katkeroitunut huutelu anonyymilla palstalla ei vaikuta mihinkään muuhun kuin siihen, että mitä enemmän haukut Pattayaa, niin sitä enemmän teet asuinpaikastasi Hua Hinista ja itsestäsi pellen. Ihmiset kun eivät ole niin tyhmiä, että uskovat anonyymiä kylähullua, sanoi tämä mitä tahansa.

        Sinun päiväkoti-tasoinen kirjoitustyylisi on aina tunnistettavissa, kirjoitit sitten millä nimimerkillä hyvänsä, joten sinut tunnistetaan joka kerta ja nauretaan päälle.
        Kannattaisi kokeilla jotakin muuta harrastusta.

        Sinulle ei sitäpaitsi enää vastata Pattaya palstalla, joten jihadisi jää torsoksi. Meneekö elämäsi nyt pilalle? Ei se voi sen enempää mennä, kuin se on jo.

        400 Facebook kaveria joista korkeintaan 20 prosenttia käy Thaimaassa, mikä Jeesus kompleksi sinulla reppana on, suomesta Thaimaassa käy noin 100.000 kävijää vuodessa, tai hieman yli itse Thaimaassa 35 miljoonaa turistia, luuletko että suomalaisilla on matkailuun suurikin merkitys, jos sinun 400 kaveria jää pois, muuta kuin se että paikan älykkyysosamäärä pysyy hieman korkeampana... On se hyvä että Suomessa myydään tarralenkkareita aikuisille reppana... No ei sinunkaan tarvikkeet itse paljain jaloin tänne matkustaa..


      • muistattehanotahanuriin
        654767567657 kirjoitti:

        400 Facebook kaveria joista korkeintaan 20 prosenttia käy Thaimaassa, mikä Jeesus kompleksi sinulla reppana on, suomesta Thaimaassa käy noin 100.000 kävijää vuodessa, tai hieman yli itse Thaimaassa 35 miljoonaa turistia, luuletko että suomalaisilla on matkailuun suurikin merkitys, jos sinun 400 kaveria jää pois, muuta kuin se että paikan älykkyysosamäärä pysyy hieman korkeampana... On se hyvä että Suomessa myydään tarralenkkareita aikuisille reppana... No ei sinunkaan tarvikkeet itse paljain jaloin tänne matkustaa..

        Hanuristipojan paluu...


      • lerpankieli
        muistattehanotahanuriin kirjoitti:

        Hanuristipojan paluu...

        Toivottavasti lapsensa seuraavat tarkasti isänsä hienostunutta kielenkäyttöä, vivahderikkaine sanoineen, kuten resup...e jne.
        Voimme kokonaisuutena jopa puhua uudesta kielestä: lerpankieli. Onhan se täynnä monipuolisia kirjoitusvirheitä ja alatyylistä sanankäyttöä.
        Aamunaloituksiensa aiheeksi voisi lerppa laittaa: Lerpan kieliset uutiset


    • aamunvirkku9999

      Melkoista riitelyä -riidanhaastamista harrastavat jotkut , ei kovin aikuismaista ,
      tuskin mitään kummempaa tuhoa Hua Hinin matkailulle kuitenkaan nämä räpällykset
      aiheuttaa, pahasti pitää olla " uus avuton " jos matkansa kohdetta valitsee näitten
      palstojen perusteella, harmittavaa miten alatyylistä tekstiä kehtaavat kirjoitella-
      isot miehet ?

    • 89632147810

      isot miehetkö ? Just nuo joilla on oma infra sekaisin näyttää olevan kova huoli
      vesitilanteesta Hua Hinissä , olisko vähän kaukaa haettu aihe tölväistä toisia , mahtaako helpottaa...

      • lerppahanse

        89632147810, tietää hyvin, että lerppa on tämän kaiken pahan alku!


      • lerppajauutiset
        lerppahanse kirjoitti:

        89632147810, tietää hyvin, että lerppa on tämän kaiken pahan alku!

        Totta puhut, kyllä pilkuttaja lerpan uutisineen tietää.


      • EiEdesPaskataVoi

        Kyllä olisi mukavaa Hua Hinissä kun suihkuun haluaa niin vettä tulisi, näin ei vain Hua Hinissä ole. On se Hua Hinissä mukavaa kun vessakaan ei tule vettä paskat ja kuset pöntön reunaan asti jopa 5 tähden hotelleissa. Ei mikään ihme että Hua Hinissä haisee paska ja hotellit laskee paskavedet veteen sitten kun ne vessat lopulta toimivat.


      • otanosaa
        EiEdesPaskataVoi kirjoitti:

        Kyllä olisi mukavaa Hua Hinissä kun suihkuun haluaa niin vettä tulisi, näin ei vain Hua Hinissä ole. On se Hua Hinissä mukavaa kun vessakaan ei tule vettä paskat ja kuset pöntön reunaan asti jopa 5 tähden hotelleissa. Ei mikään ihme että Hua Hinissä haisee paska ja hotellit laskee paskavedet veteen sitten kun ne vessat lopulta toimivat.

        Onko sinulla noin paha krapula, vai oletko aina yhtä katkera?


    • FaktaaEiFiktiota

      Tottahan tuo on. Vain Sea Harmony majoituspaikka ei laske jätevesiä mereen Hua Hinissä. Miksi siitä katkera pitäisi olla?

      • 654767567657

        Voi noita juttuja, tuossa sinun hotellissa b&b on kokonaista viisi huonetta, luuletko että Hilton ja muut loisto hotellit laskevat paskavetensä mereen, et todella ole penaalin terävin kynä. 555555


    • GooglessaTotuus

      Googleta persläpi googleta. Kirjoitan googlesta löytyviä kirjoituksia. Google ei valehtele, senhän numeromies olet itsekin kertonut.

    • lepankielisetuutiset

      Lerpan Kieliset Aamuuutiset alkaneet jälleen, tervetuloa lukemaan hölmöläisjuttuja.
      Itse lento kapteeni(itse oppinut) lerppa kirjoittajana, Pattaya palstalla...

      Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...

      Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

      Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?

      "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

      Uskokoon ken haluaa...

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

      Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

      Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

      • lepankielisetuutiset

        Sain taas äiteeltä vähän bensarahaa mopooni ja karautin maalikylän kirjastoon kirjoittelemaan lempiaiheestani. Toivomuksenani on, että pääsisin edes joskus käymään Thaimaassa ja näkisen edes kerran elämässäni oikean lady Boyn tai ns. huoran.
        Siihen saakka joudun tumputtamaan äiteen alushousuihin.


    • satu2225477

      Sarjassamme Satuja ja Tarinoita tällä kertaa vuorossa " erehdyttävästi herrasmieheltä
      vaikuttavan tyypin " tekstiä , paree tämä kun kaveri jonka mielestä googlessa totuus...
      Arkielämän sankareita ?

    • lerppis00

      Se on tämä viikonloppu asiantuntijoiden luvattua aikaa, kun kaljakori tyhjenee , alkaa mielikuvitus kuljettaa kohti Thaimaan iloja , siinä vaiheessa haukutaan Hua Hin huonoimmaksi kohteeksi , Pattis parhaaksi jne.

      • lerppiksenerehdys

        Erehdys lerppis00 juurikin toisinpäin nuo paikkakunnatn lerppana pitäisi tietää kirjoituksesi, ei koskaan Pattayaa kehuta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe