Hyvä vibraattori?

Onko kukaan testannut tätä?
https://ihmeellinenhuone.fi/Naisten-kiihottimet/doxy-wand-massager
Ilmianna
Jaa

15 Vastausta

Olen myös harkinnut doxyn ostamista. Eikö kellään ole mielipidettä siitä? On kuitenkin aika kallis?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oletteko kokeilleet, kun 5 heppasen terhin potkurin asettaa vitun huulille ja pyytää kaveria vetäseen käymään. Tulee origami melkeiste heti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Doxy on paras wand vibra nykyään ja tuollasiahan on myyty miljoonia joten tuskin petyt.
Jos pillu ei kestä tuolla hieromista niin sitten sitä voi käyttää selkään ja hartioihinkin. =)))
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Toimii lihasten hierojana mitä parhaiten. Intiimialueelle en tietenkään ole kokeillut. =D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On se hyvä vibra. Saan orkut alle 5 minuutissa halutessani.
Ilmianna
Jaa
Mielestäni erinomainen vibraattori ja hintansa arvoinen. En ole millään muulla vibralla saanut yhtä nopeasti orkkuja vaikkei se nopeus olekaan tärkeintä.
Ilmianna
Jaa
Miksi tuhlata moisiin härpäkkeisiin!

Sähköhammasja on ehdoton yliveto. Vanha pehmeä harjaosa, pääkke elmua ja jos tarvitaan alkuun liukastetta niin sitä. Sitten harja surisemaan ja ainoa vaikeus on huutelun pidättely. Tuo vempain vie voimat jaloista ja antaa ihanan raukeuden.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Samoilla linjoilla olen... Netin seksipuodeista värinäkuula(2AA patteria) tai yhden AA:n 7cm pitkä,1,5cm halk. minivärinä(alle 10€/kpl) ja liukkarin kanssa jellydildoa,voittaa hinta/laatu suhteessa ylivoimaisesti tuon😳
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voihan sitä mainitsemiasi vibrojakin käyttää mutta ei ne todellakaan laadussa Doxylle pärjää.
Ei voi puhuakaan samana päivänä.
Sinä et ilmeisesti laadusta mitään tiedä kun olet käyttänyt pelkkiä kympin vibroja. =D
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Meillä oli joskus hitatchin alkuperäinen magik wand mutta se meni rikki jo aikoja sitten ja nyt voisin hankkia tilalle tuollasen doxy wandin kokeiluun.
Ilmianna
Jaa
Värinät on kuin katuporassa!
Ilmianna
Jaa
Tuo on kyllä paras. Itsellä useita erilaisia ja paristokäyttöiset on huonoja. Pattereita nenee paljon ja teho on huono. Vaikka hintaa on niin tuo kestää vuosia ja sitä voi hyvin käyttää myös miehen orgasmoimiseen niinä päivinä kuukaudessa kun ei itseä huvita ;)

Lisäksi kun hankit tämän niin muuta et tarvitse. Joulu on tulossa joten kannattaa kirjoittaa "pukille" itse pyydän ja olen saanut joka joulu paketteja joita ei anopin nähden kehtaa availla :)

https://ihmeellinenhuone.fi/Naisten-kiihottimet/satisfyer-pro-2-klitoriskiihotin
Ilmianna
Jaa
Siis ikinä en ole mitään vibraattoria minnekkään suositellut, mutta itse ostin juuri kuukasi sitten parhaan mitä olen ikinä testannut. Kun sain sen kotiini oli se käytössä neljä kertaa kahden päivän aikana <3 kyseessä on siis Satisfyer. Värisee ja samalla jollain tavalla ”imee” klitorista. Huh huh sanon minä.
1
Ilmianna
Jaa
Ja meillä on toi sama Satisfyer vaimollani käytössä, ja varsin hyvin lähtee, kun samalla lykkiin kullilla pilluun!
Ilmianna
Jaa
Kova kiima päällä, tarvii varmaan hankkia joku suristin. =/
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hyvä vibraattori?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta