Hyvä vibraattori?

Milla707

27

10104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akeraliisa1

      Olen myös harkinnut doxyn ostamista. Eikö kellään ole mielipidettä siitä? On kuitenkin aika kallis?

      • Naminamnam

        Oletteko kokeilleet, kun 5 heppasen terhin potkurin asettaa vitun huulille ja pyytää kaveria vetäseen käymään. Tulee origami melkeiste heti.


    • siitavaan

      Doxy on paras wand vibra nykyään ja tuollasiahan on myyty miljoonia joten tuskin petyt.
      Jos pillu ei kestä tuolla hieromista niin sitten sitä voi käyttää selkään ja hartioihinkin. =)))

      • bullMentula

        Toimii lihasten hierojana mitä parhaiten. Intiimialueelle en tietenkään ole kokeillut. =D


      • Anonyymi

        suosittelen laadukasta hieromasauvaa, joka toimii verkkovirralla. Ladattavat mallit on ollut aika alitehoisia ja virtakin loppuu välillä kesken. Itse löysin hyvän verkkovirralla toimivan hieromasauvan https://ibright.lv/sexshopfi.htm verkkokaupasta. Toimitusaika oli neljä päivää mutta hinta oli todella edullinen muihin kauppoihin verrattuna.

        pakettikin oli vielä huomaamaton! Ei nolottanut hakea postista, toisin kun kerran kun ostin toisesta verkkokaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suosittelen laadukasta hieromasauvaa, joka toimii verkkovirralla. Ladattavat mallit on ollut aika alitehoisia ja virtakin loppuu välillä kesken. Itse löysin hyvän verkkovirralla toimivan hieromasauvan https://ibright.lv/sexshopfi.htm verkkokaupasta. Toimitusaika oli neljä päivää mutta hinta oli todella edullinen muihin kauppoihin verrattuna.

        pakettikin oli vielä huomaamaton! Ei nolottanut hakea postista, toisin kun kerran kun ostin toisesta verkkokaupasta.

        kuinka monta kertaa tuolla jaksaa peräkkäin jos ei pilluun niin peppuun ootko antanut mies kaverille kans


    • äskoo82

      On se hyvä vibra. Saan orkut alle 5 minuutissa halutessani.

    • Pikkuiitu

      Mielestäni erinomainen vibraattori ja hintansa arvoinen. En ole millään muulla vibralla saanut yhtä nopeasti orkkuja vaikkei se nopeus olekaan tärkeintä.

    • Sähköhammasharja-paras

      Miksi tuhlata moisiin härpäkkeisiin!

      Sähköhammasja on ehdoton yliveto. Vanha pehmeä harjaosa, pääkke elmua ja jos tarvitaan alkuun liukastetta niin sitä. Sitten harja surisemaan ja ainoa vaikeus on huutelun pidättely. Tuo vempain vie voimat jaloista ja antaa ihanan raukeuden.

      • NiinaNuukailija

        Samoilla linjoilla olen... Netin seksipuodeista värinäkuula(2AA patteria) tai yhden AA:n 7cm pitkä,1,5cm halk. minivärinä(alle 10€/kpl) ja liukkarin kanssa jellydildoa,voittaa hinta/laatu suhteessa ylivoimaisesti tuon😳


      • LaatuLady

        Voihan sitä mainitsemiasi vibrojakin käyttää mutta ei ne todellakaan laadussa Doxylle pärjää.
        Ei voi puhuakaan samana päivänä.
        Sinä et ilmeisesti laadusta mitään tiedä kun olet käyttänyt pelkkiä kympin vibroja. =D


      • Anonyymi
        NiinaNuukailija kirjoitti:

        Samoilla linjoilla olen... Netin seksipuodeista värinäkuula(2AA patteria) tai yhden AA:n 7cm pitkä,1,5cm halk. minivärinä(alle 10€/kpl) ja liukkarin kanssa jellydildoa,voittaa hinta/laatu suhteessa ylivoimaisesti tuon😳

        Käytän vaimon kanssa/vaimo käyttää yksinkin tuota samaa yhdistelmää ; )
        Pitää kyllä enemmän siitä ’puikosta’ kuin kuulasta...
        T.53Ukm


    • sirkuttelija

      Meillä oli joskus hitatchin alkuperäinen magik wand mutta se meni rikki jo aikoja sitten ja nyt voisin hankkia tilalle tuollasen doxy wandin kokeiluun.

    • aivanMieletön

      Värinät on kuin katuporassa!

    • TuoOnParas

      Tuo on kyllä paras. Itsellä useita erilaisia ja paristokäyttöiset on huonoja. Pattereita nenee paljon ja teho on huono. Vaikka hintaa on niin tuo kestää vuosia ja sitä voi hyvin käyttää myös miehen orgasmoimiseen niinä päivinä kuukaudessa kun ei itseä huvita ;)

      Lisäksi kun hankit tämän niin muuta et tarvitse. Joulu on tulossa joten kannattaa kirjoittaa "pukille" itse pyydän ja olen saanut joka joulu paketteja joita ei anopin nähden kehtaa availla :)

      https://ihmeellinenhuone.fi/Naisten-kiihottimet/satisfyer-pro-2-klitoriskiihotin

    • Siis ikinä en ole mitään vibraattoria minnekkään suositellut, mutta itse ostin juuri kuukasi sitten parhaan mitä olen ikinä testannut. Kun sain sen kotiini oli se käytössä neljä kertaa kahden päivän aikana <3 kyseessä on siis Satisfyer. Värisee ja samalla jollain tavalla ”imee” klitorista. Huh huh sanon minä.

    • Ja meillä on toi sama Satisfyer vaimollani käytössä, ja varsin hyvin lähtee, kun samalla lykkiin kullilla pilluun!

    • orggis-orggu

      Kova kiima päällä, tarvii varmaan hankkia joku suristin. =/

    • IhanVaan
      • janispetkuli

        Taitaa vaan kätes täristä krapulassa.


      • Anonyymi

        Buuu. seksilelu.net
        Olet perustanut tuollasen affiliante sivun jonka kautta myyt oikeiden verkkokauppojen tuotteita ja vedät itse välistä.


    • Anonyymi

      Muutamassa sooloiluvideossa olen tuon nähnyt toiminnassa ja vaikuttu melkoiselta db:nsä suhteen ... kovaääninen lelu on kaikke amuuta kuin hauska ja relax :/

    • Anonyymi

      Tuo näyttää enemmän selänhierontakoneelta. Satifyer on sopivan pieni, mutta antaa ainakin minulle hyvät orgasmit. Imee ihanasti klitorista. Otan sillä usein pari alkuorkkua ja sitten pyydän mieheni panemaan pari lisää.

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tätä pro 2 mallia vai mitä? https://www.cattysparty.fi/tuote/satisfyer-pro-2-next-generation-kohuttu-ja-ylistetty/4049369015030/?sellerID=465e3d25b84c4fd0013ff5e6d38cc6e8

        Tuota tarkoitan. On mulla toinenkin eli satisfyer pro g-spot. Tykkään enemmän tuosta ensimmäisestä. Tuossa g-spotissa alaosa menee pimppaan ja yläosa imee klittaa. Kyllä silläkin saan, mutta on hankalampi käyttää. Tuolla ekalla tulee monta rajua. Voi myös pysytellä hekuman huipulla, vaikka helposti karkaakin orkkuun.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      en oo kokeillu mulla musta 30cm jossa 2säädettävää vibraa pepussa uskomaton tunne olen mies

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe