Miksi niin?

ongelmiako

Liperin kunnan aluella on vuokra-asuntojen vaihtuvuus suuri tai asunnot tyhjillään.

8

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löts

Isännöinti on niin ala-arvoista. Mikään ei toimi.

• pölhölä

No,mikä liperissä toimisi ylensäkään?

• Pekka46466

Huolto ja isännöinti naurettavan huonoa. Jos asukas toiminnasta tai puutteista valittaa niin isännöitsijä räkyttää takaisin.

• Hallituksen-puheenjoht

Vai räkyttää. Ei räkyttäisi minulle. Olen kahdesta As. Oy:sta vaihtanut isännöitsijän ja teen sen aina kun on tarvetta. Isännöitsijä on taloyhtiön palveluksessa ja vaihtuu tarvittaessa vähän helevetin äkkiä. Sama juttu huoltofirmoissa. Isännöitsijä ja huoltofirman mies juoksee kun minä käsken. Osakkeenomistaja on pomo, ei isännöitsijä.
        Jos olet vuokralainen niin ilmoita vuokraisännälle.

• hehhehhehhehee

Kunnan omistamissa kiinteistöissä ei isännöitsijöitä ja huoltomiehiä juoksuteta vaikka luulisi itseään miten yrmeeksi karjuksi. Muuten, tuosta asenteesta päätellen, sattuuko teillä olemaan korkeampi isännöintipalkkio kuin muilla taloyhtiöillä....hehheh....

• Hallituksen-puheenjoht
        hehhehhehhehee kirjoitti:

Kunnan omistamissa kiinteistöissä ei isännöitsijöitä ja huoltomiehiä juoksuteta vaikka luulisi itseään miten yrmeeksi karjuksi. Muuten, tuosta asenteesta päätellen, sattuuko teillä olemaan korkeampi isännöintipalkkio kuin muilla taloyhtiöillä....hehheh....

Ei ole korkeampi. Huoltoyhtiöt ja isännöitsijät kilpailutetaan tarvittaessa, mutta vähintään neljän vuoden välein. Hinta ei ole ainoa kriteeri, joskin tietysti merkittävä. Hallituksen ei kannata mennä taloyhtiön kokoukseen esittämään kalleinta tarjousta hyväksyttäväksi.
        As.Oy:ssa on se hyvä puoli, että asiat hoituu yleensä hyvin kilpailutuksen ansiosta. Kunnallisissa vuokra-asunnoissa en ole asunut kahteenkymmeneenkahdeksaan vuoteen, enkä vuokralla muissakaan yli kahteenkymmeneen vuoteen. Muistelen että silloin kunnallisessakin homma pelasi, mutta voi olla, että minä vain sopeuduin.

• juhlaasutonkantis

Joidenkin asukassukujen kulttuuriin kuuluu asunnon vaihtaminen tiheään tahtiin. Vaativat ja kuvittelevat olevansa muutakin kuin taakka yhteiskunnalle.

• tosipeli

Ne vuokraiset rakentavat tai ostavat oman talon ja siksi lähtevät pois kunnan vuokra-asunnosta . Muuten kyllä mielellään asuisivat vaikka kuinka kauan kun asunnot ovat hyviä ja isännöinti pelaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4187
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      35
      2994
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2558
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2177
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1949
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1939
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1807
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      392
      1511
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1308
    Aihe