Onko tavallista että toimitus kestää? Vertailun vuoksi, eilen aamupäivällä pistin yhteen urheiluvälinekauppaan tilauksen, iltapäivällä oli tullut meili jossa ilmoitettiin tilauksen pistetyn postiin. Poweriin tehty tilaus kolme päivää sitten eikä mitään ilmoituksia ole vieläkään tullut. Powerin verkkosivuilla kuitenkin oli tieto, että kyseistä tavaraa oli kaupassa varastossa. Ja tilaus on etukäteen maksettu.
Power-verkkokauppa
24
3671
Vastaukset
- Vanha.juttu
Onhan täällä ketjuja, joissa kerrotaan Powerin toimitusten kestäneen viikkokaupalla. Itse en ostaisi kyseisen puljun verkkomyynnistä mitään ainakaan etukäteismaksulla.
- niin_kuin_otankin
Etukäteismaksun saa takaisin, mutta ihmetyttää tämä viipyminen.
Ehkä kannattaa ottaa yhteyttä poweriin...
- ei_vieläkään
Edelleenkään toimitusta ei ole tapahtunut. Tilaus tehty siis viime viikolla tiistaina, maantaina tuli sähköpostiviesti, että ovat juuri nyt käsittelemässä tilaustani ja "pian" saat seurantakoodin, jotta näet missä vaiheessa tilauksen toimitus menee. Ja tuosta pian-sanan käytöstä tuli mieleen, että ai, vartin päästäkö ilmoitatte.. heh heh hee.
No, mitään ei maanantain jälkeen ole kuulunut...
Tietysti tässä olisi voinut tuotteen lähteä ostamaan suoraan naapurikaupungissa olevasta myymälästä, mutta päädyin verkkokauppaan... Ja sitten kun se tuote joskus on Postista noudettavissa, niin a) joko laitan sen suoraan takaisin ja pyydän rahojen palautusta tai b) jos pidän tuotteen niin ainakin laitan hirvittävän ison palautteen tästä toimituksen kestosta.
Toki power ilmoitti että toimitus normaalitilanteessa kestää 4 - 7 vrk, mutta siis... kun tavaraa kerran varastossa oli, niin luulis homman etenevän nopeammin, taitaa olla vähän tai laiskaa varastoporukkaa!- ererererer
No jos kerta he ovat ilmoittaneet toimituksen kestävän 4-7 vuorokautta, niin minun mielestäni ei ole mitään oikeutta valittaa, ellei toimitus kestä luvattua pidempään.
- liirumlaarum0000
Kesti 2kuukautta.
- Giganttiin
Haeppa Gigantista jos niin kiire on valmiissa maailmassa!! T: Powerin vakiasiakas
- samafirma
Power on samaa ketjua kun expert.
- tarkkamarkka
Samat toimitusajat on Gigantilla ja Verkkokaupallakin. Ostaa sieltä, mistä halvimmalla aina saa.
- postionhidas
Ei oo ihan aina näinkään.
- tarkkamarkka
Oma kokemus on ollut tällainen. Ei toki faktana voi pitää.
- tRjousshaukka
Hahaha tarjoushaukka.
- perseestä
Zalando toimittelee kenkiä kuukaudessa, ei viikossa kuten mainostaa.
- Ninininini
Kaliaa
- Häiritty
Varokaa roskaposti tulvaa, mikä sieltä tulee. Eivät lopeta roskapostin laittoa pyynnöstäkään. Väittävät laittaneen mainoskiellon, mutta silti roskapostia heiltä tulee päivittäin.
- tulviigmail
gigantin paskasta tulee myös!!!!!!
- hyvinyksinkertaista
Hae paikanpäältä jos et jaksa odotella pakettia.
- todellistafaktaa
Samaa mieltä! Kerrankin asiallinen suomi24 kommentti!
- Surkeaahommaa
Nykyajan ihmiset on hätäsiä. Kaikki pitää saada nyt ja heti.
- laaamasenreijo
Gigantista en osta mitään. Powerista tapauskohtaisesti...
- kookookoo69
Power.. vanha expertti...
- eihittomitäpalvelua
Powerilla vähän erikoista henkilökuntaa....
- Powerrrrrr
VITTU!!! VITTTTU!!!!!
- onhyväon
hyvä lkiiiike
- Onkototta1
Verkkokauppa.com on parempi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351